www.fa3.gr
|
ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ: ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ
- ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Αρ. Φ.353.1/324/105657/Δ1/02
Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 1340/16-10-02)
Ολη η απόφαση:
σε μορφή.html
/
σε μορφή .pdf)
|
ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ,
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ-ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ:
---------------------------
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚ/ΤΩΝ
ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ'
ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ - ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ - ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ Σ.Ε.Κ. - ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ
ΤΟΜΕΩΝ Σ.Ε.Κ.
’ρθρο 27
Έργο των Διευθυντών των σχολικών μονάδων
(άρθ. 11 περιπτ. Δ Ν.1566/85)
Ο Διευθυντής βρίσκεται στην κορυφή της σχολικής
κοινότητας και είναι διοικητικός αλλά και επιστημονικός
- παιδαγωγικός υπεύθυνος στο χώρο αυτό. Πιο
συγκεκριμένα:
1. Καθοδηγεί τη σχολική κοινότητα να θέσει υψηλούς
στόχους και να εξασφαλίσει τις προϋποθέσεις
για την επίτευξή τους για ένα σχολείο δημοκρατικό
και ανοικτό στην κοινωνία.
2. Καθοδηγεί και βοηθάει τους εκπαιδευτικούς
στο έργο τους, και ιδιαίτερα τους νεότερους,
αναλαμβάνει πρωτοβουλίες εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού
χαρακτήρα και οφείλει να αποτελεί παράδειγμα.
3. Φροντίζει ώστε το σχολείο να γίνει στοιχειώδης
μονάδα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών σε θέματα
διοικητικά, παιδαγωγικά και επιστημονικά.
4. Διευθύνει τους εκπαιδευτικούς και συντονίζει
το έργο τους. Συνεργάζεται μαζί τους ισότιμα
και με πνεύμα αλληλεγγύης (primus inter pares).
Διατηρεί και ενισχύει την συνοχή του Συλλόγου
Διδασκόντων, αμβλύνει τις αντιθέσεις, ενθαρρύνει
τις πρωτοβουλίες των εκπαιδευτικών, εμπνέει
και παρέχει θετικά κίνητρα σ΄ αυτούς.
5. Ελέγχει την πορεία των εργασιών και κατευθύνει
τους εκπαιδευτικούς ώστε να ανταποκρίνονται
έγκαιρα στις υποχρεώσεις που ανέλαβαν. Τέλος,
αξιολογεί τους εκπαιδευτικούς, όπως η νομοθεσία
ορίζει, έχοντας ως γνώμονα της αξιολόγησής του
τους σκοπούς οι οποίοι περιγράφονται στο άρθρο
8 παρ.4 του παρόντος.
’ρθρο 28
Γενικά καθήκοντα και αρμοδιότητες των Διευθυντών
σχολείων
Ο Διευθυντής και ο Προϊστάμενος σχολείου της
Πρωτοβάθμιας και ο Διευθυντής της Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης συνεργάζεται με τους Σχολικούς Συμβούλους,
τα Στελέχη της Διοίκησης, τους εκπαιδευτικούς,
καθώς και τους μαθητές και τους γονείς για την
από κοινού επίτευξη των εκπαιδευτικών στόχων.
Ενθαρρύνει το διδακτικό προσωπικό να αναλαμβάνει
πρωτοβουλίες οι οποίες συμβάλλουν στη διαπαιδαγώγηση
ελεύθερων, υπεύθυνων, δημοκρατικών και ευαισθητοποιημένων
πολιτών.
Ειδικότερα:
1. Εκπροσωπεί το σχολείο σε όλες τις σχέσεις
του με τους τρίτους.
2. Παραμένει στο σχολείο όλες τις εργάσιμες
ώρες και είναι υπεύθυνος για την ομαλή λειτουργία
του σχολείου και το συντονισμό της σχολικής
ζωής.
3. Εφαρμόζει τους νόμους, τα προεδρικά διατάγματα,
τις εγκυκλίους και τις υπηρεσιακές εντολές των
Στελεχών Διοίκησης, είναι υπεύθυνος για την
τήρησή τους και υλοποιεί τις αποφάσεις του Συλλόγου
των Διδασκόντων.
4. Προωθεί, σε συνεργασία με το Σύλλογο Διδασκόντων,
το Διευθυντή Εκπαίδευσης ή Προϊστάμενο Γραφείου
και τους Σχολικούς Συμβούλους, τη λειτουργία
τμημάτων Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης, Ενισχυτικής
Διδασκαλίας, τάξεων υποδοχής, φροντιστηριακών
τμημάτων, τμημάτων διευρυμένου ωραρίου, Ολοήμερου
σχολείου και των λοιπών εκπαιδευτικών καινοτομιών
και έχει την ευθύνη για την οργάνωση και τη
λειτουργία αυτών.
5. Συγκροτεί με πράξη του τις επιτροπές για
τις εξετάσεις, για τη συγκέντρωση των δικαιολογητικών
και την έκδοση των αποτελεσμάτων και όσες άλλες
προβλέπονται για τη λειτουργία του σχολείου.
6. Συντάσσει τις αξιολογικές εκθέσεις για το
διδακτικό και διοικητικό προσωπικό, όπως προβλέπει
η νομοθεσία.
7. Ενημερώνει το διδακτικό προσωπικό, τους γονείς
και τους μαθητές, για την εκπαιδευτική πολιτική,
τους στόχους και το έργο του σχολείου.
8. Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ο Διευθυντής
ενημερώνει και φυλάσσει τους φακέλους των υπηρεσιακών
μεταβολών των εκπαιδευτικών του σχολείου του
και, σε περίπτωση μετάθεσης, τους διαβιβάζει
στα νέα τους σχολεία "επί αποδείξει".
9. Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση είναι εκκαθαριστής
αποδοχών του προσωπικού του σχολείου του και
με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων ορίζεται
εκπαιδευτικός που τον βοηθάει στο συγκεκριμένο
έργο.
10. Έχει την παιδαγωγική ευθύνη για τη διαμόρφωση
θετικού κλίματος στο σχολείο και για την ανάπτυξη
αρμονικών σχέσεων ανάμεσα στα μέλη της σχολικής
κοινότητας.
11. Ενημερώνει τους νεοδιόριστους, τους αναπληρωτές
και τους ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς σχετικά
με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις και τους
χορηγεί αντίγραφα των βασικών νόμων, αποφάσεων
και εγκυκλίων σχετικών με την εκπαίδευση.
12. Στην περίπτωση που υπηρετούν στο σχολείο
περισσότεροι του ενός Υποδιευθυντές, καταμερίζει
τις αρμοδιότητες και τις εργασίες σ' αυτούς.
13. Είναι υπεύθυνος σε συνεργασία με τον Υποδιευθυντή,
το γραμματέα του σχολείου και τον αρμόδιο εκπαιδευτικό
για την τήρηση της αλληλογραφίας του σχολείου
και των πάσης φύσεως βιβλίων και εντύπων που
προβλέπονται από το νομοθετικό πλαίσιο.
14. Φροντίζει για τη λήψη κάθε μέτρου το οποίο
συμβάλλει στην καλύτερη λειτουργία του σχολείου.
15. Οι Διευθυντές των συστεγαζόμενων σχολείων
στις κοινές συνεδριάσεις των συλλόγων λαμβάνουν
υπόψη όσα περιγράφονται στο άρθρο 39 παρ. 14
του παρόντος.
’ρθρο 29
Καθήκοντα και αρμοδιότητες των Διευθυντών
σε σχέση με το Σύλλογο των Διδασκόντων
Ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας:
1. Προσκαλεί τα μέλη του Συλλόγου στις συνεδριάσεις,
στις οποίες και προεδρεύει. Καταρτίζει την ημερήσια
διάταξη και εισηγείται ο ίδιος ή αναθέτει την
εισήγηση θεμάτων σε άλλον εκπαιδευτικό.
2. Σε συνεδρίαση του Συλλόγου των Διδασκόντων
εισηγείται την κατανομή των πρόσθετων εξωδιδακτικών
εργασιών. Αξιοποιεί δημιουργικά τις δυνατότητες
όλου του προσωπικού μέσα στο πλαίσιο των διακριτών
ρόλων και αρμοδιοτήτων του.
3. Σε συνεργασία με τους διδάσκοντες έχει την
ευθύνη της σύνταξης του ωρολογίου προγράμματος
του σχολείου με γνώμονα την αποδοτική λειτουργία
του.
4. Ενημερώνει το Σύλλογο των Διδασκόντων για
το έργο της σχολικής επιτροπής. Μεριμνά μαζί
με το Σύλλογο των Διδασκόντων για τη συντήρηση
και λειτουργία των σχολικών εγκαταστάσεων καθώς
και την προμήθεια των απαραίτητων εποπτικών
μέσων διδασκαλίας.
5. Είναι υπεύθυνος, μαζί με τους εκπαιδευτικούς,
για την καθαριότητα και αισθητική των χώρων
του διδακτηρίου, καθώς και για την προστασία
της υγείας και ασφάλειας των μαθητών.
6. Ενημερώνει το Σύλλογο των Διδασκόντων για
την εκπαιδευτική νομοθεσία, τις εγκυκλίους και
τις αποφάσεις που αφορούν τη λειτουργία του
σχολείου και την εφαρμογή των προγραμμάτων εκπαίδευσης.
7. Συμβάλλει στη δημιουργία κλίματος δημοκρατικής
συμπεριφοράς των διδασκόντων και των μαθητών
και είναι υπεύθυνος, σε συνεργασία με τους διδάσκοντες,
για την τήρηση της πειθαρχίας.
8. Φροντίζει να καλύπτονται οι διδακτικές ώρες
σε περίπτωση απουσίας εκπαιδευτικών, τροποποιώντας
το ημερήσιο πρόγραμμα διδασκαλίας ή αναθέτοντας
την κάλυψη του κενού σε διαθέσιμο εκπαιδευτικό.
9. Είναι υπεύθυνος για τη διανομή των διδακτικών
βιβλίων, σε συνεργασία με τον Υποδιευθυντή του
σχολείου και τον ορισθέντα εκπαιδευτικό.
10. Σε συνεργασία με τους διδάσκοντες καταρτίζει
το πρόγραμμα ενημέρωσης των γονέων.
11. Συνεργάζεται με τους διδάσκοντες για τον
ορισμό των θεμάτων των εξετάσεων, ορίζει τους
επιτηρητές και είναι υπεύθυνος για την τήρηση
των σχετικών με τις εξετάσεις διατάξεων.
12. Παρέχει στους διδάσκοντες συγκεκριμένες
οδηγίες για να ανταποκρίνονται στα καθήκοντά
τους, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.
13. Απευθύνει στους διδάσκοντες, όταν είναι
απαραίτητο, συστάσεις με πνεύμα συναδελφικής
αλληλεγγύης. Εάν όμως κάποιοι δεν ανταποκρίνονται
στις υποχρεώσεις και τα καθήκοντά τους και οι
προσπάθειες του μένουν χωρίς αποτέλεσμα, ενημερώνει
σχετικά το Σύλλογο των Διδασκόντων, το διοικητικό
του Προϊστάμενο και τον αρμόδιο Σχολικό Σύμβουλο.
Εφόσον, παρ΄ όλα αυτά, δεν υπάρξει αποτέλεσμα,
αναφέρεται γραπτά στο Διευθυντή Εκπαίδευσης
ή τον Προϊστάμενο του Γραφείου.
14. Ενημερώνεται για τους λόγους απουσίας του
διδακτικού προσωπικού από το σχολείο και από
τις συνεδριάσεις του Συλλόγου των Διδασκόντων
και ενεργεί σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις,
όταν συντρέχει λόγος.
15. Είναι υπεύθυνος για την κάλυψη του υποχρεωτικού
ωραρίου εβδομαδιαίας διδασκαλίας από όλους τους
εκπαιδευτικούς. Σε περίπτωση αντικειμενικής
αδυναμίας για τη συμπλήρωση αυτή ενημερώνει
άμεσα τον Προϊστάμενο Γραφείου ή το Διευθυντή
Εκπαίδευσης.
’ρθρο 30
Καθήκοντα και αρμοδιότητες των Διευθυντών
των σχολείων σε σχέση με τους Σχολικούς Συμβούλους,
το Διευθυντή Εκπαίδευσης και τον Προϊστάμενο
του Γραφείου
Ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας:
1. Σε συνεργασία με το Σύλλογο των Διδασκόντων
και τους Σχολικούς Συμβούλους προωθεί τα επιμορφωτικά
προγράμματα που γίνονται για το διδακτικό προσωπικό
και συμμετέχει σ' αυτά. Ο ίδιος έχει την ευθύνη
της οργάνωσής τους.
2. Συνεργάζεται με τους Σχολικούς Συμβούλους
ή το Διευθυντή Εκπαίδευσης ή τον Προϊστάμενο
Γραφείου ή προκαλεί συσκέψεις με αυτά για την
αντιμετώπιση προβλημάτων που αντιμετωπίζει η
σχολική μονάδα.
3. Αναλαμβάνει, σε συνεργασία με τους αρμόδιους
Σχολικούς Συμβούλους, πρωτοβουλίες για τη βοήθεια
των νέων εκπαιδευτικών στο διδακτικό τους έργο.
4. Ενημερώνει τον αρμόδιο Σχολικό Σύμβουλο και
το Διευθυντή Εκπαίδευσης ή τον Προϊστάμενο Γραφείου
για την πραγματοποίηση μορφωτικών ή άλλων πολιτιστικών
επισκέψεων σε χώρους ιστορικής και πολιτιστικής
αναφοράς και σε παραγωγικές επιχειρήσεις.
5. Ενημερώνει έγκαιρα το Διευθυντή Εκπαίδευσης
ή τον Προϊστάμενο του Γραφείου για τις ελλείψεις
σε διδακτικό προσωπικό.
’ρθρο 31
Καθήκοντα και αρμοδιότητες των Διευθυντών
σχολείων
σε σχέση με τους μαθητές
Ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας:
1. Συγκροτεί τον αριθμό των τμημάτων κάθε τάξης,
όπως η νομοθεσία προβλέπει, και κατανέμει τους
μαθητές στα τμήματα, με βάση τη νομοθεσία και
σύμφωνα με τις αρχές της παιδαγωγικής, χωρίς
κοινωνικούς αποκλεισμούς.
2. Υπογράφει τους τίτλους σπουδών ως υπεύθυνος
και συνυπογράφουν ως συνυπεύθυνοι, ο εκπαιδευτικός
που συνέταξε τον τίτλο και οι διδάσκοντες, εφόσον
απαιτείται.
3. Συνεργάζεται με τις μαθητικές κοινότητες
για την οργάνωση της σχολικής ζωής, μέσα σε
κλίμα κατανόησης και υπευθυνότητας.
4. Εφαρμόζει τις ισχύουσες διατάξεις για την
υποχρεωτική φοίτηση των μαθητών στο σχολείο.
6. Συντελεί στη διαμόρφωση συνθηκών φιλικού
παιδαγωγικού κλίματος μεταξύ μαθητών και διδασκόντων.
7. Διενεργεί και ανανεώνει τις εγγραφές των
μαθητών από τάξη σε τάξη.
8. Εφαρμόζει τις διαδικασίες που προβλέπονται
από τις κείμενες διατάξεις για την εγγραφή μαθητών
αδήλωτων στα μητρώα ή δημοτολόγια.
9. Εγκρίνει τις μετεγγραφές των μαθητών, όπως
προβλέπεται και έχει την ευθύνη για τη φύλαξη
των στοιχείων εγγραφής στο αρχείο του σχολείου.
’ρθρο 32
Καθήκοντα και αρμοδιότητες των Διευθυντών
σε σχέση με τα όργανα λαϊκής συμμετοχής και
τους άλλους συντελεστές εκπαίδευσης
Ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας:
1. Καλεί τα μέλη του Σχολικού Συμβουλίου στις
συνεδριάσεις του οργάνου με γραπτή πρόσκληση
που την απευθύνει τρεις (3) τουλάχιστον ημέρες
νωρίτερα και καταρτίζει την ημερήσια διάταξη,
ύστερα από εισηγήσεις των οργάνων που μετέχουν
στο Σχολικό Συμβούλιο, σύμφωνα με τα άρθρο 51
του Ν. 1566/85.
2. Καλεί τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών
για ενημέρωση και συμμετέχει στις συνεδριάσεις
τους, όταν προσκαλείται και το θεωρεί αναγκαίο.
3. Δίνει πληροφορίες σε κάθε πολίτη που έχει
έννομο συμφέρον, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις,
και δεν τον παραπέμπει σε άλλες υπηρεσίες για
θέματα που εκείνος οφείλει να γνωρίζει.
’ρθρο 33
Καθήκοντα και αρμοδιότητες των Υποδιευθυντώντων
σχολικών μονάδων
(άρθρο 11 περίπτ. Δ΄ Ν. 1566/85)
Ο Υποδιευθυντής αναπληρώνει το Διευθυντή σε
όλες τις λειτουργίες του. Βοηθάει το Διευθυντή
στο καθημερινό του έργο. Αναλαμβάνει ένα μέρος
από τις αρμοδιότητες του Διευθυντή, για να μπορεί
αυτός να ασχολείται περισσότερο απερίσπαστος
με το εκπαιδευτικό έργο του σχολείου.
Ειδικότερα ο Υποδιευθυντής:
1. Αναπληρώνει το Διευθυντή του σχολείου, όταν
αυτός δεν υπάρχει, απουσιάζει ή κωλύεται, και
παραμένει στο σχολείο όλες τις εργάσιμες ώρες.
2. Συνεργάζεται με το Διευθυντή και τον βοηθά
για την ομαλή λειτουργία του σχολείου.
3. Έχει την ευθύνη για την αρχειοθέτηση των
εγγράφων και τη διεκπεραίωση της υπηρεσιακής
αλληλογραφίας του σχολείου.
4. Συντάσσει τα απογραφικά δελτία συμπληρώνει
και αποστέλλει στις αρμόδιες υπηρεσίες τα στατιστικά
στοιχεία και όσα άλλα ζητούνται από αυτές.
5. Καταρτίζει το πρόγραμμα για τους επόπτες
της ημέρας σε συνεργασία με τους διδάσκοντες
και έχει την ευθύνη για την εφαρμογή του.
6. Έχει την ευθύνη για την έγκαιρη διανομή των
διδακτικών βιβλίων σε συνεργασία με τον διδάσκοντα
που ορίζει ο Σύλλογος.
7. Τηρεί το βιβλίο υλικού του σχολείου και φροντίζει
για την παραλαβή και καλή λειτουργία των εποπτικών
μέσων διδασκαλίας και των ειδών εξοπλισμού του
σχολείου.
8. Είναι υπεύθυνος για την οργάνωση των μαθητικών
εκδηλώσεων και μαθητικών εκλογών.
9 Σε περίπτωση απουσίας του Υποδιευθυντή, ο
Σύλλογος των Διδασκόντων, αναθέτει σε μέλη του
τις παραπάνω αρμοδιότητες του Υποδιευθυντή.
10. Στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση επειδή ο Υποδιευθυντής
αναλαμβάνει πλήρες διδακτικό ωράριο δεν του
ανατίθεται ειδικό διοικητικό έργο. Ο Υποδιευθυντής
συνεπικουρεί το Διευθυντή στην άσκηση του έργου
του.
’ρθρο 34
Καθήκοντα και αρμοδιότητες συλλόγου εκπαιδευτικών
Σ.Ε.Κ.
Ο σύλλογος διδασκόντων Σ.Ε.Κ. έχει τις εξής
συγκεκριμένες αρμοδιότητες :
1. Προτείνει στο διευθυντή τον αριθμό, το είδος
και τους χώρους των εργαστηρίων κατεύθυνσης
που θα λειτουργήσουν.
2. Προτείνει στο διευθυντή την ένταξη των εργαστηρίων
κατεύθυνσης στον αντίστοιχο τομέα.
3. Προτείνει στο διευθυντή, την ανάθεση της
διδασκαλίας των μαθημάτων στο εκπαιδευτικό
προσωπικό που έχει διατεθεί στο Σ.Ε.Κ. και με
προτεραιότητα σε τμήματα μαθητών των σχολικών
μονάδων από τις οποίες προέρχονται.
4. Προτείνει στο διευθυντή για την κατανομή
των εργασιών του Σ.Ε.Κ. μεταξύ των μελών του.
Σε περίπτωση αδυναμίας πρότασης, την απόφαση
κατανομής εργασιών την παίρνει ο Δ/ντης του
Σ.Ε.Κ.
5. Κατά τις τακτικές συνεδριάσεις, μετά το τέλος
των τετραμήνων, αξιολογεί τη διδακτική πράξη
σε σχέση με τα προγράμματα των σχολείων και
προτείνει λύσεις.
Το διδακτικό προσωπικό του Σ.Ε.Κ. συμμετέχει
στους συλλόγους διδασκόντων των σχολικών μονάδων
που ανήκουν. Εάν την ώρα που συνεδριάζει ο σύλλογος
μιας σχολικής μονάδας οι εκπαιδευτικοί του Σ.Ε.Κ.
ασχολούνται με την άσκηση μαθητών άλλου σχολείου,
συμμετέχουν στον σύλλογο μόνο μετά από συνεννόηση
με το Διευθυντή του Σ.Ε.Κ.
Για γενικότερα ζητήματα παιδαγωγικά, διδακτικά,
εισηγείται στις σχολικές μονάδες που είναι αρμόδιες
για να αποφασίσουν.
6. Υποβοηθά και στηρίζει τη συνεργασία του Σ.Ε.Κ.
και των σχολικών μονάδων με τους κοινωνικούς
και παραγωγικούς φορείς στους περιοχής.
7. Αξιοποιεί τις δυνατότητες εκπαιδευτικών και
μαθητών για κατασκευές εργαστηριακών ασκήσεων,
συσκευών και οργάνων που υποβοηθούν στους σκοπούς
και τη λειτουργία των εργαστηρίων.
8. Εισηγείται στο διευθυντή στο τέλος κάθε διδακτικού
έτους, προτάσεις για τη βελτίωση των συνθηκών
λειτουργίας των εργαστηρίων.
9. Αναλαμβάνει την οργάνωση της παρουσίασης
των εργασιών κάθε τομέα, με έκθεση έργων στο
τέλος του διδακτικού έτους και κατά τη διάρκειά
του.
’ρθρο 35
Καθήκοντα και αρμοδιότητες διευθυντών Σ.Ε.Κ.
και υπευθύνων Σ.Ε.
Ι. Καθήκοντα Διευθυντή ΣΕΚ
Ο διευθυντής του Σ.Ε.Κ. εκπροσωπεί το Σ.Ε.Κ.
σ' όλες τις σχέσεις του προς τρίτους, είναι
αποκλειστικά υπεύθυνος για τη λειτουργία του
Σ.Ε.Κ. και ασκεί επιπλέον τα εξής ειδικότερα
καθήκοντα:
1. Σε συνεργασία με τα σχολεία που εξυπηρετεί
το Σ.Ε.Κ. καθορίζει τον αριθμό, το είδος και
τους χώρους των εργαστηρίων κατεύθυνσης που
θα λειτουργήσουν.
2. Εποπτεύει την κατάλληλη διαμόρφωση και τον
εξοπλισμό των εργαστηριακών χώρων, ώστε να μπορεί
να υποστηριχθεί η εργαστηριακή άσκηση των μαθητών
και η διδασκαλία των αντίστοιχων μαθημάτων.
Για το σκοπό αυτό φροντίζει ώστε οι χώροι να
έχουν τις κατάλληλες διαστάσεις, να είναι εξοπλισμένοι
με τα κατάλληλα μέσα εξαερισμού και πυρόσβεσης
και με τα εργαστηριακά όργανα που απαιτούνται,
σε ικανό αριθμό, ώστε να ανταποκριθούν στις
ανάγκες των ασκήσεων.
3. Εισηγείται στη διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
για το εκπαιδευτικό προσωπικό που απαιτείται
για τη λειτουργία του Σ.Ε.Κ. και προτείνει τους
υπεύθυνους των εργαστηρίων κατεύθυνσης, μετά
από εισήγηση του υπεύθυνου του τομέα.
4. Είναι υπεύθυνος για την σύνταξη εσωτερικού
κανονισμού λειτουργίας του Σ.Ε.Κ. Ο κανονισμός
αυτός είναι συμβατός με το νομοθετικό πλαίσιο
που εκάστοτε ισχύει και πρέπει να δημοσιευθεί
με ανάρτηση στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου.
5. Είναι υπεύθυνος για τη σύνταξη του ωρολογίου
προγράμματος των εργαστηρίων και των συναφών
προγραμμάτων διεξαγωγής των εξετάσεων,
σε συνεργασία με τους Δ/ντές των σχολικών
μονάδων που εξυπηρετεί.
6. Είναι υπεύθυνος για τη σύνταξη προγράμματος
εφημεριών του Σ.Ε.Κ.
7. Υλοποιεί τις προτάσεις του συλλόγου για την
αξιοποίηση των δυνατοτήτων των εκπαιδευτικών
και μαθητών για κατασκευές εργαστηριακών ασκήσεων,
συσκευών και οργάνων , που η κατασκευή τους
υποβοηθά τους σκοπούς και τη λειτουργία των
εργαστηρίων.
8. Μεριμνά για την ενημέρωση του προσωπικού
σχετικά με τις εξελίξεις της τεχνολογίας στα
θέματα που ενδιαφέρουν τα εργαστήρια, σε συνεργασία
με τους Σχολικούς Συμβούλους.
9. Έχει την εποπτεία για την προληπτική συντήρηση
του εξοπλισμού των εργαστηρίων και αναθέτει
αυτή στο διδακτικό προσωπικό ή στους συντηρητές
του Σ.Ε.Κ., με σκοπό την αποφυγή βλαβών και
ατυχημάτων.
10. Έχει την εποπτεία για την επισκευή του εργαστηριακού
εξοπλισμού του Σ.Ε.Κ. και αναθέτει αυτή, ανάλογα
με τη σοβαρότητα, και τις υπάρχουσες δυνατότητες
στο προσωπικό του Σ.Ε.Κ. Ακόμη εισηγείται την
ανάθεση της επισκευής σε τρίτους.
11. Έχει την εποπτεία και αναθέτει την τήρηση
αρχείου εξοπλισμού των εργαστηρίων των τομέων
σχετικά με τις ποσότητες και την κατάσταση λειτουργίας
τους.
12. Έχει την εποπτεία και αναθέτει τη λήψη των
απαραίτητων μέτρων ασφαλείας και υγιεινής, όπως
αυτά καθορίζονται από τις ισχύουσες διατάξεις,
στους χώρους των εργαστηρίων και στους κοινόχρηστους
χώρους.
13. Συγκροτεί από το προσωπικό των εργαστηρίων
επιτροπές προμηθειών και παραλαβής εξοπλισμού
ή άλλου υλικού, απαραίτητου για τη λειτουργία
των εργαστηρίων και επιτροπές απογραφής εξοπλισμού,
καθώς και επιτροπές απογραφής, καταστροφής και
διαγραφής εξοπλισμού.
14. Ενημερώνει το σύλλογο των διδασκόντων σχετικά
με την ισχύουσα νομοθεσία για τη λειτουργία
του Σ.Ε.Κ. και τη διδασκαλία των εργαστηριακών
ασκήσεων.
15. Καθοδηγεί και βοηθά το προσωπικό του Σ.Ε.Κ.,
με σκοπό την αρμονική συνεργασία του και την
καλύτερη εκτέλεση του έργου του.
16. Έχει την ευθύνη και επιβλέπει τη λειτουργία
Τομέα, όταν για οποιονδήποτε λόγο δεν έχει οριστεί
υπεύθυνος στην αντίστοιχη θέση.
17. Γνωστοποιεί τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων
του Σ.Ε.Κ., στις σχολικές μονάδες, σχετικά με
τις υπερωρίες του προσωπικού του Σ.Ε.Κ., για
την κίνηση της διαδικασίας πληρωμής.
18. Εισηγείται για θέματα που αφορούν μαθητές
που ασκούνται στο Σ.Ε.Κ., στη σχολική μονάδα,
από την οποία προέρχεται ο μαθητής.
19. Φροντίζει ώστε να τηρούνται πάντοτε ενημερωμένα
τα υπηρεσιακά βιβλία και έντυπα και είναι υπεύθυνος
για τη διεκπεραίωση της υπηρεσιακής αλληλογραφίας
του Σ.Ε.Κ.
20. Εισηγείται στην σχολική επιτροπή που ανήκει
το Σ.Ε.Κ. για την εκποίηση κατεστραμμένου εξοπλισμού
και υλικών που υπάρχουν στο Σ.Ε.Κ. ή την παραχώρησή
τους στον Ο.Δ.Δ.Υ.
21. Συντάσσει έκθεση στο τέλος κάθε διδακτικού
έτους προς την αρμόδια υπηρεσία, σχετικά με
την εκπαιδευτική δραστηριότητα των εργαστηρίων,
στην οποία συμπεριλαμβάνονται και προτάσεις
για τη βελτίωση των συνθηκών λειτουργίας των
εργαστηρίων.
22. Συμμετέχει στη σχολική επιτροπή του Σ.Ε.Κ.
23. Mεριμνά για τη διάθεση του εργαστηριακού
εξοπλισμού από δημόσιους φορείς ή εποπτευόμενους
από αυτό οργανισμούς ή άλλους φορείς, εφ΄ όσον
ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των εργαστηριακών
ασκήσεων με τη σύνταξη σχετικού πρακτικού παραλαβής.
24. Υποβάλλει προτάσεις για νέο εργαστηριακό
εξοπλισμό προς το ΥΠ.Ε.Π.Θ. μέσω του γραφείου
εκπαίδευσης ή προς κάθε άλλο αρμόδιο φορέα μέσω
της σχολικής επιτροπής.
ΙΙ. Καθήκοντα υπευθύνου Σ.Ε.
Ο υπεύθυνος του σχολικού εργαστηρίου (Σ.Ε.)
ασκεί καθήκοντα ανάλογα με τα οριζόμενα στην
προηγούμενη παράγραφο.
’ρθρο 36
Καθήκοντα και αρμοδιότητες υποδιευθυντών
Σ.Ε.Κ.
Ισχύουν τα οριζόμενα από τις αντίστοιχες διατάξεις
για στους Υποδιευθυντές των σχολικών μονάδων
της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
’ρθρο 37
Καθήκοντα και αρμοδιότητες υπευθύνων τομέων
εργαστηρίων
Ι. Καθήκοντα υπευθύνου τομέα Σ.Ε.Κ.
Ο υπεύθυνος τομέα εργαστηρίων του Σ.Ε.Κ. προσφέρει
τις υπηρεσίες του αποκλειστικά στο Σ.Ε.Κ. και
συγκεκριμένα:
1. Οργανώνει και προγραμματίζει τις εργαστηριακές
ασκήσεις των εργαστηρίων κατεύθυνσης, που είναι
ενταγμένα στον Τομέα του, σύμφωνα με τα αναλυτικά
προγράμματα και στους δυνατότητες του εξοπλισμού
των εργαστηρίων, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς
που θα διδάξουν το μάθημα και καταθέτει τον
προγραμματισμό στο Διευθυντή του Σ.Ε.Κ., στην
αρχή του σχολικού έτους.
2. Ελέγχει και υποβοηθά, σε συνεργασία με τον
οικείο σχολικό σύμβουλο τους εκπαιδευτικούς
του Τομέα, για τη σωστή άσκηση των καθηκόντων
τους, την εφαρμογή καταλλήλων εκπαιδευτικών
μεθόδων και την εφαρμογή του αναλυτικού προγράμματος.
3. Επιβλέπει και καθοδηγεί τις εργασίες προληπτικής
συντήρησης που γίνονται σε προγραμματισμένα
χρονικά διαστήματα από το προσωπικό του Σ.Ε.Κ.
4. Επιβλέπει και καθοδηγεί στους εργασίες επισκευής
του εξοπλισμού των εργαστηρίων.
5. Φροντίζει και ελέγχει τη σωστή τήρηση του
αρχείου του εξοπλισμού των εργαστηρίων κατεύθυνσης
που ανήκουν στον Τομέα.
6. Ελέγχει την τήρηση των κανόνων ασφαλείας
και υγιεινής, όπως αυτοί καθορίζονται από τις
ισχύουσες διατάξεις, στους χώρους των εργαστηρίων
κατεύθυνσης που ανήκουν στον Τομέα.
7. Ενημερώνει σε σχετική έκθεση το Διευθυντή,
σχετικά με την εκπαιδευτική δραστηριότητα που
έχει πραγματοποιηθεί μέχρι το μήνα Ιούνιο κάθε
σχολικού έτους και κάνει προτάσεις σχετικά με
τη συμπλήρωση ή ανανέωση του εξοπλισμού για
τη βελτίωση των συνθηκών λειτουργίας των εργαστηρίων
κατεύθυνσης του Τομέα. Για το επόμενο σχολικό
έτος ή όταν ζητηθεί από το Διευθυντή του Σ.Ε.Κ.
8. Φροντίζει για την αναπλήρωση των εκπαιδευτικών
που διδάσκουν σε εργαστήρια του Τομέα του, όταν
απουσιάζουν και αναφέρει σχετικά στο Διευθυντή.
9. Υπεύθυνος Τομέα Εργαστηρίων του Σ.Ε.Κ. ασκεί
καθήκοντα Υποδιευθυντή όταν αυτός κωλύεται ή
απουσιάζει μετά από πρότασή του από το σύλλογο
διδασκόντων του Σ.Ε.Κ.
10. Ο υπεύθυνος Τομέα Εργαστηρίων Σ.Ε.Κ. προηγείται
στην κάλυψη του υποχρεωτικού ωραρίου.
ΙΙ. Καθήκοντα υπευθύνου Σ.Ε.
Ο υπεύθυνος Τομέα Εργαστηρίων του Σ.Ε. ασκεί
καθήκοντα ανάλογα με τα οριζόμενα στην προηγούμενη
παράγραφο.
(Σημείωση: Αν εισήλθατε σε αυτή τη σελίδα
από ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ή από άλλη εξωτερική σύνδεση
πιθανόν να μην βλέπετε όλη τη σελίδα μας (όλα τα frames).
Για να έχετε πλήρη εξυπηρέτηση και θέαση πατήστε
ΕΔΩ. Ευχαριστούμε) |
|
|
Δημιουργία, Διαχείριση, Επιμέλεια : Αθ. Διονυσόπουλος,
Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής
- Σπουδές: Master of Science (Indiana University, USA) //
σε εξέλιξη Διδακτορικό στη Φ.Α. (ΤΕΦΑΑ Αθήνας)
-
Συνεργάτες: Ολα τα εγγεγραμμένα μέλη που έχουν
προσφέρει εκπαιδευτικό υλικό, άρθρα, σχόλια κλπ.
All Rights Reserved. Copyright ©
1997-2011
Αποποίηση Ευθύνης
|
|
|
|
|
ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ κ΄ ΕΚΠ/ΣΗ
|
|
|
NOMOΣ
ΥΠ ΑΡΙΘ. 3848/2010 (πολυνομοσχέδιο) |
|
Αποσπάσεις (΅ερικές ή ολικές) που έγιναν από τα ΠΥΣΔΕ ΠΥΣΠΕ ή τους
Περιφερειακούς Διευθυντές
Εκπαίδευσης δεν είναι σύννο΅ες και πρέπει να ανακληθούν |
|
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΒΟΥΛΗΣ |
|
Περί
συγχωνεύσεων σχολείων και κονδυλίων για ΑΕΙ |
|
Πρακτικά Επιτροπής Αναθεώρησης Συντάγματος:
15-2-2007,
θέμα
:Συζήτηση και επεξεργασία του άρθρου 16 του Συντάγματος.
(333 kb) |
|
Πρακτικά Επιτροπής Αναθεώρησης Συντάγματος:
14-2-2007,
θέμα
:Συζήτηση και επεξεργασία του άρθρου 16 του Συντάγματος.
(483 kb) |
|
Πρακτικά Επιτροπής Αναθεώρησης Συντάγματος:
10-1-2007,
θέμα
:Συζήτηση και επεξεργασία του άρθρου 16 του Συντάγματος.
(760 kb) |
|
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ |
|
Πρόσφατα
νέα, ανακοινώσεις, εγκύκλιοι κ.α. από το ΥπΕΠΘ |
|
Εγκύκλιος για ένταξη στον πίνακα Αναπληρωτών και
Ωρομισθίων 2006-2007 |
|
Προκήρυξη των
θέσεων Σχολικών Συμβούλων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. |
|
ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ |
|
Ολες οι Δ/νσεις Εκπ/σης και τα αντίστοιχα Γραφεία,
Γραφεία Φυσικής Αγωγής, Πόλεις και Χωριά όπου υπάρχουν
σχολεία, Μόρια, και πολλά άλλα |
|
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ |
|
Α/ΘΜΙΑ: Βρείτε το σχολείο που επιθυμείτε |
|
B/ΘΜΙΑ: Βρείτε το σχολείο που επιθυμείτε |
|
Κωδικοί Σχολείων Β/θμιας |
|
ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ |
|
Περιεχόμενα
|
|
Καθηγητές -Σύλλογος
Καθηγητών
Καθηγητών
(όπως ορίζουν όλοι οι νόμοι) |
|
Δ/ντές, Υποδ/ντές Σχολείων |
|
Δ/ντές Εκπ/σης -Προϊστάμενοι |
|
Προϊστάμενοι
Φ.Α. |
|
Σχολικοί Σύμβουλοι.
Δείτε σχετικά:
α)
Ν 1304/1982 / Α-144 «Για την επιστημονική - παιδαγωγική
καθοδήγηση και τη διοίκηση στη Γενική και τη Μέση
Τεχνική - Επαγγελματική Εκπ/ση και άλλες διατάξεις»
β) ΝΟΜΟΣ 2525/1997, "Ενιαίο Λύκειο, Πρόσβαση των αποφοίτων του στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και άλλες διατάξεις" |
|
Οι νέοι Προϊστάμενοι στα Τμήματα Επιστημονικής-Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης
|
|
Περιφερειακοί
Δ/ντές
|
|
Βοήθημα για
Υπεύθυνους Τμημάτων, Τάξεων
|
|
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΚΠ/ΣΗΣ |
|
ΦΕΚ 1258 τ. B' της 8/9/2006
"Καθορισμός της έδρας και περιφέρειας των Σχολικών Συμβούλων Δευτεροβάθμις Εκπαίδευσης και των σχολείων αρμοδιότητάς τους" |
|
ΘΕΜΑΤΑ, ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΧΟΝΤΕΣ
ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ, 2007 |
|
Διαδικασίες διεξαγωγής γραπτής δοκιμασίας για την
επιλογή στελεχών της εκπαίδευσης
|
|
Συγκρότηση
Κεντρικών Επιτροπών Γραπτής Δοκιμασίας υποψηφίων
Στελεχών Εκπαίδευσης, Α/θμιας και Β/θμιας
|
|
N.34671 ΦΕΚ 128/21.06.2006, Επιλογή Στελεχών Εκ/σης,
Α/θμιας, Β/θμιας,
|
|
Εξετάσεις
Στελεχών Εκπ/σης. |
|
Δικαστική
Προσφυγή ΠΕΣΣ και απόφαση του ΣτΕ |
|
Εκτακτη συνάντηση μελών ΠΕΣΣ |
|
ΠΕΣΣ: Προτάσεις Επίλυσης Προβλημάτων των Σχολικών Συμβούλων στην Ασκηση των Καθηκόντων τους |
|
ΠΕΣΣ: Επισημάνσεις για τη "γραπτή δοκιμασία" επιλογής
Σχολικών Συμβούλων |
|
Συζήτηση στη Βουλή για την Επιλογή Στελεχών
Εκπαίδευσης, 23/5/06
Ομιλητές:
Χαλκίδης,
Βαρβαρίγος,
Χουρμουζιάδης,
Ιωαννίδης, Μερεντίτη,
Βεργίνης, Καστανίδης, Λομβέρδος,
Χρύσης, Ηλιάκη, Εξαρχος,
Παντούλας, Βασιλείου, Κωνσταντάρας
(Ολοι μαζί) |
|
Σύμβουλοι
Α/θμιας, Β/θμιας, Ειδικής κ' Προσχολικής Αγωγής |
|
Δ/ντές Εκπ/σης, Προϊστάμενοι Γραφείων κ' Φ.Α., Δ/ντές
Σχολ. Μονάδων |
|
Επιλογή Στελεχών το 2006-07 |
|
Τροποποίηση απόφασης τοποθέτησης Σχολικών Συμβούλων Δ.Ε. |
|
Λίστα
Δ/ντών Προϊστ/νων Α/θμιας |
|
Λίστα
Δ/ντών Προϊστ/νων Β/θμιας |
|
Περιφερειάρχες |
|
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠ/ΣΗ
στο ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
|
|
Νομοθεσία που διέπει την ελληνική εκπαίδευση στο
εξωτερικό |
|
ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ
|
|
Σύνθεση,
Συγκρότηση, Λειτουργία |
|
Αρμοδιότητες
Υ.Σ. |
|
Αιρετά
Μέλη Εκπ/κού Προσωπικού |
|
Αιρετά
Μέλη Ειδικής Αγωγής |
|
ν.
3260/2004, Βαθμολογική Κλίμακα, Υπηρεσιακά Συμβούλια |
|
ΠΕΡΙΦ/ΚΕΣ ΥΠ/ΣΙΕΣ |
|
Οργάνωση
Π.Υ., Αξιολόγηση, Επιμόρφωση Εκπ/κών (Ν.2986/2002) |
|
ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ |
|
ΝΟΜΟΣ
3205/2003, ΦΕΚ 297/Α/23.12.2003,
"Μισθολογικές ρυθμίσεις λειτουργών και υπαλλήλων
του Δημοσίου, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α., μονίμων
στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και αντιστοίχων
της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού και
Λιμενικού Σώματος και άλλες συναφείς διατάξεις". |
|
"Παροχή οδηγιών για την εφαρμογή των
διατάξεων του ν. 3205/2003
(ΦΕΚ 297/Α)" σε μορφή .pdf >>
(1104,47 Kb) |
|
"Εφαρμογή διατάξεων του Ν.3205/2003 στο
προσωπικό με σχέση εργασίας
ιδιωτικού δικαίου που απασχολείται στο
Δημόσιο, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α." σε μορφή
.pdf >>
(107,50 Kb) |
|
Π.Δ. 104/79
|
|
Περί
σχολικού και διδακτικού έτους, υπηρεσιακών
βιβλίων, εγγράφων, μετεγραφών, φοιτήσεως,
διαγωγή και τιμητικών διακρίσεων των μαθητών των
σχολείων Μέσης Γενικής Εκπαιδεύσεως |
|
ΝΟΜΟΣ 1566/85 (πλήρης)
|
|
(Ολος ο Νόμος σε μορφή pdf
ΕΔΩ) |
|
Σκοπός, Α/θμια (1-4) |
|
Β/θμια (5-10) |
|
Διοίκηση Σχολείων (11) |
|
Εκπ/κό Προσωπικό (12-18) |
|
Διοικ. Προσωπικό (19-20) |
|
Υπηρεσιακά Οργανα (21-22) |
|
Παιδαγ. Ινστιτούτο
(23-27) |
|
Επιμόρφωση, Μετεκπ/ση
(28-31) |
|
Ειδική Αγωγή (32-36) |
|
ΣΕΠ, Σχολ. Περιουσία
(37-44) |
|
ΜΟΑ, Μαθητ. Κοινότητες
(45-47) |
|
Συμβούλια - Επιτροπές
Παιδείας (48-53) |
|
Ειδικά Θέματα (54-60) |
|
Ειδικά Θέματα (61-69) |
|
ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΟΣΚ, ΟΕΔΒ
(70-76) |
|
Μεταπτυχιακά σε ΑΕΙ
(77-81) |
|
Μεταβατικές Διατάξεις
(82-91) |
|
ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ, ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ |
|
Απαντήσεις σε συνταξιοδοτικά θέματα (από το Γιάννη Μπαλάγκα) |
|
Μισθοδοσία Εκπαιδευτικών |
|
Εισοδηματική πολιτική 2007
(pdf, 395 Kb) |
|
Αίτηση 1ης και
2ης Παραίτησης για Συνταξιοδότηση |
|
Οροι
και προϋποθέσεις συνταξιοδότησης των εκπαιδευτικών. |
|
Π.Δ. 166/2000
"Κώδικας Πολιτικών και Στρατιωτικών Συντάξεων". |
|
Ν. 3075/2002, ΦΕΚ 297 τ.Α΄,
"Τροποποίηση και συμπλήρωση της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του Δημοσίου και άλλες διατάξεις". |
|
Ν.3075/2002
(σε .pdf
) «Τροποποίηση και συμπλήρωση της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του Δημοσίου και άλλες διατάξεις»,
ΦΕΚ 297/ 5 Δεκεμβρίου 2002 (pdf, 132 Kb ) |
|
Ν. 3513/2006 - ΦΕΚ 265/Α'/5.12.2006
Τροποποίηση και συμπλήρωση της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του Δημοσίου και άλλες διατάξεις. |
|
Ν.3620/2007 (ΦΕΚ 276Α 11-12-2007)
Αύξηση συντάξεων του Δημοσίου από το έτος 2007 και άλλες διατάξεις.
|
|
Ο.Ε.Δ.Β. |
|
Ιδρυση, Σκοπός, Διοίκηση, Διάρθρωση |
|
Κατάλογος Ολων των
Βιβλίων του ΟΕΔΒ |
|
Εικόνες
και Περιεχόμενα Βιβλίων |
|
ΕΚΠ/ΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ (Ν.2817/2000) |
|
Αρθρα:
1,
2,
3-4,
5-8,
9-11,
12-18 |
|
Βασικές Αρχές Κανονισμού Λειτουργίας
Σχολείων |
|
ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ |
|
Ολες οι Δ/νσεις Εκπ/σης και τα αντίστοιχα Γραφεία,
Γραφεία Φυσικής Αγωγής, Πόλεις και Χωριά όπου υπάρχουν
σχολεία, Μόρια, και πολλά άλλα |
|
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
|
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού
& Στελεχών Εκπ/σης |
|
Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών |
|
ΝΟΜΟΣ 2525/1997,
"Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, Ενιαίο Λύκειο,
Πρόσβαση των αποφοίτων του στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση"
|
|
Η ανώτερη δευτεροβάθμια
εκπαίδευση στην Ευρώπη: Αξιολόγηση και εξεταστικά
συστήματα |
|
Προγράμματα Σπουδών στην Αγγλία, Γαλλία και Ισπανία |
|
Αξιολόγηση, Βαθμολόγηση Μαθητών στη Φ.Α. |
|
Π.Δ. 409/1994, Αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου |
|
Π.Δ. 8/1995, Αξιολόγηση μαθητών |
|
ΕΚΔΡΟΜΕΣ |
|
Σχολικοί Περίπατοι,
Εκδρομές, Διδακτικές και Εκπαιδευτικές
Επισκέψεις (Χρήσιμος Οδηγός) |
|
2006, Σχολικοί περίπατοι
και εκπαιδευτικές εκδρομές μαθητών Δημοσίων και
Ιδιωτικών σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης |
|
Ημερήσιες κ΄Πολυήμερες
Εκδρομές |
|
Διδακτικές
επισκέψεις |
|
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ |
|
Αναπλήρωση διδακτικών ημερών
|
|
Ωράριο Διδασκαλίας
Καθηγητών, Δ/ντών, Εκπ/κού Προσ/κού -Τρόποι Συμπλήρωσης
Ωραρίου |
|
Ενισχυτική Διδασκαλία
Μαθητών |
|
Οργάνωση προγραμμάτων Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης
σχολικού έτους 2005-06 |
|
Διδασκαλία
ξένων γλωσσών στα Γυμνάσια |
|
1η & 2η ανάθεση
ανά ΠΕ (1989-2004) |
|
Αναθέσεις
μαθημάτων Γυμνασίου και Ενιαίου Λυκείου 2006-07,
Πίνακας κλάδων και ειδικοτήτων εκπαιδευτικών Δ.Ε
Πίνακες Αντιστοιχίας
Ειδικοτήτων και Μαθημάτων
Οδηγίες
Εφαρμογής Πινάκων |
|
Ρυθμίσεις θεμάτων όλων
των εκπ/κών βαθμίδων, 2004
|
|
ΔΗΜΟΤΙΚΑ |
|
Οργάνωση και Λειτουργία
Δημοτικών Σχολείων
(Π.Δ. 201/1998) |
|
(Αρθρα 1-6)
Σχολικό και διδακτικό έτος, Διακοπές- αργίες- εορταστικές
εκδηλώσεις, Διακοπές μαθημάτων λόγω εκτάκτων αναγκών,
Βιβλία-έντυπα για το δημοτικό σχολείο,
|
|
(Αρθρα 7-10)
Εγγραφές- Μετεγγραφές μαθητών, Περιπτώσεις κατατακτηρίων,
προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων, Ωρολόγια
και αναλυτικά προγράμματα, |
|
(Αρθρα 11-12)
Παιδαγωγικές συναντήσεις - έλεγχος προόδου - έλεγχος
φοίτησης Λειτουργία συστεγαζόμενων σχολείων
|
|
(Αρθρα 13-15)
Συνεδριάσεις συλλόγου διδασκόντων Εφημερεύοντες - Επιτήρηση μαθητών, Εκδρομές
- διδακτικές επισκέψεις Σχολική ζωή - Πολmσμός,
Πρωινή προσευχή - σημαιοστολισμός Ενδυμασία μαθητών
Παιδαγωγικός έλεγχος διαγωγής του μαθητή δημοτικού
σχολείου Εκκλησιασμός, Μη Ορθόδοξοι μαθητές Σημαιοφόροι
και παραστάτες - υπεύθυνοι για κατάθεση στεφάνου,
Προγραμματισμός - απολογισμός του εκπαιδευτικού
έργου Σεμινάρια εκπ/κών - Συσκέψεις με το σχολικό
σύμβουλο |
|
Εργασιακά δικαιώματα σύμφωνα με αποφάσεις της
Δ.Ο.Ε.: 1)Ωράριο Εκπαιδευτικών 2)2. Υποχρεωτικές υπερωρίες |
|
Το εγκόλπιο του Εκπαιδευτικού - Δημητρακόπουλος Γιώργος (Αιρετός Π.Υ.Σ.Π.Ε. Πειραιά) |
|
Μεταθέσεις
εκπαιδευτικών λειτουργών Α/θμιας Εκπ/σης,
Φ. 361.23/134/112752/Δ1 |
|
Αναμόρφωση Ωρολογίου Προγράμματος Δημοτικού
(Φ.12 / 773 / 77094 / Γ1/28-7-2006) |
|
ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ |
|
Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο (Αριθ. Πρωτ.: Φ. 50 / 162 / 88353 / Γ1)
|
|
Λειτουργία των Ολοήμερων Ειδικών Δημοτικών Σχολείων |
|
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ: |
|
Προεδρικό διάταγμα 200/1998, Οργάνωση και
λειτουργία Νηπιαγωγείων |
|
Ολοήμερα:
Σκοπός,
περιεχόμενο, παιδαγωγική καθοδήγηση και
διοίκηση, ωρολόγιο Πρόγραμμα, λειτουργία, εγγραφές νηπίων,
κλπ |
|
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ |
|
Φυλλάδιο
Οδηγιών για ην πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
το Ακαδ. Έτος 2006-07 |
|
Αυξημένη
η Βαρύτητα του Γραπτού Βαθμού από το 2006 |
|
Επιλογές Σχολών
κ΄Επιστημονικών Πεδίων χωρίς απώλεια Μορίων |
|
Μέρος 1ο, 2002
-2003, Μαθήματα, Βαθμοί, κλπ |
|
Μέρος 2ο, 2002
-03, Ειδικά Μαθήματα, ΤΕΦΑΑ |
|
Νέος Τρόπος
Εισαγωγής, 2005-06 |
|
Ημερολόγιο
Εξετ. 2005 |
|
Μηχανογραφικό
Δελτίο, Τρόπος Υπολογισμού Μορίων |
|
Θέματα Διοίκησης Α/θμιας,
Β/θμιας, 2004
|
|
Εισαγωγή
στα ΤΕΦΑΑ χωρίς Εξετάσεις |
|
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΣΕΠ, ΠΕ11,
Φυσική Αγωγή
(θέματα, σωστές απαντήσεις) |
|
2005, Ειδική Διδακτική και Παιδαγωγικά, Γενική Διδακτική
|
|
2005, Γνωστικό Αντικεί΅ενο |
|
ΕΞεταστέα Υλη του 2004-05 |
|
Θέματα 2000 κ΄ 2003 |
|
Θέματα για: Διδακτική Μεθοδολογία, Παιδαγωγικά Θέματα
(Αλλων Ειδικοτήτων αλλά χρήσιμα κ΄ για την Φυσική
Αγωγή) |
|
Διακοπές, αργίες, εορτές |
|
Διακοπές, αργίες, εορτές, σχολικό-διδακτικό
έτος, κ.α.
(Π.Δ. 104/79, Π.Δ. 201/98, Γ2/44512/26-4-2002,
ΦΕΚ Β' 1286/12-9-2006 ΥΑ 80033/Γ2) |
|
ΑΔΕΙΕΣ |
|
’δειες μονίμων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης |
|
Αδειες Εκπαιδευτικών,
Διευκρινίσεις για την άδεια ανατροφής τέκνου |
|
Αδειες Αναπληρωτών
και Ωρομισθίων |
|
Εκπαιδευτικές
Αδειες:
2005-06 (με υπόδειγμα αιτήσεων), 2006-07, 2007-08,
2008-Ο9,,
2010-11 |
|
’δειες και Διευκρινίσεις για τη χορήγηση αδειών στους δημοσίους υπαλλήλους βάσει του νέου Υπαλληλικού Κώδικα |
|
Αιμοδοτικές,
Κάλεσμα ΟΛΜΕ για
αιμοδοσία |
|
Αδειες
όλων των ειδών |
|
(Κυπριακή
Νομοθεσία) Κανονισμοί Χορήγησης Αδειών σχετ. με
Εκπαιδευτική Υπηρεσία |
|
ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ,
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ |
|
Προεδρικό Διάταγμα 50/1996, "Μεταθέσεις και
τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών της δημόσιας
Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης" |
|
Π.Δ.100/1997, Τροποποίηση του παραπάνω Π.Δ. |
|
Διαδικασίες ΠΥΣΔΕ, Κατάρτιση
Πινάκων, Υπεράριθμοι, Κενές
Οργανικές Θέσεις, Δηλώσεις
Τοποθέτησης, Διάθεση στο ΠΥΣΔΕ |
|
Οδηγός για Τοποθετήσεις κ΄Βελτιώσεις, υπόδειγμα
σχετικής δήλωσης |
|
Θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης, μονάδες συνθηκών διαβίωσης, Κριτήρια μεταθέσεων
|
|
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ, ΔΙΑΜΟΝΗ |
|
Ν 2685/1999, Κάλυψη δαπανών μετακινουμένων υπαλλήλων εντός
και εκτός Επικράτειας και άλλες διατάξεις. |
|
Μετακινήσεις, διαμονή, απόφαση μετακίνησης,
κάλυψη εξόδων στο πλαίσιο της Πράξης «Ταχύρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ και τα νέα διδακτικά πακέτα» |
|
«Μετακινήσεις εκπαιδευτικών και μαθητών στο
εξωτερικό στο πλαίσιο υλοποίησης ευρωπαϊκών προγραμμάτων, εκπαιδευτικών ανταλλαγών, αδελφοποιήσεων και άλλων δραστηριοτήτων»
|
|
ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ |
|
Πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών σχολ. έτους
2007-2008 |
|
Πρόσκληση
υποβολής αιτήσεων για ένταξη στους
πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων
εκπαιδευτικών για πρόσληψη σε
λειτουργικά κενά των σχολικών
μονάδων ειδικής αγωγής και τμημάτων
ένταξης για το διδακτικό έτος 2007-
2008 |
|
Πρόσκληση
υποψηφίων για πρόσληψη προσωρινών
αναπληρωτών από τους κλάδους του
Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΕΕΠ
του ειδικού βοηθητικού Προσωπικού
ΕΒΠ για τις ΣΜΕΑ και τα ΚΔΑΥ για το
σχολικό έτος
2007-2008 |
|
ΝΟΜΟΣ 3391/2005 - ΦΕΚ Α'/240/4.10.2005, Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος και άλλες διατάξεις.
(Σημείωση: Στο άρθρο 9 περιέχει "Θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης" |
|
Αδειες Αναπληρωτών
και Ωρομισθίων |
|
Aποδοχές ωρομισθίων εκπαιδευτικών - Κατάταξη υποψηφίων - Αδειες - Πρόσληψη |
|
ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ |
|
Νομοθεσία, Προθεσμία Αιτήσεων,
Αποσπάσεις σε
ΤΑΔ-ΕΤΑΔ, ΣΜΕΑ, Μουσικά,
Καλλιτεχνικά και Πειραματικά Σχολεία
(για το 2007-08 |
|
ΣΥΝΥΠΗΡΕΤΗΣΗ |
|
Συνυπηρέτηση
εκπαιδευτικών που έχουν συζύγους στρατιωτικούς |
|
ΑΕΙ, ΕΡΕΥΝΑ |
|
ΝΟΜΟΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ για ΑΕΙ. Το σχέδιο νόμου για την ανώτατη
εκπαίδευση. |
|
ΝΟΜΟΣ 3391/2005 - ΦΕΚ Α'/240/4.10.2005, Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος και άλλες διατάξεις.
(Σημείωση: Στο άρθρο 9 περιέχει "Θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης" |
|
Προσχέδιο
Πρότασης για ΑΕΙ (παλαιό) |
|
ΥπΕΠΘ: Προτάσεις για Μεταπτυχιακά και Ερευνα (Κεφ.Α'),
Κεφάλαιο Β',
Κεφάλαιο Γ' |
|
Καποδοστριακό Παν. |
|
Νόμος 2916/2001 (ΦΕΚ 114/11.06.2001, τεύχος Α)
"Διάρθρωση της ανώτατης εκπαίδευσης και ρύθμιση θεμάτων του τεχνολογικού τομέα αυτής" |
|
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ |
|
Ορισμός
Υπεύθυνου Σχολικού Εργαστηρίου Πληροφορικής |
|
ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
|
Πειραματικά
Γυμνάσια |
|
Διαπολιτισμικά
σχολεία |
|
ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠ/ΣΗ |
|
Ο νόμος 682/1977 που αφορά την Ιδιωτική Εκπαίδευση,
"Περί
Ιδιωτικών σχολείων Γενικής
Εκπαίδευσης και Σχολικών
Οικοτροφείων" |
|
Ο νόμος 682/1977 σε .pdf (1.454Kb) |
|
Π.Δ. 340/1983, "ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΟΥΣ" |
|
Νομικό Συμβούλιο του Κράτους: Δεν είναι
επιτρεπτή η εμπορική εκμετάλλευση των αθλητικών
εγκαταστάσεων των ιδιωτικών σχολείων, κατά τις
ώρες της μη λειτουργίας τους |
|
Ωράριο διδασκαλίας ιδιωτικών εκπαιδευτικών
(σε .pdf) |
|
Φ.18/97883/Δ5/31/8/2011
Εκπαιδευτικό προσωπικό ιδιωτικών δημοτικών
σχολείων |
|
Ν. 1035/80 (ΦΕΚ 60/15-03-80 τ.Α΄) |
|
Νομαρχιακές
Επιτροπές Παιδείας |
|
Διδακτικές
επισκέψεις |
|
Σχολικά κυλικεία
|
|
Πολύτκνοι:
Διορισμός εκτός ΑΣΕΠ |
|
Προθεσμία για συμμετοχή στην πιστοποίηση, 5-12-05 |
|
Αλλοδαποί μαθητές |
|
ΕΝΤΥΠΑ: |
|
ΕΝΤΥΠΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΩΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ |
|
ΔΙάΦΟΡΑ: |
|
Αδεια ασκήσεως ιδιωτικού έργου των εκπαιδευτικών |
|
(Κυπριακή
Νομοθεσία) Νόμοι για την
Εκπαιδευτική Υπηρεσία (από 1969-1997) |
|
ΝΟΜΟΣ ΥΠ" ΑΡΙΘ.
2640/98 (ΦΕΚ A 206/1998)
Δευτεροβάθμια τεχνική - επαγγελματική εκπαίδευση
και άλλες διατάξεις |
|
Νόμος 1264/1982 -
Εκδημοκρατισμός Συνδ.
Κινήματος- Συνδικαλιστικές Ελευθερίες |
|
|
|
|
|