 | ΝΕΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ για το ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2005 - 2006 |
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Αθήνα 23 Σεπτεμβρίου 2004
Από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ο τρόπος εισαγωγής των μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση κατά το σχολικό έτος 2005-2006. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Ν. 3255/2004 (ΦΕΚ 138Α/2-7-04) οι μαθητές της Γ΄ τάξης Ημερήσιου και Δ΄ τάξης Εσπερινού Ενιαίου Λυκείου από το σχολ. έτος 2005-2006 για την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση θα εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο σε έξι (6) μαθήματα αντί των εννέα (9) που εξετάζονταν μέχρι σήμερα. Για την εφαρμογή του συστήματος αυτού, απαιτούνται κάποιες αλλαγές στο ισχύον σύστημα, οι οποίες θα εφαρμοστούν κατά το μεταβατικό στάδιο, δηλαδή, καταρχήν, το σχολ. έτος 2005-2006 και μέχρις ότου δηλ. αναπτυχθεί και εφαρμοστεί πλήρως το πρόγραμμά μας για την εισαγωγή των μαθητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Κατά το μεταβατικό αυτό στάδιο ελήφθη πρόνοια, ώστε, παρά τον περιορισμό των μαθημάτων, να διατηρηθούν η φιλοσοφία και οι γενικές αρχές του ισχύοντος συστήματος εισαγωγής και οι μαθητές να υποστούν τους λιγότερους δυνατούς «περιορισμούς», στις επιλογές τους από τα προβλεπόμενα πέντε (5) επιστημονικά πεδία. Οι αλλαγές που ακολουθούν έγιναν με παιδαγωγικά, κυρίως, κριτήρια. Η μείωση του αριθμού των πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων από εννέα (9) σε έξι (6), έχει ως φυσικό επακόλουθο τον περιορισμό των επιλογών εισαγωγής που έχουν στη διάθεσή τους οι υποψήφιοι. Μέχρι τώρα οι μαθητές μπορούσαν, από τα πέντε (5) επιστημονικά πεδία, να επιλέγουν δύο (2), οποιαδήποτε επιθυμούσαν, ανεξάρτητα από την κατεύθυνση την οποία παρακολουθούσαν. Με τη νέα ρύθμιση οι μαθητές κάθε κατεύθυνσης έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μέχρι δύο επιστημονικά πεδία, ως εξής:
Αν οι μαθητές επιλέξουν ένα μόνο επιστημονικό πεδίο, τότε έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν οποιοδήποτε από τα πέντε πεδία. Αν, όμως, επιλέξουν δύο επιστημονικά πεδία, τότε το ένα τουλάχιστον θα έχει ως μαθήματα αυξημένης βαρύτητας τα μαθήματα της κατεύθυνσης που παρακολούθησαν και στο άλλο πεδίο το 2ο μάθημα γενικής παιδείας, που θα επιλέξουν, θα είναι υποχρεωτικά το ίδιο και για τα δύο επιλεγέντα πεδία. Οι μαθητές όλων των κατευθύνσεων που επιλέγουν ως δεύτερο πεδίο το 5ο (Επιστήμες Οικονομίας και Διοίκησης) από τα μαθήματα γενικής παιδείας ως δεύτερο μάθημα επιλέγουν τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ και εξετάζονται υποχρεωτικά, επιπλέον των έξι μαθημάτων, και στο μάθημα επιλογής ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ. Από τα μαθήματα Γενικής Παιδείας και τα μαθήματα Κατευθύνσεων (όπως αυτά ισχύουν σήμερα και εμφανίζονται στις αντίστοιχες στήλες του συνημμένου ΠΙΝΑΚΑ Ι) οι μαθητές εξετάζονται υποχρεωτικά σε τέσσερα (4) μαθήματα κατεύθυνσης και δύο (2) μαθήματα Γενικής Παιδείας. Ειδικότερα, από τα πέντε (5) μαθήματα Γενικής Παιδείας οι μαθητές, ανεξαρτήτως κατεύθυνσης, εξετάζονται σε δύο μαθήματα, υποχρεωτικά στη ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ και σε ένα δεύτερο μάθημα, όποιο από τα υπόλοιπα τέσσερα επιθυμούν, με την προϋπόθεση όμως ότι το δεύτερο μάθημα θα είναι υποχρεωτικά το ίδιο, εφόσον οι μαθητές επιλέξουν δύο πεδία (βλ. συνημμένο ΠΙΝΑΚΑ ΙΙ, όπου φαίνονται επιπλέον τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας με τους συντελεστές τους). Κατά το μεταβατικό αυτό στάδιο, ο καθορισμός των έξι (6) μαθημάτων λειτουργεί υπέρ των μαθημάτων Κατεύθυνσης και, εν μέρει, εις βάρος των μαθημάτων Γενικής Παιδείας. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει πιθανά σχόλια του τύπου: «αδικείται» κάποιο μάθημα Γενικής Παιδείας, π.χ. η Νεότερη Ελληνική Ιστορία ή η Φυσική. Δεν μπορεί όμως να καθοριστεί υποχρεωτικά ως δεύτερο μάθημα Γενικής Παιδείας κάποιο συγκεκριμένο από τα υπόλοιπα τέσσερα, διότι οι μαθητές δεν θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ελεύθερα δεύτερο πεδίο. Εάν, για παράδειγμα, οριζόταν ως δεύτερο υποχρεωτικό μάθημα Γενικής Παιδείας η ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, τότε οι μαθητές της Θεωρητικής Κατεύθυνσης δεν θα μπορούσαν να επιλέξουν κανένα άλλο πεδίο εκτός του 1ου, αφού στα υπόλοιπα πεδία το μάθημα Γενικής Παιδείας αυξημένης βαρύτητας είναι διαφορετικό. Οι μαθητές της Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης δεν θα μπορούσαν να επιλέξουν ως δεύτερο πεδίο το 5ο στο οποίο ως μάθημα αυξημένης βαρύτητας είναι τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ. Το ίδιο συμβαίνει και με τον ενδεχόμενο καθορισμό άλλου μαθήματος Γενικής Παιδείας ως υποχρεωτικού. Ο μαθητής της Γ΄ τάξης Ενιαίου Λυκείου εξετάζεται όλα τα μαθήματα Γενικής Παιδείας που προβλέπονται από το Ωρολόγιο Πρόγραμμα (με εξαίρεση αυτά που εξετάζονται πανελλαδικώς με βάση τα πεδία που επέλεξε) στο σχολείο. Ο Βαθμός Πρόσβασης κάθε μαθήματος για τους μαθητές της Γ΄ τάξης διαμορφώνεται σύμφωνα με την ισχύουσα σήμερα διαδικασία, ενώ ο Γενικός Βαθμός Πρόσβασης διαμορφώνεται κατά 100% από το Βαθμό Πρόσβασης των πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων της Γ΄ Τάξης (οι λεπτομέρειες θα καθοριστούν με την Υπουργική Απόφαση που θα εκδοθεί σύντομα).
Τέλος, όλα τα μαθήματα (Γενικής παιδείας και Κατευθύνσεων) της Β΄ τάξης εξετάζονται σε επίπεδο σχολικής μονάδος, σε κοινά για όλα τα τμήματα της ίδιας τάξης του Λυκείου θέματα, τα οποία διατυπώνονται με τη συνεργασία των διδασκόντων το ίδιο μάθημα στην ίδια τάξη.
Με τις παραπάνω αλλαγές που αφορούν τη μείωση των εξεταζομένων μαθημάτων στην Γ΄ τάξη από εννέα (9) σε έξι (6) και την κατάργηση των πανελληνίων εξετάσεων της Β΄ Λυκείου: α) μαθητές και γονείς απαλλάσσονται από τον ασφυκτικό κλοιό των πανελληνίων εξετάσεων της Β΄ Λυκείου, ενώ το Λύκειο αποκτά τη μορφωτική του αποστολή και δυναμική ως σχολείο γενικής μόρφωσης, β) καλλιεργείται το ενδιαφέρον των μαθητών για την απόκτηση της γνώσης στο σύνολο των μαθημάτων του Λυκείου, αφού τα πολλά εξεταζόμενα μαθήματα όχι μόνο διασπούν το ενδιαφέρον και περιορίζουν τη βασική γνώση αλλά και ταλανίζουν τους μαθητές, γεμίζοντάς τους με άγχος και κάνοντάς τους να παραμελούν τα υπόλοιπα πλην των εξεταζομένων μαθημάτων, γ) αυξάνεται ο σχεδόν ανύπαρκτος ελεύθερος χρόνος των μαθητών που τρέχουν να προλάβουν τις απαιτήσεις του σχολείου και της φροντιστηριακής εκπαίδευσης σ όλες τις τάξεις του Λυκείου, και δ) περιορίζεται, στο μέτρο του δυνατού, η φροντιστηριακή εκπαίδευση που εξανεμίζει τα οικονομικά της ελληνικής οικογένειας.
Με όλα αυτά και με τις αλλαγές-βελτιώσεις που θα προέλθουν μέσα από το συστηματικό διάλογο για την παιδεία, που θα αρχίσει σύντομα με την εκπαιδευτική κοινότητα, ελπίζουμε ότι το εκπαιδευτικό μας σύστημα θα εκσυγχρονιστεί, ανταποκρινόμενο στα αιτήματα των καιρών.
ΠΙΝΑΚΑΣ Ι ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ* | ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ | ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ | | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ | ΘΕΤΙΚΗ | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ | ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ | | | ΚΥΚΛΟΙ | ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ | ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ | ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ | ΙΣΤΟΡΙΑ | ΦΥΣΙΚΗ | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ | ΒΙΟΛΟΓΙΑ | ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ | ΧΗΜΕΙΑ | ΦΥΣΙΚΗ | ΦΥΣΙΚΗ | ΦΥΣΙΚΗ | ΛΑΤΙΝΙΚΑ | ΒΙΟΛΟΓΙΑ | ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ | ΧΗΜΕΙΑ ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ | | | | ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ | ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ |
* Οι μαθητές όλων των κατευθύνσεων που επιλέγουν το 5ο επιστημονικό πεδίο (Επιστήμες Οικονομίας και Διοίκησης) εξετάζονται υποχρεωτικά, επιπλέον των έξι μαθημάτων, και στο μάθημα (επιλογής) ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ. ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΙ
ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ & ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΑΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΠΕΔΙΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ | ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ | ΘΕΤΙΚΗ | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ | ΚΥΚΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | ΚΥΚΛΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
| 1ο | ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ, ΝΟΜΙΚΕΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ | 1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (1,3) 2. ΙΣΤΟΡΙΑ (0,7) 3. ΝΕΟΕΛ. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ | 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΧΗΜΕΙΑ 4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ | 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ. 4. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
| 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ 4. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ | 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Ελεύθερη Επιλογή (Γ.Π.) | 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) (0,9) 6. Νεότ. Ελλ. Ιστορία (Γ.Π.) (0,4) | 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.)(0,9) 6. Νεότ. Ελλ. Ιστορία (Γ.Π.) (0,4) | 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.)(0,9) 6. Νεότ. Ελλ. Ιστορία (Γ.Π.) (0,4)
| 2ο | ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ | 1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ 2. ΙΣΤΟΡΙΑ 3. ΝΕΟΕΛ. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ | 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3) 2. ΦΥΣΙΚΗ (0,7) 3. ΧΗΜΕΙΑ 4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ | 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3) 2. ΦΥΣΙΚΗ (0,7) 3. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ. 4. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ | 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3) 2. ΦΥΣΙΚΗ (0,7) 3. ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ 4. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ | 5. Μαθ/κά-Στατ/κή (Γ.Π.) (0,9) 6.Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) (0,4)
| 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Ελεύθερη επιλογή (Γ.Π.) | 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Ελεύθερη Επιλογή (Γ.Π.) | 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Ελεύθερη Επιλογή (Γ.Π.) | 3ο | ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΥΓΕΙΑΣ | 1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ 2. ΙΣΤΟΡΙΑ 3. ΝΕΟΕΛ. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ | 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΒΙΟΛΟΓΙΑ(1,3) 4. ΧΗΜΕΙΑ (0,7) | 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ. 4. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
| 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ 4. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ | 5. Βιολογία (Γ.Π.) (0,9) 6. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) (0,4) | 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Ελεύθερη επιλογή (Γ.Π.) | 5. Βιολογία (Γ.Π.) (0,9) 6. Νεοελ. Γλώσσα(Γ.Π.) (0,4) | 5. Βιολογία (Γ.Π.) (0,9) 6. Νεοελ. Γλώσσα(Γ.Π.) (0,4)
| 4ο | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ | 1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ 2. ΙΣΤΟΡΙΑ 3. ΝΕΟΕΛ. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ | 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ(1,3) 2. ΦΥΣΙΚΗ (0,7) 3. ΧΗΜΕΙΑ 4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ | 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3) 2. ΦΥΣΙΚΗ (0,7) 3. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ. 4. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
| 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3) 2. ΦΥΣΙΚΗ (0,7) 3. ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ 4. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ | 5. Μαθ/κά-Στατ/κή (Γ.Π.) (0,9) 6. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) (0,4)
| 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Ελεύθερη επιλογή (Γ.Π.) | 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Ελεύθερη Επιλογή (Γ.Π.) | 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Ελεύθερη Επιλογή (Γ.Π.) | 5ο | ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ | 1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ 2. ΙΣΤΟΡΙΑ 3. ΝΕΟΕΛ. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ | 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΧΗΜΕΙΑ 4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ | 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ. 4. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
| 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ 4. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ | 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Αρχές Οικ. Θεωρίας (Ε) (1,3) 7. Μαθ/κά-Στατ/κή (Γ.Π.) (0,7)
| 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Αρχές Οικ. Θεωρίας (Ε) (1,3) 7. Μαθ/κά-Στατ/κή (Γ.Π.) (0,7) | 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Αρχές Οικ. Θεωρίας (Ε) (1,3) 7. Μαθ/κά-Στατ/κή (Γ.Π.) (0,7) | 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Αρχές Οικ. Θεωρίας (Ε) (1,3) 7. Μαθ/κά-Στατ/κή (Γ.Π.) (0,7) |
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: 1. Με κόκκινο χρώμα σημειώνονται τα αυξημένης βαρύτητας μαθήματα Κατεύθυνσης. 2. Με πράσινο χρώμα σημειώνονται τα αυξημένης βαρύτητας μαθήματα Γενικής Παιδείας τα οποία αντικαθιστούν τα αυξημένης βαρύτητας μαθήματα Κατεύθυνσης.

(Σημείωση: Αν εισήλθατε σε αυτή τη σελίδα από ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ή από άλλη εξωτερική σύνδεση πιθανόν να μην βλέπετε όλη τη σελίδα μας (όλα τα frames). Για να έχετε πλήρη εξυπηρέτηση και θέαση πατήστε ΕΔΩ. Ευχαριστούμε) |