|
ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ - ΕΙΣΑΓΩΓΗ |
Στη σελίδα αυτή με τον γενικό τίτλο "Φυσική Αγωγή" θέτουμε ώς στόχο και
επιδίωξή μας να προσφέρουμε στους συνάδελφους του κλάδου μας υλικό το οποίο
να τους αποτελέσει βοήθεια ώστε:
|
να εμβαθύνουν τη γνώση τους σε σύγχρονα θέματα
της σχολικής φυσικής αγωγής και του σχολικού αθλητισμού,
|
|
να διατηρούν υψηλά την παιδαγωγική τους κατάρτιση, τη
διδακτική τους ικανότητα και την αποτελεσματικότητά τους,
|
|
να ενημερώνονται και να αυξάνουν τις γνώσεις τους σε
σύγχρονα θέματα διδακτικής ύλης, σχεδιασμού της διδασκαλίας, διδακτικών
μεθόδων και τεχνικών, |
|
να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σε θέματα ανάπτυξης κινητικών
δεξιοτήτων, αντιμετώπισης κινητικών δυσκολιών και λειτουργικών προσαρμογών
στην αναπτυξιακή ηλικία, |
|
να εξειδικεύσουν τη γνώση τους στη
διδασκαλία της φυσικής αγωγής στη νηπιακή ηλικία, στην Α/θμια και Β/θμια
εκπαίδευση με στόχο την αύξηση των ικανοτήτων των πτυχιούχων φυσικής
αγωγής και αθλητισμού στον τομέα της απασχόλησης αλλά και της έρευνας.
|
|
Οι
πτυχιούχοι να έχουν καλύτερες επαγγελματικές προοπτικές στο χώρο της δημόσιας
και ιδιωτικής εκπαίδευσης, να είναι αποτελεσματικότεροι στην διδασκαλία
τους και να διαθέτουν βαθιά παιδαγωγική κατάρτιση. |
|
Παράλληλα να μπορούν να
στελεχώσουν ιδιωτικές επιχειρήσεις, κοινωνικούς φορείς ή οργανώσεις που
έχουν αντικείμενο τα προγράμματα αναψυχής για παιδιά καθώς και διάφορες
εκπαιδευτικές ή αθλητικές κατασκηνώσεις, αγωγής υγείας, κλπ.
|
|
να εμβαθύνουν τη γνώση τους σε θέματα που σχετίζονται με
το ρόλο και τη σπουδαιότητα της άσκησης στη βελτίωση της υγείας, τις
διατροφικές αρχές, την κινητική μάθηση, την εργονομία και τους παράγοντες
που καθορίζουν τη συμμετοχή στη φυσική δραστηριότητα για πολλές πληθυσμιακές
ομάδες.
|
|
να βελτιώσουν την γνώση τους σε θέματα οργάνωσης και αξιολόγησης
προγραμμάτων άσκησης, αναψυχής και ελεύθερου χρόνου για όλο το φάσμα των ηλικιών
καθώς και εξειδικευμένες γνώσεις για εμβάθυνση στη συμπεριφορά που σχετίζεται με
την υγεία. |
|
να αποκτήσουν εφόδια και
ικανότητες για την οργάνωση και αξιολόγηση των προγραμμάτων μαζικού αθλητισμού
και αθλητισμού ελεύθερου χρόνου για όλες τις ηλικίες καθώς και για ειδικές
πληθυσμιακές κατηγορίες. |
|
Η προπονητική καθοδήγηση, η έρευνα στο εργαστήριο και
στους χώρους άσκησης, η διδασκαλία αθλητικών δεξιοτήτων, η ανάπτυξη
προπονητικών προγραμμάτων, οι αρχές διατροφής στα αθλήματα, οι μέθοδοι και
οι τεχνικές βελτίωσης της αποτελεσματικότητας του προπονητή, οι μέθοδοι
ψυχολογικής υποστήριξης αθλητών, οι κακώσεις και οι τραυματισμοί στα ομαδικά
αθλήματα, η βελτίωση των γνώσεων στους τομείς της εργοφυσιολογίας και
βιομηχανικής, είναι ορισμένα από τα αντικείμενα και τις επιστημονικές
περιοχές, στις οποίες θα προσπαθήσουμε να σας προσφέρουμε υλικό.
|
|
Επίσης θα προσπαθήσουμε να σας προσφέρουμε υλικό (με την
δική σας βοήθεια πάντα) για τις οργανωτικές και διοικητικές δομές, για τις χορηγίες και
την οικονομική υποστήριξη του συστήματος λειτουργίας των ομάδων.
|
|
Επίσης θα σας προσφέρουμε υλικό για τις
εφαρμογές της συστηματικής άσκησης στην πρόληψη και θεραπεία χρόνιων παθήσεων,
όπως παχυσαρκία, οστεοπόρωση κ.α. Επίσης στη συμβολή
της άσκησης στην αποκατάσταση ατόμων με ειδικές ανάγκες και διαταραχές
συμπεριφοράς καθώς και ο ρόλος της άσκησης σε ειδικές καταστάσεις όπως
η εγκυμοσύνη, οι καρδιοπάθειες κλπ. Επίσης θα σας προσφέρουμε υλικό για τη σημασία της
συστηματικής άσκησης στην πρόληψη και αντιμετώπιση των εκφυλιστικών αλλοιώσεων
του γήρατος.
|
|
|
|
Δημιουργία, Διαχείριση, Επιμέλεια : Αθ. Διονυσόπουλος,
Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής
- Σπουδές: Master of Science (Indiana University, USA) //
σε εξέλιξη Διδακτορικό στη Φ.Α. (ΤΕΦΑΑ Αθήνας)
-
Συνεργάτες: Ολα τα εγγεγραμμένα μέλη που έχουν
προσφέρει εκπαιδευτικό υλικό, άρθρα, σχόλια κλπ.
All Rights Reserved. Copyright ©
1997-2013
Αποποίηση Ευθύνης
|
|
|
| |
ΦΥΣΙΚΗ
ΑΓΩΓΗ
|
|
|
Βιβλία Φ.Α. από
ΟΕΔΒ |
|
Περιεχόμενα νομοθεσίας σχετικά με τη Φ.Α. |
|
ΔΗΛΩΣΑΝ για την
Φ.Α.: |
|
Υπουργός Παιδείας, Αρης Σπηλιωτόπουλος: "Η Φυσική Αγωγή υπηρετεί όχι μόνο την μαθητική κοινότητα αλλά και ολόκληρη την κοινωνία" |
|
Φυσική Αγωγή
και Αθλητισμός (Δείτε το, αξίζει παρότι είναι
μεγάλο αρχείο 189 Kb) |
|
Απάντηση υφ. Παιδείας κ. Καλού στα αιτήματα της
Ένωσης Καθηγητών Φυσικής Αγωγής Ελλάδας (Ε.Κ.Φ.Α.Ε.)
για την αναβάθμιση του κλάδου της Φ.Α., τα οποία
κατέθεσε ως αναφορά ο Βουλευτής κ. Αθαν.
Αλευράς. |
|
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
|
|
Γυμνασιάδα
2006,
Αγώνες της Διεθνούς Ομοσπονδίας Σχολικού Αθλητισμού
(ISF). |
|
30 Μηνίτες Φ.Α. |
|
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ |
|
Φ.Α. κ΄ Αρχαία Ελλάδα |
|
Ολυμπιακά
Αγωνίσματα στην Αρχαία Ελλάδα |
|
Ολυμπιονίκες στην Αρχαία Ελλάδα |
|
Χρονικό Εκπ/σης Στελεχών
Φ.Α. |
|
Τα Δύσκολα Χρόνια
Φ.Α. και Εκπ/σης
|
|
Η Σταδιακή Σύγκλιση
Φ.Α. και Εκπ/σης |
|
Πρωτεργάτες Φ.Α. και
Αθλητισμού:
Φωκιανός,
Χρυσάφης,
Βικέλας,
Λάμπρος,
Μάνος |
|
Ιστορική Ανασκόπηση
της Φ.Α. στην Ελληνική Εκπαίδευση |
|
Προβλήματα των καθηγητών Φ. Α. (κ΄άλλων ειδικοτήτων)
ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΔΟΕ)
|
|
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ κ΄ΘΕΣΕΙΣ της ΔΟΕ για την Φ. Α. (κ΄άλλες
ειδικότητες) |
|
Χρονικό Φ.Α. στο
Δημοτικό |
|
Γενικός Στόχος της
Φ.Α. - Επί μέρους Στόχοι |
|
Προγραμματισμός Μαθήματοος
ΦΑ. |
|
Διεθνής
Καταστατικός Χάρτης Φυσικής Αγωγής της UNESCO. |
|
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ
ΕΝΙΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΓΡ/ΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΔΕΠΠΣ) - Φ.Α. |
|
ΔΗΜΟΤΙΚΟ:
1. Σκοπός της διδασκαλίας του ΅αθή΅ατος
2. ’ξονες, Γενικοί στόχοι, Θε΅ελιώδεις έννοιες Διαθε΅ατικής
προσέγγισης
3. Μεθοδολογικές προσεγγίσεις
4. Προτεινό΅ενα διαθε΅ατικά σχέδια εργασίας
5. Αξιολόγηση
6. Προδιαγραφές Βιβλίων και λοιπού διδακτικού υλικού |
|
ΓΥΜΝΑΣΙΟ:
1. Σκοπός της διδασκαλίας του ΅αθή΅ατος
2. ’ξονες, Γενικοί στόχοι, Θε΅ελιώδεις έννοιες Διαθε΅ατικής
προσέγγισης
3. Μεθοδολογικές προσεγγίσεις
4. Προτεινό΅ενα διαθε΅ατικά σχέδια εργασίας
5. Αξιολόγηση
6. Προδιαγραφές Βιβλίων και λοιπού διδακτικού υλικού |
|
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Φ.
Α.: |
|
Α'-Β'
Δημοτικού
Γ'-Δ'
Δημοτικού,
Ε'-ΣΤ'
Δημοτικού |
|
Γυμνάσια &
Λύκεια (2016-17) |
|
Α' Γυμνασίου
Β' Γυμνασίου
Γ' Γυμνασίου |
|
Ολα
τα ΔΕΠΠΣ & ΑΠΣ της Φ.Α. σε μορφή .pdf
|
|
ΩΡΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Φ.Α.: |
|
Α'
Β' Γ' Δ' Ε' ΣΤ' Δημοτικού |
|
Α'
Β' Γ' ημερήσιου Γυμνασίου |
|
Α'
Β' Γ' Γενικού Λυκείου |
|
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΣΕΠ, ΠΕ11,
Φυσική Αγωγή |
|
2007,
Γνωστικό Αντικείμενο |
|
2007,
Παιδαγωγικά, Γενική Διδακτική |
|
2007,
Ειδική Διδακτική |
|
2005, Ειδική Διδακτική
και Παιδαγωγικά, Γενική Διδακτική
|
|
2005, Γνωστικό Αντικεί΅ενο
|
|
ΕΞεταστέα
Υλη, Φ.Α. (ΠΕ11), ΑΣΕΠ, 2006 |
|
ΕΞεταστέα Υλη του 2004-05
|
|
Θέματα 2000 κ΄ 2003
|
|
Θέματα για: Διδακτική
Μεθοδολογία, Παιδαγωγικά Θέματα
(Αλλων Ειδικοτήτων αλλά χρήσιμα κ΄ για την Φυσική
Αγωγή)
|
|
Eρωτήσεις
εργοφυσιολογίας |
|
Παιδαγωγική
2006 |
|
Διδακτική Μεθοδολογία
|
|
Θεωρίες
Μάθησης, (pdf, 480 Kb) |
|
Διοριστέοι ΑΣΕΠ
2002 |
|
30 Μηνίτες Φ.Α
|
|
Διοριστέοι ΑΣΕΠ
2004 |
|
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ στο ΣΧΟΛΕΙΟ
|
|
Από την συλλογή κ΄επιμέλεια του δάσκαλου Γρηγόρη
Φιλιππιάδη |
|
ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΥΓΕΙΑ στο ΣΧΟΛΕΙΟ
|
|
Φαρμακευτική αγωγή μαθητών εντός σχολικού
ωραρίου |
|
ΕΝΩΣΕΙΣ Φ.Α.
|
|
ΠΕΠΦΑ (Πανελλήνια Ένωση Πτυχιούχων Φυσικής Αγωγής) |
|
ΕΓΒΕ (Ένωση Γυμναστών Βορείου Ελλάδος) |
|
|
|
| |