ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Σε αυτό το ευαίσθητο θέμα των
"Μαθησιακών Δυσκολιών" οφείλουμε, συνάδελφοι, να προσέχουμε και να μην συγχέουμε τα παιδιά
που έχουν αυτές τις δυσκολίες (π.χ. δυσλεξία) με τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές
ανάγκες που παρουσιάζουν στοιχεία Μαθησιακών Δυσκολιών.
Ο δυσλεξικός π.χ. μαθητής έχει νοημοσύνη φυσιολογική και η συμπεριφορά του
δείχνει πως είναι πολύ πιο έξυπνος από ότι φανερώνει η επίδοση του στην
ανάγνωση, στη γραφή ή στην αριθμητική.
Ευχαριστούμε.
Προκαταρκτικά, "πάρτε μια ιδέα" παρακάτω, για το πώς διαβάζει ο εγκέφαλός
μας.
ΔΑΙΑΒΣΕΤΟ ΓΗΡΟΓΡΑ! ΜΡΟΠΕΙΣ!
Σνφμύωα με μια έυρενα στο Πιοηναπιμετο του Κμτρπιαίζ, δεν πεαίζι ρλόο με
τι σριεά ενίαι τοθοπεμετενα τα γταμάμρα σε μια λξέη, αεκρί το πώτρο και το
ταελείτυο γάμρμα να ενίαι στη στωσή θσέη. Τα υλοπιόπα μροπούν να ενίαι σε
τχίυεας θίέεσς και μροπετίε να δαβαιάεστε τις λιεξές χρωίς πλβημόρα. Ατυό
γνίταει γαιτί ο απρώνθονις εκέγλφοας δεν δαεβζιάι γάμρμα γάμρμα κθάε λξέη
αλλά τη λξέη σαν σνύλοο. Πτεισόρερση Φκιυσή Αωγγή, λιοόπν, για να διοτηαμρύε τον εφκλγέαό μας υιγή και ονυξγονομέο και συετνχόρη εψίσκπεη σητν Ιτοσεσλδία μας για
κλρύταεη εηνέμρσωη. - Δοιυπσόνλουος
Ατίπτσυεο σνυάεδολφι, ε;
|