www.fa3.gr
|
Λειτουργία των
Ολοήμερων Ειδικών Δημοτικών Σχολείων
|
Καβάλα 27-11-2006
Αριθ. Πρωτ. : Φ1/129
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΠΕΡΙΦ. Δ/ΝΣΗ Π/ΘΜΙΑΣ & Δ/ΘΜΙΑΣ
ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΝΑΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
8ης ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΟ
Τ.Θ. 1159
651 10 ΚΑΒΑΛΑ
ΠΡΟΣ: Διευθύνσεις Ολοήμερων Ειδικών
Δημοτικών Σχολείων νομών Σερρών, Δράμας,
Ξάνθης και Έβρου
(Διά των αντίστοιχων Δ/νσεων ΠΕ)
ΚΟΙΝ.: 1. Προϊστάμενο Παιδαγωγικής και
Επιστημονικής Καθοδήγησης ΠΕ ΑΜΘ
2. Δ/ντές ΠΕ Σερρών, Δράμας, Ξάνθης και
Έβρου
Πληροφορίες : Αλβανόπουλος Γιώργος
Τηλέφωνο : 2510291449, κιν. 6977300034
FAX : 2510291504
e-mail: 8ssea@dipe.kav.sch.gr
Ιστότοπος: http://dipe.kav.sch.gr/8ssea
ΘΕΜΑ: «Λειτουργία των Ολοήμερων Ειδικών
Δημοτικών Σχολείων»
Αν το Ολοήμερο Πρόγραμμα θεωρείται
καινοτόμος δράση για το τυπικό σχολείο με
εκπαιδευτικό και κοινωνικό περιεχόμενο, τότε
για τα Ειδικά Δημοτικά Σχολεία και
Νηπιαγωγεία το Ολοήμερο Πρόγραμμα συνιστά
αδήριτη ανάγκη. Το Ολοήμερο Πρόγραμμα στο
Ειδικό Σχολείο αναμένεται να ενισχύσει τις
οικογένειες των παιδιών πολλαπλώς, ενώ
παράλληλα θα δώσει τη δυνατότητα στα παιδιά
να εκπαιδευτούν σε νέα αντικείμενα με
βιωματικό τρόπο και να εμπεδώσουν καλύτερα
όσα διδάχτηκαν στον πρωινό κύκλο. Για το
λόγο αυτό οι εκπαιδευτικοί του Ολοήμερου
συνεργάζονται στενά με τους εκπαιδευτικούς
του πρωινού κύκλου.
Οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες επιλέγονται
οπωσδήποτε από το Πλαίσιο Αναλυτικού
Προγράμματος Ειδικής Αγωγής (ΠΑΠΕΑ, ΠΔ
301/96) και είναι σύμφωνες με το
Εξατομικευμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΕΠ)
του μαθητή. Είναι καλό οι στόχοι να
ανταποκρίνονται στις κλίσεις και τα
ενδιαφέροντα των μαθητών καθώς και να
συνδέονται με την κοινωνική και πολιτιστική
κουλτούρα των παιδιών.
Ειδικά για «τους μαθητές με Ειδικές
Εκπαιδευτικές Ανάγκες, στα Ολοήμερα Δημοτικά
Σχολεία, παρέχεται η δυνατότητα σχεδιασμού
ενός ευέλικτου ωρολόγιου προγράμματος και η
εφαρμογή ενός εξατομικευμένου προγράμματος
με βάση τις ανάγκες των μαθητών…Το πρόγραμμα
του Ολοήμερου, αξιοποιεί ποικιλία
εναλλακτικών διδακτικών προσεγγίσεων, κυρίως
βιωματικής μορφής…Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε
έτσι ώστε να μη δημιουργεί προβλήματα και να
μη στερεί από τα απιδιά βασικές τους
ανάγκες, όπως είναι αυτές της σίτισης και
της ξεκούρασης.» (ΥΠΕΠΘ, Δ/νση Σπουδών,
Φ.50/162/88353/Γ1 της 5-9-2006)
Το ωράριο λειτουργίας του Ολοήμερου
Προγράμματος για τα Σχολεία Ειδικής Αγωγής
καθώς και τα διδακτικά αντικείμενα
καθορίζονται με την Υπουργική Απόφαση
Φ.50/43/13874/Γ1 (ΦΕΚ 206/τ. Β’/13-2-2006)
της κ. Γιαννάκου.
ΦΑΓΗΤΟ
Η χρονική περίοδος του φαγητού
προσδιορίζεται από τον υπεύθυνο του
Ολοήμερου με κριτήριο τις ανάγκες και τις
ιδιαιτερότητες των μαθητών. Η πρώτη ώρα θα
μπορούσε να ενσωματωθεί στην ώρα του
γεύματος-διαλείμματος προκειμένου να
αναπτυχθούν δραστηριότητες του πρακτικού και
καθημερινού βίου, όπως είναι π.χ. το φαγητό.
Για το λόγο αυτό προτείνεται η ενσωμάτωση
της πρώτης ώρας (12.50’-13.30’), στην ώρα
του γεύματος-διαλείμματος (13.30’-13.55’).
Οι δραστηριότητες αναπτύσσονται από τον
εκπαιδευτικό του Ολοήμερου. Η σίτιση είναι
καλό να εμπλουτίζεται με όλες εκείνες τις
διεργασίες που απαιτούνται για την
προετοιμασία του φαγητού, καθώς και το
συγύρισμα του τραπεζιού. Αυτό σημαίνει ότι
στην εκπαιδευτική διαδικασία εντάσσεται η
προετοιμασία του τραπεζιού με στρώσιμο
τραπεζομάντιλου (μιας χρήσης), το
σερβίρισμα, το μάζεμα και πλύσιμο των
πιάτων, την τακτοποίηση του τραπεζιού, το
πλύσιμο των χεριών-δοντιών και βεβαίως, τη
χαλάρωση.
Αν οι συνθήκες και οι ιδιαιτερότητες των
παιδιών το επιτρέπουν, τα παιδιά είναι καλό
να τρώνε το ίδιο φαγητό που θα σερβίρεται
ζεστό, ίσως και με τη βοήθεια μιας μητέρας ή
του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού. Συνεπώς ο
Δ/ντής του σχολείου καταβάλει προσπάθεια
ώστε να εξασφαλιστεί η ποιότητα και ποσότητα
του φαγητού που απαιτείται και με δεδομένο
ότι έχουμε πολλούς μαθητές που προέρχονται
από χαμηλό κοινωνικο-οικονομικό περιβάλλον,
καλό θα ήταν να προσφέρεται το φαγητό
δωρεάν.
Σε μια πιο προχωρημένη φάση, τα παιδιά
εκπαιδεύονται στην ετοιμασία απλών τροφών
(τόστ, καθάρισμα φρούτων-λαχανικών, φυσικού
χυμού) ή και το μαγείρεμα απλών φαγητών
λαμβάνοντας τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας.
Απαραίτητη προϋπόθεση για όλα αυτά είναι να
υπάρχει στο σχολείο μια άνετη και καλά
οργανωμένη κουζίνα.
ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΜΗΜΑΤΩΝ
Κάθε Τμήμα προτείνεται να λειτουργήσει με
3-6 μαθητές ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες
που παρουσιάζουν. Σε περίπτωση που έχουμε
περισσότερους μαθητές τους χωρίζουμε σε δύο
υποτμήματα λαμβάνοντας υπόψη τις
ιδιαιτερότητες, την ηλικία και τις
εκπαιδευτικές τους ανάγκες.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
o Συνεργάζεται με την τοπική αυτοδιοίκηση
και το σύλλογο γονέων για την αποδοτικότερη
λειτουργία του ολοήμερου.
o Προγραμματίζει συναντήσεις συνεργασίας με
το Σχολικό Σύμβουλο και το Διοικητικό
Προϊστάμενο για να εξεταστεί από κοινού η
πορεία εφαρμογής του θεσμού.
o Διαθέτει στους εκπαιδευτικούς φάκελο
(portfolio) με το αντίστοιχο αναλυτικό
πρόγραμμα κάθε ειδικότητας
(Φ.50/76/121153/Γ1/13-11-2002) και τις
εγκυκλίους για το Ολοήμερο Σχολείο, ώστε να
ενημερωθούν πλήρως.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Η ώρα του φαγητού εντάσσεται στην
παιδαγωγική διαδικασία και θεωρείται
διδακτική ώρα για τον υπεύθυνο του Ολοήμερου
προγράμματος. Εκτός αυτού έχει υποχρέωση για
δέκα ώρες Μελέτης-Προετοιμασίας την
εβδομάδα. Σε περίπτωση που λειτουργήσει ένα
μόνο τμήμα, ο υπεύθυνος συμπληρώνει το
ωράριό του στον πρωινό κύκλο. «Σε κάθε
σχολείο υπεύθυνος είναι ο
Υποδιευθυντής-υπεύθυνος του Ολοήμερου
προγράμματος ή ο Υπεύθυνος του Ολοήμερου
προγράμματος, ο οποίος παραμένει μέχρι τη
λήξη του υποχρεωτικού ολοήμερου
προγράμματος, ανεξάρτητα αν διδάσκει ή όχι
την τελευταία ώρα και φροντίζει για την
ασφαλή αποχώρηση των μαθητών.» (ΥΠΕΠΘ, Δ/νση
Σπουδών, Φ.50/162/88353/Γ1 της 5-9-2006)
«Επισημαίνεται ιδιαίτερα ότι σχετικά με την
ανάθεση του διδακτικού έργου σε καμία
περίπτωση δεν παραβιάζεται η σχετική διάταξη
του νόμου 1566/85, σύμφωνα με την οποία ο
εκπαιδευτικός δεν υποχρεούται να παραμείνει
στο σχολείο πέραν των 6 ωρών. Κατά συνέπεια,
οι σύλλογοι διδασκόντων λαμβάνουν τα
απαραίτητα μέτρα που εξασφαλίζουν την άσκηση
του υποχρεωτικού διδακτικού έργου εντός του
εξαώρου, λαμβανομένης βέβαια υπόψη της ώρας
εργασίας (Π.χ. ο εκπαιδευτικός που
αναλαμβάνει υπηρεσία στις 07.00΄ καλύπτει
διδακτικό ωράριο μέχρι τις 13.00΄, αυτός που
αναλαμβάνει υπηρεσία στις 08.00΄ καλύπτει
διδακτικό ωράριο μέχρι τις 14.00΄, εκείνος
που αναλαμβάνει στις 10.00΄ μέχρι τις
16.00΄κ.λ.π.)» (ΥΠΕΠΘ, Δ/νση Σπουδών, Φ.3 /
823 / 88155 /Γ1 της 5-9-2006).
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ
«Οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων του Ολοήμερου
Προγράμματος
o υποβάλλουν κάθε μήνα σε τρία (3) αντίγραφα
μηνιαίο προγραμματισμό δραστηριοτήτων τους.
Ένα αντίγραφο διαβιβάζεται στο Σχολικό
Σύμβουλο, ένα παραμένει στο σχολείο και ένα
το έχει για πιστή εφαρμογή ο εκπαιδευτικός.»
o συνεργάζονται στενά με τους εκπαιδευτικούς
του πρωινού τμήματος, ενημερώνονται για το
ΕΕΠ του κάθε μαθητή και σχεδιάζουν
δραστηριότητες που θα αποσκοπούν στην
επίτευξη στόχων.
o συμμετέχουν στις συνεδριάσεις του συλλόγου
διδασκόντων για θέματα που αφορούν τη
λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος.
o ενημερώνουν σε τακτά χρονικά διαστήματα
τους γονείς των μαθητών.
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΕΣ
«Με πράξη του συλλόγου διδασκόντων ορίζονται
οι εφημερεύοντες (συμπεριλαμβανομένων και
των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων που
προσλαμβάνονται για τις ανάγκες του
Ολοήμερου προγράμματος) και καθορίζονται τα
καθήκοντα και οι αρμοδιότητες τους.
Αντίγραφο του πρακτικού αναρτάται στο
γραφείο του Διευθυντή και στο γραφείο των
εκπαιδευτικών.
Οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων που
συμπληρώνουν το ωράριο τους σε δύο σχολεία
κάνουν εφημερία μόνο στο ένα, σ' αυτό που
διδάσκουν τις περισσότερες ώρες. Καθήκοντα
εφημερίας δεν ανατίθενται σε εκπαιδευτικούς
ειδικοτήτων που διδάσκουν σε τρία και
περισσότερα σχολεία, όταν τουλάχιστον το ένα
από αυτά λειτουργεί σε χωριστό κτίριο.»
ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΚΑΙ
ΑΛΛΑ
«Αν δεν καταστεί δυνατό να καλυφθούν οι
θέσεις των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, στις
αντίστοιχες ώρες εντάσσονται άλλα διδακτικά
αντικείμενα για τα οποία υπάρχει διαθέσιμος
αριθμός εκπαιδευτικών. Σε περίπτωση που και
αυτό δεν μπορεί να γίνει… τις αντίστοιχες
ώρες τις αναλαμβάνει ο δάσκαλος για να
διδάξει αντικείμενα της αρμοδιότητάς του ή
αντικείμενα ειδικοτήτων μετά από εισήγηση
του Διευθυντή της Σχολικής Μονάδας και
έγκριση του Σχολικού Συμβούλου, εφαρμόζοντας
τα αντίστοιχα προγράμματα σπουδών.»
«Οι Σχολικοί Σύμβουλοι είναι υπεύθυνοι για
τη σύνταξη και εφαρμογή του Προγράμματος,
την επιστημονική και παιδαγωγική στήριξη των
εκπαιδευτικών που διδάσκουν στο Ολοήμερο.»
(ΥΠΕΠΘ, Δ/νση Σπουδών, Φ.50/162/88353/Γ1 της
5-9-2006)
Ο Σχολικός Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής
Γεώργιος Ι. Αλβανόπουλος
(Σημείωση: Αν εισήλθατε σε αυτή τη σελίδα
από ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ή από άλλη εξωτερική σύνδεση
πιθανόν να μην βλέπετε όλη τη σελίδα μας (όλα τα frames).
Για να έχετε πλήρη εξυπηρέτηση και θέαση πατήστε
ΕΔΩ. Ευχαριστούμε) |
|
|
Δημιουργία, Διαχείριση, Επιμέλεια : Αθ. Διονυσόπουλος,
Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής
- Σπουδές: Master of Science (Indiana University, USA) //
σε εξέλιξη Διδακτορικό στη Φ.Α. (ΤΕΦΑΑ Αθήνας)
-
Συνεργάτες: Ολα τα εγγεγραμμένα μέλη που έχουν
προσφέρει εκπαιδευτικό υλικό, άρθρα, σχόλια κλπ.
All Rights Reserved. Copyright ©
1997-2011
Αποποίηση Ευθύνης
|
|
|
|
|
ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ κ΄ ΕΚΠ/ΣΗ
|
|
|
NOMOΣ
ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 3848/2010 (πολυνομοσχέδιο) |
|
Αποσπάσεις (µερικές ή ολικές) που έγιναν από τα ΠΥΣΔΕ –ΠΥΣΠΕ ή τους
Περιφερειακούς Διευθυντές
Εκπαίδευσης δεν είναι σύννοµες και πρέπει να ανακληθούν |
|
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΒΟΥΛΗΣ |
|
Περί
συγχωνεύσεων σχολείων και κονδυλίων για ΑΕΙ |
|
Πρακτικά Επιτροπής Αναθεώρησης Συντάγματος:
15-2-2007,
θέμα
:Συζήτηση και επεξεργασία του άρθρου 16 του Συντάγματος.
(333 kb) |
|
Πρακτικά Επιτροπής Αναθεώρησης Συντάγματος:
14-2-2007,
θέμα
:Συζήτηση και επεξεργασία του άρθρου 16 του Συντάγματος.
(483 kb) |
|
Πρακτικά Επιτροπής Αναθεώρησης Συντάγματος:
10-1-2007,
θέμα
:Συζήτηση και επεξεργασία του άρθρου 16 του Συντάγματος.
(760 kb) |
|
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ |
|
Πρόσφατα
νέα, ανακοινώσεις, εγκύκλιοι κ.α. από το ΥπΕΠΘ |
|
Εγκύκλιος για ένταξη στον πίνακα Αναπληρωτών και
Ωρομισθίων 2006-2007 |
|
Προκήρυξη των
θέσεων Σχολικών Συμβούλων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. |
|
ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ |
|
Ολες οι Δ/νσεις Εκπ/σης και τα αντίστοιχα Γραφεία,
Γραφεία Φυσικής Αγωγής, Πόλεις και Χωριά όπου υπάρχουν
σχολεία, Μόρια, και πολλά άλλα |
|
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ |
|
Α/ΘΜΙΑ: Βρείτε το σχολείο που επιθυμείτε |
|
B/ΘΜΙΑ: Βρείτε το σχολείο που επιθυμείτε |
|
Κωδικοί Σχολείων Β/θμιας |
|
ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ |
|
Περιεχόμενα
|
|
Καθηγητές -Σύλλογος
Καθηγητών
Καθηγητών
(όπως ορίζουν όλοι οι νόμοι) |
|
Δ/ντές, Υποδ/ντές Σχολείων |
|
Δ/ντές Εκπ/σης -Προϊστάμενοι |
|
Προϊστάμενοι
Φ.Α. |
|
Σχολικοί Σύμβουλοι.
Δείτε σχετικά:
α)
Ν 1304/1982 / Α-144 «Για την επιστημονική - παιδαγωγική
καθοδήγηση και τη διοίκηση στη Γενική και τη Μέση
Τεχνική - Επαγγελματική Εκπ/ση και άλλες διατάξεις»
β) ΝΟΜΟΣ 2525/1997, "Ενιαίο Λύκειο, Πρόσβαση των αποφοίτων του στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και άλλες διατάξεις" |
|
Οι νέοι Προϊστάμενοι στα Τμήματα Επιστημονικής-Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης
|
|
Περιφερειακοί
Δ/ντές
|
|
Βοήθημα για
Υπεύθυνους Τμημάτων, Τάξεων
|
|
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΚΠ/ΣΗΣ |
|
ΦΕΚ 1258 τ. B' της 8/9/2006
"Καθορισμός της έδρας και περιφέρειας των Σχολικών Συμβούλων Δευτεροβάθμις Εκπαίδευσης και των σχολείων αρμοδιότητάς τους" |
|
ΘΕΜΑΤΑ, ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΧΟΝΤΕΣ
ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ, 2007 |
|
Διαδικασίες διεξαγωγής γραπτής δοκιμασίας για την
επιλογή στελεχών της εκπαίδευσης
|
|
Συγκρότηση
Κεντρικών Επιτροπών Γραπτής Δοκιμασίας υποψηφίων
Στελεχών Εκπαίδευσης, Α/θμιας και Β/θμιας
|
|
N.34671 ΦΕΚ 128/21.06.2006, Επιλογή Στελεχών Εκ/σης,
Α/θμιας, Β/θμιας,
|
|
Εξετάσεις
Στελεχών Εκπ/σης. |
|
Δικαστική
Προσφυγή ΠΕΣΣ και απόφαση του ΣτΕ |
|
Εκτακτη συνάντηση μελών ΠΕΣΣ |
|
ΠΕΣΣ: Προτάσεις Επίλυσης Προβλημάτων των Σχολικών Συμβούλων στην Ασκηση των Καθηκόντων τους |
|
ΠΕΣΣ: Επισημάνσεις για τη "γραπτή δοκιμασία" επιλογής
Σχολικών Συμβούλων |
|
Συζήτηση στη Βουλή για την Επιλογή Στελεχών
Εκπαίδευσης, 23/5/06
Ομιλητές:
Χαλκίδης,
Βαρβαρίγος,
Χουρμουζιάδης,
Ιωαννίδης, Μερεντίτη,
Βεργίνης, Καστανίδης, Λομβέρδος,
Χρύσης, Ηλιάκη, Εξαρχος,
Παντούλας, Βασιλείου, Κωνσταντάρας
(Ολοι μαζί) |
|
Σύμβουλοι
Α/θμιας, Β/θμιας, Ειδικής κ' Προσχολικής Αγωγής |
|
Δ/ντές Εκπ/σης, Προϊστάμενοι Γραφείων κ' Φ.Α., Δ/ντές
Σχολ. Μονάδων |
|
Επιλογή Στελεχών το 2006-07 |
|
Τροποποίηση απόφασης τοποθέτησης Σχολικών Συμβούλων Δ.Ε. |
|
Λίστα
Δ/ντών Προϊστ/νων Α/θμιας |
|
Λίστα
Δ/ντών Προϊστ/νων Β/θμιας |
|
Περιφερειάρχες |
|
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠ/ΣΗ
στο ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
|
|
Νομοθεσία που διέπει την ελληνική εκπαίδευση στο
εξωτερικό |
|
ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ
|
|
Σύνθεση,
Συγκρότηση, Λειτουργία |
|
Αρμοδιότητες
Υ.Σ. |
|
Αιρετά
Μέλη Εκπ/κού Προσωπικού |
|
Αιρετά
Μέλη Ειδικής Αγωγής |
|
ν.
3260/2004, Βαθμολογική Κλίμακα, Υπηρεσιακά Συμβούλια |
|
ΠΕΡΙΦ/ΚΕΣ ΥΠ/ΣΙΕΣ |
|
Οργάνωση
Π.Υ., Αξιολόγηση, Επιμόρφωση Εκπ/κών (Ν.2986/2002) |
|
ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ |
|
ΝΟΜΟΣ
3205/2003, ΦΕΚ 297/Α/23.12.2003,
"Μισθολογικές ρυθμίσεις λειτουργών και υπαλλήλων
του Δημοσίου, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α., μονίμων
στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και αντιστοίχων
της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού και
Λιμενικού Σώματος και άλλες συναφείς διατάξεις". |
|
"Παροχή οδηγιών για την εφαρμογή των
διατάξεων του ν. 3205/2003
(ΦΕΚ 297/Α’)" σε μορφή .pdf >>
(1104,47 Kb) |
|
"Εφαρμογή διατάξεων του Ν.3205/2003 στο
προσωπικό με σχέση εργασίας
ιδιωτικού δικαίου που απασχολείται στο
Δημόσιο, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α." σε μορφή
.pdf >>
(107,50 Kb) |
|
Π.Δ. 104/79
|
|
Περί
σχολικού και διδακτικού έτους, υπηρεσιακών
βιβλίων, εγγράφων, μετεγραφών, φοιτήσεως,
διαγωγή και τιμητικών διακρίσεων των μαθητών των
σχολείων Μέσης Γενικής Εκπαιδεύσεως |
|
ΝΟΜΟΣ 1566/85 (πλήρης)
|
|
(Ολος ο Νόμος σε μορφή pdf
ΕΔΩ) |
|
Σκοπός, Α/θμια (1-4) |
|
Β/θμια (5-10) |
|
Διοίκηση Σχολείων (11) |
|
Εκπ/κό Προσωπικό (12-18) |
|
Διοικ. Προσωπικό (19-20) |
|
Υπηρεσιακά Οργανα (21-22) |
|
Παιδαγ. Ινστιτούτο
(23-27) |
|
Επιμόρφωση, Μετεκπ/ση
(28-31) |
|
Ειδική Αγωγή (32-36) |
|
ΣΕΠ, Σχολ. Περιουσία
(37-44) |
|
ΜΟΑ, Μαθητ. Κοινότητες
(45-47) |
|
Συμβούλια - Επιτροπές
Παιδείας (48-53) |
|
Ειδικά Θέματα (54-60) |
|
Ειδικά Θέματα (61-69) |
|
ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΟΣΚ, ΟΕΔΒ
(70-76) |
|
Μεταπτυχιακά σε ΑΕΙ
(77-81) |
|
Μεταβατικές Διατάξεις
(82-91) |
|
ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ, ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ |
|
Απαντήσεις σε συνταξιοδοτικά θέματα (από το Γιάννη Μπαλάγκα) |
|
Μισθοδοσία Εκπαιδευτικών |
|
Εισοδηματική πολιτική 2007
(pdf, 395 Kb) |
|
Αίτηση 1ης και
2ης Παραίτησης για Συνταξιοδότηση |
|
Οροι
και προϋποθέσεις συνταξιοδότησης των εκπαιδευτικών. |
|
Π.Δ. 166/2000
"Κώδικας Πολιτικών και Στρατιωτικών Συντάξεων". |
|
Ν. 3075/2002, ΦΕΚ 297 τ.Α΄,
"Τροποποίηση και συμπλήρωση της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του Δημοσίου και άλλες διατάξεις". |
|
Ν.3075/2002
(σε .pdf
) «Τροποποίηση και συμπλήρωση της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του Δημοσίου και άλλες διατάξεις»,
ΦΕΚ 297/ 5 Δεκεμβρίου 2002 (pdf, 132 Kb ) |
|
Ν. 3513/2006 - ΦΕΚ 265/Α'/5.12.2006
Τροποποίηση και συμπλήρωση της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του Δημοσίου και άλλες διατάξεις. |
|
Ν.3620/2007 (ΦΕΚ 276Α 11-12-2007)
Αύξηση συντάξεων του Δημοσίου από το έτος 2007 και άλλες διατάξεις.
|
|
Ο.Ε.Δ.Β. |
|
Ιδρυση, Σκοπός, Διοίκηση, Διάρθρωση |
|
Κατάλογος Ολων των
Βιβλίων του ΟΕΔΒ |
|
Εικόνες
και Περιεχόμενα Βιβλίων |
|
ΕΚΠ/ΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ (Ν.2817/2000) |
|
Αρθρα:
1,
2,
3-4,
5-8,
9-11,
12-18 |
|
Βασικές Αρχές Κανονισμού Λειτουργίας
Σχολείων |
|
ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ |
|
Ολες οι Δ/νσεις Εκπ/σης και τα αντίστοιχα Γραφεία,
Γραφεία Φυσικής Αγωγής, Πόλεις και Χωριά όπου υπάρχουν
σχολεία, Μόρια, και πολλά άλλα |
|
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
|
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού
& Στελεχών Εκπ/σης |
|
Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών |
|
ΝΟΜΟΣ 2525/1997,
"Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, Ενιαίο Λύκειο,
Πρόσβαση των αποφοίτων του στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση"
|
|
Η ανώτερη δευτεροβάθμια
εκπαίδευση στην Ευρώπη: Αξιολόγηση και εξεταστικά
συστήματα |
|
Προγράμματα Σπουδών στην Αγγλία, Γαλλία και Ισπανία |
|
Αξιολόγηση, Βαθμολόγηση Μαθητών στη Φ.Α. |
|
Π.Δ. 409/1994, Αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου |
|
Π.Δ. 8/1995, Αξιολόγηση μαθητών |
|
ΕΚΔΡΟΜΕΣ |
|
Σχολικοί Περίπατοι,
Εκδρομές, Διδακτικές και Εκπαιδευτικές
Επισκέψεις (Χρήσιμος Οδηγός) |
|
2006, Σχολικοί περίπατοι
και εκπαιδευτικές εκδρομές μαθητών Δημοσίων και
Ιδιωτικών σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης |
|
Ημερήσιες κ΄Πολυήμερες
Εκδρομές |
|
Διδακτικές
επισκέψεις |
|
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ |
|
Αναπλήρωση διδακτικών ημερών
|
|
Ωράριο Διδασκαλίας
Καθηγητών, Δ/ντών, Εκπ/κού Προσ/κού -Τρόποι Συμπλήρωσης
Ωραρίου |
|
Ενισχυτική Διδασκαλία
Μαθητών |
|
Οργάνωση προγραμμάτων Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης
σχολικού έτους 2005-06 |
|
Διδασκαλία
ξένων γλωσσών στα Γυμνάσια |
|
1η & 2η ανάθεση
ανά ΠΕ (1989-2004) |
|
Αναθέσεις
μαθημάτων Γυμνασίου και Ενιαίου Λυκείου 2006-07,
Πίνακας κλάδων και ειδικοτήτων εκπαιδευτικών Δ.Ε
Πίνακες Αντιστοιχίας
Ειδικοτήτων και Μαθημάτων
Οδηγίες
Εφαρμογής Πινάκων |
|
Ρυθμίσεις θεμάτων όλων
των εκπ/κών βαθμίδων, 2004
|
|
ΔΗΜΟΤΙΚΑ |
|
Οργάνωση και Λειτουργία
Δημοτικών Σχολείων
(Π.Δ. 201/1998) |
|
(Αρθρα 1-6)
Σχολικό και διδακτικό έτος, Διακοπές- αργίες- εορταστικές
εκδηλώσεις, Διακοπές μαθημάτων λόγω εκτάκτων αναγκών,
Βιβλία-έντυπα για το δημοτικό σχολείο,
|
|
(Αρθρα 7-10)
Εγγραφές- Μετεγγραφές μαθητών, Περιπτώσεις κατατακτηρίων,
προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων, Ωρολόγια
και αναλυτικά προγράμματα, |
|
(Αρθρα 11-12)
Παιδαγωγικές συναντήσεις - έλεγχος προόδου - έλεγχος
φοίτησης Λειτουργία συστεγαζόμενων σχολείων
|
|
(Αρθρα 13-15)
Συνεδριάσεις συλλόγου διδασκόντων Εφημερεύοντες - Επιτήρηση μαθητών, Εκδρομές
- διδακτικές επισκέψεις Σχολική ζωή - Πολmσμός,
Πρωινή προσευχή - σημαιοστολισμός Ενδυμασία μαθητών
Παιδαγωγικός έλεγχος διαγωγής του μαθητή δημοτικού
σχολείου Εκκλησιασμός, Μη Ορθόδοξοι μαθητές Σημαιοφόροι
και παραστάτες - υπεύθυνοι για κατάθεση στεφάνου,
Προγραμματισμός - απολογισμός του εκπαιδευτικού
έργου Σεμινάρια εκπ/κών - Συσκέψεις με το σχολικό
σύμβουλο |
|
Εργασιακά δικαιώματα σύμφωνα με αποφάσεις της
Δ.Ο.Ε.: 1)Ωράριο Εκπαιδευτικών 2)2. Υποχρεωτικές υπερωρίες |
|
Το εγκόλπιο του Εκπαιδευτικού - Δημητρακόπουλος Γιώργος (Αιρετός Π.Υ.Σ.Π.Ε. Πειραιά) |
|
Μεταθέσεις
εκπαιδευτικών λειτουργών Α/θμιας Εκπ/σης,
Φ. 361.23/134/112752/Δ1 |
|
Αναμόρφωση Ωρολογίου Προγράμματος Δημοτικού
(Φ.12 / 773 / 77094 / Γ1/28-7-2006) |
|
ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ |
|
Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο (Αριθ. Πρωτ.: Φ. 50 / 162 / 88353 / Γ1)
|
|
Λειτουργία των Ολοήμερων Ειδικών Δημοτικών Σχολείων |
|
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ: |
|
Προεδρικό διάταγμα 200/1998, Οργάνωση και
λειτουργία Νηπιαγωγείων |
|
Ολοήμερα:
Σκοπός,
περιεχόμενο, παιδαγωγική καθοδήγηση και
διοίκηση, ωρολόγιο Πρόγραμμα, λειτουργία, εγγραφές νηπίων,
κλπ |
|
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ |
|
Φυλλάδιο
Οδηγιών για ην πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
το Ακαδ. Έτος 2006-07 |
|
Αυξημένη
η Βαρύτητα του Γραπτού Βαθμού από το 2006 |
|
Επιλογές Σχολών
κ΄Επιστημονικών Πεδίων χωρίς απώλεια Μορίων |
|
Μέρος 1ο, 2002
-2003, Μαθήματα, Βαθμοί, κλπ |
|
Μέρος 2ο, 2002
-03, Ειδικά Μαθήματα, ΤΕΦΑΑ |
|
Νέος Τρόπος
Εισαγωγής, 2005-06 |
|
Ημερολόγιο
Εξετ. 2005 |
|
Μηχανογραφικό
Δελτίο, Τρόπος Υπολογισμού Μορίων |
|
Θέματα Διοίκησης Α/θμιας,
Β/θμιας, 2004
|
|
Εισαγωγή
στα ΤΕΦΑΑ χωρίς Εξετάσεις |
|
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΣΕΠ, ΠΕ11,
Φυσική Αγωγή
(θέματα, σωστές απαντήσεις) |
|
2005, Ειδική Διδακτική και Παιδαγωγικά, Γενική Διδακτική
|
|
2005, Γνωστικό Αντικείµενο |
|
ΕΞεταστέα Υλη του 2004-05 |
|
Θέματα 2000 κ΄ 2003 |
|
Θέματα για: Διδακτική Μεθοδολογία, Παιδαγωγικά Θέματα
(Αλλων Ειδικοτήτων αλλά χρήσιμα κ΄ για την Φυσική
Αγωγή) |
|
Διακοπές, αργίες, εορτές |
|
Διακοπές, αργίες, εορτές, σχολικό-διδακτικό
έτος, κ.α.
(Π.Δ. 104/79, Π.Δ. 201/98, Γ2/44512/26-4-2002,
ΦΕΚ Β' 1286/12-9-2006 ΥΑ 80033/Γ2) |
|
ΑΔΕΙΕΣ |
|
Άδειες μονίμων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης |
|
Αδειες Εκπαιδευτικών,
Διευκρινίσεις για την άδεια ανατροφής τέκνου |
|
Αδειες Αναπληρωτών
και Ωρομισθίων |
|
Εκπαιδευτικές
Αδειες:
2005-06 (με υπόδειγμα αιτήσεων), 2006-07, 2007-08,
2008-Ο9,,
2010-11 |
|
Άδειες και Διευκρινίσεις για τη χορήγηση αδειών στους δημοσίους υπαλλήλους βάσει του νέου Υπαλληλικού Κώδικα |
|
Αιμοδοτικές,
Κάλεσμα ΟΛΜΕ για
αιμοδοσία |
|
Αδειες
όλων των ειδών |
|
(Κυπριακή
Νομοθεσία) Κανονισμοί Χορήγησης Αδειών σχετ. με
Εκπαιδευτική Υπηρεσία |
|
ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ,
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ |
|
Προεδρικό Διάταγμα 50/1996, "Μεταθέσεις και
τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών της δημόσιας
Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης" |
|
Π.Δ.100/1997, Τροποποίηση του παραπάνω Π.Δ. |
|
Διαδικασίες ΠΥΣΔΕ, Κατάρτιση
Πινάκων, Υπεράριθμοι, Κενές
Οργανικές Θέσεις, Δηλώσεις
Τοποθέτησης, Διάθεση στο ΠΥΣΔΕ |
|
Οδηγός για Τοποθετήσεις κ΄Βελτιώσεις, υπόδειγμα
σχετικής δήλωσης |
|
Θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης, μονάδες συνθηκών διαβίωσης, Κριτήρια μεταθέσεων
|
|
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ, ΔΙΑΜΟΝΗ |
|
Ν 2685/1999, Κάλυψη δαπανών μετακινουμένων υπαλλήλων εντός
και εκτός Επικράτειας και άλλες διατάξεις. |
|
Μετακινήσεις, διαμονή, απόφαση μετακίνησης,
κάλυψη εξόδων στο πλαίσιο της Πράξης «Ταχύρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ και τα νέα διδακτικά πακέτα» |
|
«Μετακινήσεις εκπαιδευτικών και μαθητών στο
εξωτερικό στο πλαίσιο υλοποίησης ευρωπαϊκών προγραμμάτων, εκπαιδευτικών ανταλλαγών, αδελφοποιήσεων και άλλων δραστηριοτήτων»
|
|
ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ |
|
Πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών σχολ. έτους
2007-2008 |
|
Πρόσκληση
υποβολής αιτήσεων για ένταξη στους
πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων
εκπαιδευτικών για πρόσληψη σε
λειτουργικά κενά των σχολικών
μονάδων ειδικής αγωγής και τμημάτων
ένταξης για το διδακτικό έτος 2007-
2008 |
|
Πρόσκληση
υποψηφίων για πρόσληψη προσωρινών
αναπληρωτών από τους κλάδους του
Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΕΕΠ
του ειδικού βοηθητικού Προσωπικού
ΕΒΠ για τις ΣΜΕΑ και τα ΚΔΑΥ για το
σχολικό έτος
2007-2008 |
|
ΝΟΜΟΣ 3391/2005 - ΦΕΚ Α'/240/4.10.2005, Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος και άλλες διατάξεις.
(Σημείωση: Στο άρθρο 9 περιέχει "Θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης" |
|
Αδειες Αναπληρωτών
και Ωρομισθίων |
|
Aποδοχές ωρομισθίων εκπαιδευτικών - Κατάταξη υποψηφίων - Αδειες - Πρόσληψη |
|
ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ |
|
Νομοθεσία, Προθεσμία Αιτήσεων,
Αποσπάσεις σε
ΤΑΔ-ΕΤΑΔ, ΣΜΕΑ, Μουσικά,
Καλλιτεχνικά και Πειραματικά Σχολεία
(για το 2007-08 |
|
ΣΥΝΥΠΗΡΕΤΗΣΗ |
|
Συνυπηρέτηση
εκπαιδευτικών που έχουν συζύγους στρατιωτικούς |
|
ΑΕΙ, ΕΡΕΥΝΑ |
|
ΝΟΜΟΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ για ΑΕΙ. Το σχέδιο νόμου για την ανώτατη
εκπαίδευση. |
|
ΝΟΜΟΣ 3391/2005 - ΦΕΚ Α'/240/4.10.2005, Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος και άλλες διατάξεις.
(Σημείωση: Στο άρθρο 9 περιέχει "Θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης" |
|
Προσχέδιο
Πρότασης για ΑΕΙ (παλαιό) |
|
ΥπΕΠΘ: Προτάσεις για Μεταπτυχιακά και Ερευνα (Κεφ.Α'),
Κεφάλαιο Β',
Κεφάλαιο Γ' |
|
Καποδοστριακό Παν. |
|
Νόμος 2916/2001 (ΦΕΚ 114/11.06.2001, τεύχος Α)
"Διάρθρωση της ανώτατης εκπαίδευσης και ρύθμιση θεμάτων του τεχνολογικού τομέα αυτής" |
|
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ |
|
Ορισμός
Υπεύθυνου Σχολικού Εργαστηρίου Πληροφορικής |
|
ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
|
Πειραματικά
Γυμνάσια |
|
Διαπολιτισμικά
σχολεία |
|
ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠ/ΣΗ |
|
Ο νόμος 682/1977 που αφορά την Ιδιωτική Εκπαίδευση,
"Περί
Ιδιωτικών σχολείων Γενικής
Εκπαίδευσης και Σχολικών
Οικοτροφείων" |
|
Ο νόμος 682/1977 σε .pdf (1.454Kb) |
|
Π.Δ. 340/1983, "ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΟΥΣ" |
|
Νομικό Συμβούλιο του Κράτους: Δεν είναι
επιτρεπτή η εμπορική εκμετάλλευση των αθλητικών
εγκαταστάσεων των ιδιωτικών σχολείων, κατά τις
ώρες της μη λειτουργίας τους |
|
Ωράριο διδασκαλίας ιδιωτικών εκπαιδευτικών
(σε .pdf) |
|
Φ.18/97883/Δ5/31/8/2011
Εκπαιδευτικό προσωπικό ιδιωτικών δημοτικών
σχολείων |
|
Ν. 1035/80 (ΦΕΚ 60/15-03-80 τ.Α΄) |
|
Νομαρχιακές
Επιτροπές Παιδείας |
|
Διδακτικές
επισκέψεις |
|
Σχολικά κυλικεία
|
|
Πολύτκνοι:
Διορισμός εκτός ΑΣΕΠ |
|
Προθεσμία για συμμετοχή στην πιστοποίηση, 5-12-05 |
|
Αλλοδαποί μαθητές |
|
ΕΝΤΥΠΑ: |
|
ΕΝΤΥΠΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΩΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ |
|
ΔΙάΦΟΡΑ: |
|
Αδεια ασκήσεως ιδιωτικού έργου των εκπαιδευτικών |
|
(Κυπριακή
Νομοθεσία) Νόμοι για την
Εκπαιδευτική Υπηρεσία (από 1969-1997) |
|
ΝΟΜΟΣ ΥΠ" ΑΡΙΘ.
2640/98 (ΦΕΚ A 206/1998)
Δευτεροβάθμια τεχνική - επαγγελματική εκπαίδευση
και άλλες διατάξεις |
|
Νόμος 1264/1982 -
Εκδημοκρατισμός Συνδ.
Κινήματος- Συνδικαλιστικές Ελευθερίες |
|
|
|
ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ: Γρίφοι,
Γνωμικά γενικά,
Γνωμικά για αγάπη,
Παροιμίες_1, Παροιμίες_2,
Αινίγματα,
Αγάπη- Ερωτας -Μίσος,
Ημερολόγιο,
Εορτές,
Αριθμομηχανή,
Περίεργα,
Επισημάνσεις,
Παγκόσμια ημέρα,
-ισμός,
Βιογραφικά
Αρχαίων,
Παθητ. Μετοχές,
Σολοικισμοί,
Σαν σήμερα,
TV
*
Αθλήματα, Ανέκδοτα1,
2, Ποιήματα,
Εκτακτα νέα,
Test
υγείας,
Γρίφος Αϊνστάιν,
Ελληνες Βουλευτές,
Ρήσεις των 7 σοφών |
|
|
|
|