.

Ιστότοπος Φυσικής Αγωγής: www.fa3.gr ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Δυνατότητες απασχόλησης των Ελλήνων με «αναπηρίες»

Ναι υπάρχουν δυνατότητες. Υπάρχουν επαρκείς δυνατότητες απασχόλησης των ανθρώπων με αναπηρίες στις υπάρχουσες συνθήκες της Ελληνικής αγοράς εφόσον πληρούν κάποιες προϋποθέσεις.
Σύμφωνα με τις επιστημονικές μελέτες που εκπονούνται διεθνώς οι επαγγελματίες με αναπηρίες για να θεωρηθούν απασχολήσιμοι πρέπει να έχουν τα εξής προσόντα:
1. Να μπορούν να μετακινούνται ανεξάρτητα με Ι.Χ. αυτοκίνητο.
2. Να γνωρίζουν επαρκώς τη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή.
3. Να γνωρίζουν μία ξένη γλώσσα και να μπορούν να τη χρησιμοποιήσουν ως επαγγελματικό εργαλείο.
Τόσο ο ΟΑΕΔ όσο και το Υπουργείο Ανάπτυξης έχουν δημιουργήσει αρκετά προγράμματα χρηματοδότησης νέων επαγγελματιών. Πολύ σύντομα το Υπουργείο Ανάπτυξης θα εξαγγείλει ένα νέο μέτρο προγραμμάτων για τα άτομα με τις λεγόμενες ειδικές ανάγκες που ενδιαφέρονται να αναπτύξουν επιχειρηματική δραστηριότητα.
Ωστόσο το νομικό οπλοστάσιο ενθαρρύνει την ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας σε πολλούς κλάδους της επιχειρηματικότητας. Οι περισσότεροι από αυτούς είναι άκρως καινοτόμοι και αποτελούν πραγματικές επιχειρηματικές ευκαιρίες.
Μία ακόμη δυνατότητα επιχειρηματικής δραστηριοποίησης των Ελλήνων με αναπηρίες είναι τα πολλά Franchise που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά. Υπάρχουν επίσης πολλά προγράμματα marketing από διεθνείς επιχειρήσεις που αποτελούν αντικειμενικές επιχειρηματικές ευκαιρίες ιδιαιτέρως για ανθρώπους με λιγότερο σοβαρές αναπηρίες.
Όπως όλα δείχνουν οι δυνατότητες προσλήψεως ΑμΕΑ από το δημόσιο συνεχώς ελαττώνονται. Ένας νέος μεγάλος εργοδότης για ΑμΕΑ έχει αρχίσει να ανατέλλει στον ιδιωτικό τομέα.
Οι κλάδοι που έχουν τεράστια ζήτηση είναι το marketing και οι νέες τεχνολογίες. Οι θέσεις σε αυτούς τους κλάδους υποκαλύπτονται και οι ανάγκες των επιχειρήσεων για εξειδικευμένο προσωπικό είναι τεράστιες.
Οι Έλληνες και οι Ελληνίδες με αναπηρίες πρέπει να πάρουν αυτή την ευκαιρία στα σοβαρά. Υπάρχουν πολλά εκπαιδευτικά προγράμματα για το marketing και τις εφαρμογές των νέων τεχνολογιών και των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Υπάρχουν επίσης πάρα πολλά εξειδικευμένα βιβλία που μπορούν να υποστηρίξουν τον κάθε ένα με ή χωρίς αναπηρία για την επαγγελματική του σταδιοδρομία.
Η αναπηρία είναι δύσκολη: χρειάζεται βαθιές τομές. Χρειάζεται επιπλέον επιθετική νοοτροπία από τους υποψηφίους επαγγελματίες με αναπηρίες.
Είμαστε τυχεροί επειδή συνηγορεί υπέρ της αναπηρίας τόσο οι νέες τεχνολογίες και το internet όσο και οι σύγχρονες κατευθύνσεις των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και των νέων εκδόσεων βιβλίων, περιοδικών και εντύπων.
Πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε τους ρόλους μας τόσο ως πολίτες με αναπηρίες όσο και ως υποψήφιοι επαγγελματίες. Είμαστε τυχεροί που έχουμε με το μέρος μας το Μέγα Εξομοιωτή που είναι οι νέες τεχνολογίες και οι πολιτικές της Ίσης Μεταχείρισης. Ποτέ στο παρελθόν δεν είχαμε τόσες ευκαιρίες. Ας τις αξιοποιήσουμε.

Της Κατερίνας Χατζηαποστόλου, ψυχολόγου,
email: katerina@disabled.gr

(πηγή:"ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ", www.disabled.gr - Επισκεφθείτε το)


ΑΡΧΗ ΣΕΛΙΔΑΣ

Προηγούμενη σελίδα Εκτύπωση σελίδας Επόμενη σελιδα


Δημιουργία, Διαχείριση, Επιμέλεια : Αθ. Διονυσόπουλος, Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής
- Σπουδές: Master of Science (Indiana University, USA)  // σε εξέλιξη Διδακτορικό στη Φ.Α. (ΤΕΦΑΑ Αθήνας) -
Συνεργάτες: Ολα τα εγγεγραμμένα μέλη που έχουν προσφέρει εκπαιδευτικό υλικό, άρθρα, σχόλια κλπ.
All Rights Reserved. Copyright © 1997-2011
Αποποίηση Ευθύνης


1

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

  Ν.3699/2008
 Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
«Αναπηρία» και φυσική δραστηριότητα, Δρ. Δ. Κουτσούκη,
Συνέντευξη ως Πρόεδρος ΤΕΦΑΑ
Π.Σ.Ε.Ε.Ε.Α.
 Σύλλογος Ειδ. Αγωγής, Ιδρυση, Σκοποί
Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας
ΔΕΠΠΣ & ΑΠΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Διαθεματικό, Αναλυτικό Πρ. για ΑΜΕΑ
(Ολες οι βαθμίδες Εκπ/σης)
Διαθεματικό Παιδιών με κινητικές αναπηρίες
(Νηπιαγωγείο)
Διαθεματικό Προσαρμοσμένης Φ.Α.
(Νηπιαγωγείο)
Διαθεματικό, Αναλυτικό Πρ. Γλώσσας Παιδιών με κινητικές αναπηρίες
(Νηπιαγωγείο)
Νέες αντιλήψεις για ΑΜΕΑ
Φυσική Αγωγή για παιδιά με Αυτισμό
Ειδική Φ.Α. στο κέντρο ΕΛΕΠΑΠ
Απασχόληση
Ισα Δικαιώματα, Νομική Κατοχύρωση
Χρήσιμη Νομολογία
ΑΜΕΑ, Ατομα ΜΕ Αναπηρίες, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΜΕΑ
Ιστορική Αναδρομή Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα (μέχρι 1970)
Ιστορική Αναδρομή Ειδικής Αγωγής (από το 1970 μέχρι σήμερα)
Σχολεία Ειδικής Αγωγής
Πρωτοβάθμια
Δευτεβάθμια
Ωρολόγια προγράμματα των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής ΣΜΕΑ Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Βιβία Ειδικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Προϋποθέσεις, διαδικασία και τρόπος παροχής εκπαίδευσης στο σπίτι
Παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν την ενσωμάτωση μαθητών με ειδικές ανάγκες στα κανονικά σχολεία
Νόμος 2817/2000
(Εκπαίδευση Ατόμων με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες)
Αρθρα:
1, 2, 3-4, 5-8, 9-11, 12-18
Κ.Δ.Α.Υ.
 Κανονισμός λειτουργίας των Κέντρων Διάγνωσης, Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Κ.Δ.Α.Υ.) των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες και καθορισμός των καθηκόντων και υποχρεώσεων του προσωπικού αυτού
ΠΙΝΑΚΑΣ των Κ.Δ.Α.Υ. σε όλη την Ελλάδα
Η Φυσική Αγωγή και ο Αθλητισμός ως μια κοινωνική διαδικασία

ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
(Δεν υπάρχει σχέση των παιδιών με Μ.Δ. με τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που παρουσιάζουν στοιχεία Μαθησιακών Δυσκολιών)

Εισαγωγή, ΔΑΙΑΣΒΤΕΟ!
Μ.Δ. στο Ολοήμερο Σχολείο
Μ.Δ. τι φταίει;
Οι Μαθησιακές Δυσκολίες στην Σχολική Ηλικία.
Μ.Δ. επίδραση στη καθημερινή ζωή
ΔΥΣΛΕΞΙΑ
Ορισμός, Συμπτώματα
Ορισμός (Βρετανικό Ινστιτούτο Δυσλεξίας)
Κοινά Χαρακτηριστικά και Προειδοποιητικές ενδείξεις
Συμβουλές για εκπαιδευτικούς από τον Alan Sayles, πρόεδρο Ευρ. Συνδέσμου Δυσλεξίας
Σχέση με Διάσπαση Προσοχής
Μορφές, Αίτια
Μύθος Πραγματικότητα
Διαταραχές Γραφής
Δυσλεξία κ΄Πληροφορική
Προς Δασκάλους, Καθηγητές, Τρόποι Εξέτασης Μαθητών
Τρόπος εξέτασης δυσλεξικών μαθητών/τριών
Συμβουλές προς Γονείς
Μυστικά προς Γονείς
Επίδραση Μαθ. Δυσκολιών στη ζωή του παιδιού
Διάσημοι Δυσλεξικοί
Συνέδριο Δυσλεξίας
Η Εκπαίδευση θεραπεύει
Το γονίδιο της δυσλεξίας?
ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
(ADHD)
Παγκόσμια Διάγνωση με το Τεστ Παυλίδη
Τι είναι Υπερκινητικότητα - Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής
Υπερκινητικότητα και Φυσική Αγωγή
Ποσοστά Υπερκινητικότητας στην Ελλάδα

ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ

Υπεύθυνοι Αγωγής Yγείας
Γρίφοι, Γνωμικά, Παροιμίες, Αινίγματα, Ημερολόγιο, Εορτές, Αριθμομηχανή, Μουσική, Σωστό - Λάθος, Σαν σήμερα, jokes