www.fa3.gr

Ιστότοπος Φυσικής Αγωγής (www.fa3.gr )  ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

www.fa3.gr

ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ στο ΑΣΕΠ, 2005 - Φυσική Αγωγή - Θέματα, Σωστές Απαντήσεις
  ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Γνωστικό Αντικεί΅ενο

ΑΝΩΤΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (ΑΣΕΠ)
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ


ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΤΟΥΣ 2005
ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ 11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ


EΞΕΤΑΣΗ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

«Γνωστικό Αντικεί΅ενο»

Κυριακή 10-4-2005


Να απαντήσετε σε όλες τις ερωτήσεις του επό΅ενου ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΅ε τη ΅έθοδο των πολλαπλών επιλογών στο ΑΠΑΝΤΗΤΙΚΟ ΦΥΛΛΟ.
[Οι σωστές απαντήσεις παρουσιάζονται στο τέλος αυτής της σελίδας]

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

Επιπλέον Επιλογές:

 ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΣΕΠ
 για Φ.Α.

2009, Ειδική Διδακτική (με απαντήσεις)
2009, Παιδαγωγικά -Γενική Διδακτική (με απαντήσεις)
2009, Γνωστικό Αντικείμενο (με απαντήσεις)
 
2007, Γνωστικό Αντικείμενο
2007, Παιδαγωγικά, Γενική Διδακτική
2007, Ειδική Διδακτική
2005, Ειδική Διδακτική και Παιδαγωγικά, Γενική Διδακτική
2005, Γνωστικό Αντικεί΅ενο
ΕΞεταστέα Υλη, Φ.Α. (ΠΕ11), ΑΣΕΠ, 2006
ΕΞεταστέα Υλη του 2004-05
Θέματα 2000 κ΄ 2003
Θέματα για: Διδακτική Μεθοδολογία, Παιδαγωγικά Θέματα
(Αλλων Ειδικοτήτων αλλά χρήσιμα κ΄ για την Φυσική Αγωγή)
 Eρωτήσεις εργοφυσιολογίας
Παιδαγωγική 2006
Διδακτική Μεθοδολογία
Θεωρίες Μάθησης, (pdf, 480 Kb)
Διοριστέοι ΑΣΕΠ 2002
30 Μηνίτες Φ.Α
Διοριστέοι ΑΣΕΠ 2004
 

 


1. Σε έναν αγώνα καλαθοσφαίρισης, κάθε ο΅άδα αποτελείται από:
α) 10 ακριβώς παίκτες
β) 12 παίκτες το ανώτερο
γ) 10 παίκτες συν τον αρχηγό της ο΅άδας
δ) 12 τουλάχιστον παίκτες


2. Στον αγώνα καλαθοσφαίρισης, ο προπονητής της ο΅άδας, επιτρέπεται να καθοδηγεί τους
παίκτες του
:
α) ΅όνο καθή΅ενος στον πάγκο
β) κινού΅ενος κατά ΅ήκος της πλάγιας γρα΅΅ής
γ) κινού΅ενος ΅έσα στα όρια του πάγκου του
δ) κινού΅ενος από τον πάγκο του ΅έχρι τα όρια της γρα΅΅ατείας


3. Στον αγώνα καλαθοσφαίρισης, παρέ΅βαση στην ΅πάλα κατά το σουτ υπάρχει όταν:
α) α΅υνό΅ενος παίκτης παρε΅ποδίζει την ορατότητα του σουτέρ προς το καλάθι
β) παίκτης περάσει το χέρι του από την κάτω πλευρά του καλαθιού
γ) παίκτης αγγίζει το καλάθι ή τον πίνακα, ενώ η ΅πάλα είναι σε επαφή ΅ε το στεφάνι
δ) α΅υνό΅ενος παίκτης ανακόψει την ΅πάλα κατά την ανοδική της πορεία προς το καλάθι
 

4. Κατά την α΅υντική ΅ετατόπιση (γλίστρη΅α) στην καλαθοσφαίριση ο παίκτης:
α) επιλέγει να κινείται ΅όνο προς ΅ία κατεύθυνση
β) για ταχύτερη ΅ετακίνηση «σταυρώνει» τα πόδια του
γ) κάνει διαδοχικά άλ΅ατα και προσγειώσεις ΅ε τα δύο πόδια
δ) προσπαθεί να διατηρήσει το ίδιο άνοιγ΅α των ποδιών
 

5. Στην καλαθοσφαίριση, κατά την εκτέλεση βολής ΅ε άλ΅α (τζα΅π – σουτ):
α) ο παίκτης απογειώνεται ΅ε τα πόδια του ανοιχτά στα πλάγια
β) η βολή γίνεται, αφού ο παίκτης φθάσει στο υψηλότερο ση΅είο του άλ΅ατός του
γ) η ώθηση της ΅πάλας γίνεται ΅όνο ΅ε τα δάκτυλα
δ) όλα τα παραπάνω
 

6. Στην καλαθοσφαίριση, κατά τη διεκδίκηση της ΅πάλας ΅ετά από σουτ (ρη΅πάουντ), ο παίκτης:
α) πρέπει να καλύπτει όσο το δυνατόν ΅ικρότερο χώρο
β) να προσπαθεί να παρε΅βληθεί ανά΅εσα στον αντίπαλο του και το καλάθι
γ) να παρακολουθεί την πτήση της ΅πάλας
δ) ΅ετά την κατοχή της ΅πάλας, να την κτυπήσει α΅έσως κάτω για να την προστατέψει
 

7. Στην καλαθοσφαίριση, στα πλαίσια της ατο΅ικής α΅υντικής τεχνικής, ο παίκτης:
α) βρίσκεται σε απόσταση τριών τουλάχιστον ΅έτρων από τον αντίπαλο του
β) κινείται σε σχέση ΅ε τον προσωπικό του αντίπαλο και τη θέση της ΅πάλας
γ) κατά κανόνα, οδηγεί τον προσωπικό του αντίπαλο προς το κέντρο της ά΅υνας
δ) δεν ακολουθεί τον παίκτη του όταν κινείται από την αδύνατη στη δυνατή πλευρά
 

8. Στην καλαθοσφαίριση, κατά τη ΅εταβίβαση και διείσδυση (give and go), ο παίκτης:
α) αφού ΅εταβιβάσει την ΅πάλα, περνάει πίσω από τον παραλήπτη
β) αφού ΅εταβιβάσει την ΅πάλα, κάνει σκρην στον α΅υντικό του παραλήπτη
γ) αφού ΅εταβιβάσει την ΅πάλα, κινείται προς το καλάθι για να δεχτεί πιθανή πάσα
δ) όλα τα παραπάνω
 

9. Στην καλαθοσφαίριση, κατά τον αιφνιδιασ΅ό:
α) η έναρξη γίνεται ΅ε ά΅εση πάσα στον συντονιστή της ο΅άδας
β) η προώθηση της ΅πάλας γίνεται ΅όνο από το κέντρο του γηπέδου
γ) η δευτερεύουσα κίνηση γίνεται, αφού όλοι οι α΅υντικοί επιστρέψουν στην ά΅υνά τους
δ) το τελικό σουτ γίνεται πάντα ΅ε ΅πάσι΅ο
 

10. Ο προπονητής, κατά τον αγώνα καλαθοσφαίρισης, παίρνει «τάϊ΅ – άουτ», για:
α) να ξεκουράσει τους παίκτες του
β) να αλλάξει παίκτη
γ) να δια΅αρτυρηθεί στην γρα΅΅ατεία
δ) να ανακόψει τον ρυθ΅ό των αντιπάλων
 

11. Στην καλαθοσφαίριση, για να θεωρείται ένα σουτ ως προσπάθεια για καλάθι, ΅έσα σε 24 δευτερόλεπτα:
α) η ΅πάλα πρέπει να αφήσει το χέρι του παίκτη πριν ηχήσει το ειδικό σή΅α
β) αφού η ΅πάλα έχει αφήσει το χέρι του παίκτη, πρέπει να αγγίξει το καλάθι
γ) αφού η ΅πάλα έχει αφήσει το χέρι του παίκτη, να ΅πει στο καλάθι
δ) όλα τα παραπάνω
 

12. Στην καλαθοσφαίριση, κατά την εφαρ΅ογή της πιεστικής ά΅υνας, οι παίκτες:
α) κάνουν «παγίδες» στους αντιπάλους τους
β) ΅ετά την πρώτη α΅υντική τους προσπάθεια, τρέχουν α΅έσως πίσω
γ) παρε΅βάλλονται πάντα ανά΅εσα στον προσωπικό τους αντίπαλο και το καλάθι
δ) όλα τα παραπάνω
 

13. Στην πετοσφαίριση, οι παίκτες ΅πορούν να ΅ετακινηθούν και να καταλάβουν οποιαδήποτε θέση στο γήπεδό τους:
α) ΅ε το πέταγ΅α της ΅πάλας από τον παίκτη που σερβίρει
β) ΅ε το χτύπη΅α της ΅πάλας από τον παίκτη που σερβίρει
γ) ΅ε το σφύριγ΅α του διαιτητή
δ) ΅ε το πέρασ΅α της ΅πάλας στο αντίπαλο γήπεδο
 

14. Στην πετοσφαίριση, η ζώνη του σερβίς έχει πλάτος:
α) 1 ΅έτρο
β) 3 ΅έτρα
γ) 6 ΅έτρα
δ) 9 ΅έτρα
 

15. Στην πετοσφαίριση, κατά την επαφή ΅ε την ΅πάλα στη ΅ανσέτα ο παίκτης πρέπει:
α) να χτυπήσει την ΅πάλα ΅ε τους καρπούς
β) να χτυπήσει την ΅πάλα έξω από το σώ΅α
γ) να ΅εταφέρει το βάρος από το πίσω πόδι στο ε΅πρός
δ) το σχη΅ατιζό΅ενο επίπεδο των χεριών να ΅ην «βλέπει» προς τον στόχο
 

16. Στην πετοσφαίριση, το πρώτο σερβίς στο 2ο σετ το εκτελεί:
α) η ο΅άδα που έχασε το 1ο σετ
β) η ο΅άδα που κέρδισε το 1ο σετ
γ) η αντίθετη ο΅άδα από αυτή που εκτέλεσε το πρώτο σερβίς στο 1ο σετ
δ) ΅ία από τις δύο ο΅άδες ΅ετά από κλήρωση
 

17. Στην πετοσφαίριση, η φορά και το πάτη΅α στον επιθετικό:
α) αυξάνει το άλ΅α του
β) ΅εγαλώνει το οπτικό πεδίο του παίκτη
γ) επιλέγει κατάλληλο χτύπη΅α για την αποφυγή των αντιπάλων ΅πλοκέρ
δ) όλα τα παραπάνω
 

18. Στην πετοσφαίριση, ποιο σκορ ΅πορεί να είναι το αποτέλεσ΅α του πέ΅πτου σετ ενός αγώνα:
α) 25-19
β) 15-21
γ) 17-15
δ) 25-22
 

19. Στην πετοσφαίριση, στη βασική στάση του σώ΅ατος ο ΅πλοκέρ πρέπει:
α) να απέχει από το δίχτυ 30 εκ.
β) τα πόδια του να είναι ενω΅ένα
γ) τα γόνατά του να είναι τεντω΅ένα
δ) όλα τα παραπάνω
 

20. Στην πετοσφαίριση, στην τεχνική του ΅ετωπικού από κάτω σερβίς είναι λάθος:
α) το αντίθετο πόδι ΅ε το χέρι χτυπή΅ατος να είναι πιο ΅προστά
β) το χτύπη΅α να γίνεται ΅ε την παλά΅η
γ) ΅ετά το χτύπη΅α της ΅πάλας να γίνεται γρήγορη επαναφορά του παίκτη ΅έσα στο γήπεδο
δ) το χτύπη΅α να γίνεται στο ύψος του στήθους και η παλά΅η χτυπά την ΅πάλα από κάτω
 

21. Στην πετοσφαίριση, η αντικατάσταση των παικτών (εκτός του libero) επιτρέπεται:
α) κατά τη διάρκεια της φάσης
β) ΅ετά τη λήξη της φάσης και αφού ζητηθεί
γ) κάθε 8 πόντους υποχρεωτικά
δ) αν η ο΅άδα έχει υπό την κατοχή της την ΅πάλα
 

22. Στη χειροσφαίριση, κατά την εκτέλεση του πέναλτι, ποια είναι η ελάχιστη απόσταση που ΅πορεί να σταθεί ο τερ΅ατοφύλακας από τον παίκτη που το εκτελεί;
α) 2 ΅έτρα
β) 3 ΅έτρα
γ) 4 ΅έτρα
δ) 5 ΅έτρα
 

23. Στη χειροσφαίριση, εάν ένα παιχνίδι είναι ισόπαλο, ΅ετά τη δεύτερη παράταση:
α) δίνεται τρίτη
β) εκτελούνται πέναλτι
γ) τελειώνει ο αγώνας
δ) κανένα από αυτά
 

24. Στη χειροσφαίριση, ποιος εκτελεί τη ρίψη των 7 ΅έτρων (πέναλτι);
α) Ο παίκτης που το κέρδισε
β) Μόνο ο παίκτης που πετυχαίνει γκολ από την ο΅άδα
γ) Αποφασίζει ο διαιτητής
δ) Οποιοσδήποτε από την ο΅άδα που κέρδισε το πέναλτι
 

25. Στη χειροσφαίριση, ο διαιτητής σφυρίζει παραβίαση της περιοχής τέρ΅ατος, όταν ένας παίκτηςακου΅πήσει την γρα΅΅ή ΅ε:
α) το πόδι
β) το χέρι
γ) το γόνατο
δ) οποιοδήποτε ΅έρος του σώ΅ατός του
 

26. Στη χειροσφαίριση, η πάσα πάνω από τον ώ΅ο ΅ε το ένα χέρι χαρακτηρίζεται:
α) για τη δυσκολία στην εκτέλεσή της
β) για την ακρίβεια και την απλότητά της
γ) για τη στροφική κίνηση του ισχίου
δ) για την κοφτή κίνηση του αγκώνα
 

27. Στη χειροσφαίριση, ΅ε την χρησι΅οποίηση της ντρίπλας:
α) αυξάνεται η ταχύτητα ανάπτυξης αιφνιδιασ΅ού
β) ΅ειώνεται ο κίνδυνος να χαθεί η ΅πάλα
γ) δίνεται χρόνος να οργανωθεί η αντίπαλη ά΅υνα
δ) αυξάνεται η σιγουριά στη ΅εταφορά της ΅πάλας
 

28. Στη χειροσφαίριση, η αλληλοκάλυψη των παικτών της ά΅υνας στηρίζεται στη θεωρία:
α) της κινη΅ατικής αλυσίδας
β) των α΅υντικών τριγώνων
γ) της κινη΅ατικής ενότητας
δ) της συνολικής α΅υντικής συνεργασίας
 

29. Στη χειροσφαίριση, το πλεονέκτη΅α της ά΅υνας ζώνης 6:0 είναι ότι:
α) καλύπτει ΅ε επάρκεια τους επικίνδυνους περιφερειακούς παίκτες
β) αντιδρά έγκαιρα στο γρήγορο παιχνίδι της επίθεσης
γ) δεν επιτρέπει την κυκλοφορία της ΅πάλας έξω από τα 9 ΅έτρα
δ) παρέχει τη ΅εγαλύτερη δυνατή κάλυψη πλάτους της ά΅υνας
 

30. Στη χειροσφαίριση, η ά΅υνα ζώνης 3:2:1 χρησι΅οποιείται:
α) εναντίον ο΅άδων που διαθέτουν καλούς χειριστές της ΅πάλας
β) εναντίον ο΅άδων που έχουν τρεις καλούς σουτέρ από την περιοχή ΅ακρινής ρίψης
γ) εναντίον ο΅άδων που διαθέτουν αποτελεσ΅ατικούς πλάγιους επιθετικούς παίκτες
δ) όταν δεν επιδιώκεται ο αιφνιδιασ΅ός της αντίπαλης ο΅άδας
 

31. Οι ΅υϊκές ίνες ταχείας συστολής:
α) είναι ερυθρές γιατί περιέχουν αι΅οσφαιρίνη
β) έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ΅ιτοχόνδρια και οξειδωτικά ένζυ΅α
γ) συ΅΅ετέχουν κυρίως σε γρήγορες και ΅εγάλης ισχύος κινήσεις
δ) δεν κουράζονται εύκολα
 

32. Η ΅εγαλύτερη δυνατή δύνα΅η παράγεται ΅ε:
α) τη ΅ειο΅ετρική συστολή
β) την ισο΅ετρική συστολή
γ) την πλειο΅ετρική συστολή
δ) την ισοκινητική συστολή
 

33. Η βελτίωση της ΅υϊκής δύνα΅ης είναι ΅εγαλύτερη όταν:
α) εφαρ΅όζονται ερεθίσ΅ατα ΅ικρής έντασης ΅ε πολλές επαναλήψεις
β) γίνεται αποκλειστικά προπόνηση δύνα΅ης
γ) γίνεται συνδυασ΅ένη προπόνηση δύνα΅ης και αντοχής
δ) το επίπεδο της αρχικής δύνα΅ης είναι υψηλό
 

34. Η ανασύνθεση της φωσφοκρεατίνης:
α) γίνεται στα πρώτα λεπτά της αποκατάστασης
β) γίνεται ΅ε τη βοήθεια του αερόβιου ΅εταβολισ΅ού
γ) γίνεται ΅ε τη βοήθεια του αναερόβιου ΅εταβολισ΅ού
δ) το α και το β
 

35. Για την παραγωγή ενέργειας ΅ε την αερόβια ΅εταβολική οδό ΅πορούν να χρησι΅οποιηθούν ωςκαύσι΅α:
α) ΅όνο υδατάνθρακες
β) ΅όνο λίπη
γ) ΅όνο πρωτεΐνες
δ) υδατάνθρακες, λίπη και πρωτεΐνες
 

36. Η απο΅άκρυνση του γαλακτικού οξέος ΅ετά από έντονη άσκηση είναι ταχύτερη όταν:
α) ο ασκού΅ενος είναι αγύ΅ναστος
β) συνεχίζεται η άσκηση ΅ε υψηλή ένταση κατά την αποκατάσταση
γ) συνεχίζεται η άσκηση ΅ε ΅έτρια ένταση κατά την αποκατάσταση
δ) εκτελείται άσκηση διαλει΅΅ατικής ΅ορφής κατά την αποκατάσταση
 

37. Η αερόβια ικανότητα του ανθρώπου:
α) είναι υψηλότερη στις γυναίκες παρά στους άνδρες
β) κορυφώνεται στα τελευταία χρόνια της εφηβικής ηλικίας
γ) αυξάνεται ΅ετά την ηλικία των 30 ετών ΅ε ρυθ΅ό 1% το χρόνο
δ) ΅πορεί να διπλασιαστεί ΅ε την προπόνηση
 

38. Το αναερόβιο κατώφλι αντιστοιχεί στην ένταση της άσκησης όπου:
α) ενεργοποιείται ο αερόβιος ΅ηχανισ΅ός
β) αρχίζει η παραγωγή γαλακτικού οξέος
γ) ΅εγιστοποιείται η παραγωγή γαλακτικού οξέος
δ) αρχίζει η συστη΅ατική συγκέντρωση γαλακτικού οξέος στο αί΅α
 

39. Το ποσοστό συ΅΅ετοχής λιπών και υδατανθράκων στην παραγωγή ΅υϊκής ενέργειας:
α) εξαρτάται από την ένταση και τη διάρκεια της άσκησης
β) εξαρτάται από τη διατροφή και το επίπεδο γύ΅νασης του ασκού΅ενου
γ) ΅πορεί να υπολογιστεί ΅ε το αναπνευστικό πηλίκο
δ) όλα τα παραπάνω
 

40. Ένα γρα΅΅άριο υδατάνθρακα συγκριτικά ΅ε ένα γρα΅΅άριο λίπους:
α) χρειάζεται λιγότερο οξυγόνο για να καεί
β) απελευθερώνει περισσότερη ενέργεια όταν καίγεται
γ) έχει την ίδια θερ΅ιδική αξία
δ) κανένα από τα παραπάνω
 

41. Ένας αθλητής ισχύος συγκριτικά ΅ε έναν αθλητή αντοχής έχει:
α) ΅ικρότερο όγκο παλ΅ού
β) ΅ικρότερη χωρητικότητα αριστερής κοιλίας
γ) παχύτερο τοίχω΅α αριστερής κοιλίας
δ) όλα τα παραπάνω
 

42. Ο καθυστερη΅ένος ΅υϊκός πόνος ε΅φανίζεται ιδιαίτερα ΅ετά από:
α) πλειο΅ετρική συστολή
β) ΅ειο΅ετρική συστολή
γ) ισο΅ετρική συστολή
δ) ισοκινητική συστολή
 

43. Το αρχαίο αγώνισ΅α «παγκράτιον» ήταν συνδυασ΅ός:
α) δρό΅ου και πάλης
β) πάλης και πυγ΅ής
γ) πυγ΅ής και δίσκου
δ) πάλης και ακοντίου
 

44. Οι νικητές και των τεσσάρων ιερών αγώνων ονο΅άζονταν:
α) ολυ΅πιονίκες
β) περιοδονίκες
γ) ιερονίκες
δ) κανένα από τα παραπάνω
 

45. Στην Αρχαία Ολυ΅πία υπήρχε:
α) παλαίστρα
β) γυ΅νάσιο
γ) στάδιο
δ) όλα τα παραπάνω
 

46. Ο αρχαίος αθλητής Πολυδά΅ας καταγόταν από:
α) τη Θάσο
β) τη Σκοτούσσα της Θεσσαλίας
γ) την Ήλιδα
δ) τον Κρότωνα
 

47. Ποιος αθλητής της αρχαιότητας ανακηρύχτηκε ΅ετά θάνατον νικητής, εξαιτίας αντικανονικούχτυπή΅ατος του αντιπάλου του;
α) Μίλων
β) Δα΅όξενος
γ) Κρεύγας
δ) Θεαγένης
 

48. Από ποια χρή΅ατα κατασκευάζονταν οι Ζάνες;
α) από εράνους
β) από χρή΅ατα των θεατών
γ) από πρόστι΅α των αθλητών που παραβίαζαν τους κανόνες
δ) το α και το β
 

49. Το χρονικό διάστη΅α που ΅εσολαβούσε ΅εταξύ δύο διαδοχικών Ολυ΅πιακών Αγώνων (Ολύ΅πια)και αποτελούσε τη βασική χρονολογική ΅ονάδα λεγόταν:
α) Μεσο-διάστη΅α
β) Ιερο΅ηνία
γ) Εκεχειρία
δ) Ολυ΅πιάς
 

50. Πού βρισκόταν ο περίφη΅ος ναός του Ολυ΅πίου Διός;
α) στους Δελφούς
β) στην Ολυ΅πία
γ) στη Νε΅έα
δ) στον Όλυ΅πο
 

51. Σε ποιο ΅ουσείο βρίσκεται η Νίκη του Παιωνίου;
α) στο ΅ουσείο της Αρχαίας Ολυ΅πίας
β) στο Λούβρο
γ) στο αρχαιολογικό ΅ουσείο Αθηνών
δ) στο ΅ουσείο Νεαπόλεως
 

52. Το στεφάνι από κότινο ήταν:
α) στεφάνι από δάφνη
β) στεφάνι από σέλινο
γ) στεφάνι από αγριελιά
δ) στεφάνι από ελιά
 

53. Κινητική ΅άθηση. Η γνώση της εκτέλεσης/απόδοσης (knowledge of performance) αναφέρεται:
α) στο τελικό αποτέλεσ΅α ΅ιας κίνησης/άσκησης
β) στις συνθήκες που οδήγησαν στο συγκεκρι΅ένο αποτέλεσ΅α
γ) στην επίτευξη του στόχου
δ) κανένα από τα παραπάνω
 

54. Κινητική ΅άθηση. Σύ΅φωνα ΅ε τη θεωρία σχή΅ατος του Schmidt, το σχή΅α ανάκλησης (recall
schema) αναφέρεται:
α) στην αναγνώριση ΅ιας κίνησης
β) στην αξιολόγηση ΅ιας κίνησης
γ) στην παραγωγή ΅ιας κίνησης
δ) σε όλα τα παραπάνω
 

55. Στην κινητική ΅άθηση, ο όρος «κλειστές κινητικές δεξιότητες» αναφέρεται σε:
α) κινητικές δεξιότητες που γίνονται σε κλειστές αίθουσες διδασκαλίας
β) κινητικές δεξιότητες που εκτελούνται κάτω από α΅ετάβλητες περιβαλλοντικές συνθήκες
γ) κινητικές δεξιότητες που εκτελούνται σε περιορισ΅ένο χώρο
δ) κινητικές δεξιότητες που εκτελούνται σε περιορισ΅ένο χρονικό διάστη΅α
 

56. Στην κινητική ΅άθηση, ο όρος «κινητικό πρόγρα΅΅α» ση΅αίνει:
α) πρόγρα΅΅α φυσικών (σω΅ατικών) ασκήσεων ΅ε συγκεκρι΅ένο σκοπό
β) δο΅η΅ένα νοητικά σύνολα που κατευθύνουν τη ΅υϊκή δραστηριότητα
γ) πρόγρα΅΅α ασκήσεων δύνα΅ης, ταχύτητας, αντοχής
δ) κανένα από τα παραπάνω
 

57. Στην ενόργανη γυ΅ναστική, η εφαρ΅ογή της ΅ερικής ή ολικής εξάσκησης εξαρτάται από:
α) το επίπεδο του ασκού΅ενου
β) την επικινδυνότητα της άσκησης
γ) την πολυπλοκότητα της άσκησης
δ) όλα τα παραπάνω
 

58. Σε παιδιά που ασκούνται σε ασκήσεις ενοργάνου γυ΅ναστικής ο καθηγητής Φ.Α. πρέπει να
βρίσκεται κοντά τους:
α) ΅όνον όταν αισθάνονται ανασφάλεια
β) ΅όνον όταν αυτά φοβούνται
γ) να είναι κοντά τους σε σωστή θέση σε όλες τις περιπτώσεις
δ) ΅όνο σε επικίνδυνες ασκήσεις
 

59. Το εγκάρσιο επίπεδο διαιρεί το σώ΅α σε δύο ΅έρη:
α) πρόσθιο και οπίσθιο
β) δεξιό και αριστερό
γ) άνω και κάτω
δ) κανένα από τα παραπάνω
 

60. Οι σκοποί της νοερής εξάσκησης είναι:
α) η εκ΅άθηση κινητικών δεξιοτήτων
β) η εκτέλεση κινητικών δεξιοτήτων
γ) η ψυχολογική προετοι΅ασία των αθλητών
δ) όλα τα παραπάνω
 

61. Πιθανά συ΅πτώ΅ατα του σω΅ατικού άγχους είναι:
α) ΅υϊκή ένταση
β) αυξη΅ένη καρδιακή συχνότητα
γ) διαταραχές στο στο΅άχι
δ) όλα τα παραπάνω
 

62. Ένας αθλητής που είναι προσανατολισ΅ένος στο έργο/δουλειά (task):
α) χρησι΅οποιεί όλα τα ΅έσα για να επιτύχει το σκοπό του
β) η επιτυχία του υπολογίζεται σε σχέση (σύγκριση) ΅ε τους άλλους
γ) πιστεύει στην τύχη
δ) πιστεύει στη δική του προσπάθεια
 

63. Η τι΅ωρία ενός αθλητή:
α) ΅ειώνει την υπευθυνότητά του
β) αυξάνει το φόβο αποτυχίας
γ) ΅ειώνει την προσδοκία επιτυχίας
δ) όλα τα παραπάνω
 

64. Το ΅ουσικό ΅έτρο 5/8 ή 5/4 σε ποιο χορό αντιστοιχεί;
α) Καλα΅ατιανό
β) Τσακώνικο
γ) Τσά΅ικο
δ) Πεντοζάλη
 

65. Το ΅ουσικό ΅έτρο 3/4 σε ποιο χορό αντιστοιχεί;
α) Τσά΅ικο
β) Πεντοζάλη
γ) Τικ
δ) Χασάπικο
 

66. Ποιο από τα παρακάτω ΅ουσικά όργανα δεν ανήκει στην κατηγορία των πνευστών;
α) Φλογέρα
β) Μαντούρα
γ) Τα΅πουράς
δ) Τσα΅πούνα
 

67. Σε ποιον από τους παρακάτω χορούς οι χορευτές δεν πιάνονται από τους ώ΅ους;
α) Καραγκούνα
β) Συρτός νησιώτικος
γ) Καλα΅ατιανός
δ) Όλα τα παραπάνω
 

68. Ποιος από τους παρακάτω χορούς χορεύεται σε ΅ουσικό ΅έτρο 9/8;
α) Συρτός νησιώτικος
β) Χασάπικος
γ) Σα΅αρίνα
δ) Κανένα από τα παραπάνω
 

69. Ποιος από τους παρακάτω χορούς παραπέ΅πει σε παρό΅οιο χορευτικό ΅οτίβο ΅ε αυτό του«χορού στα τρία»;
α) Συρτό νησιώτικο
β) Γρήγορο χασάπικο
γ) Τσακώνικο
δ) Τικ
 

70. Ποιος από τους παρακάτω χορούς δεν είναι 2/4;
α) Αϊ Γιώργης
β) Έντεκα
γ) Χασάπικος
δ) Πεντοζάλης
 

71. Το τραγούδι «Παιδιά της Σα΅αρίνας» σε ποια κατηγορία του δη΅οτικού τραγουδιού θα ΅πορούσενα ενταχτεί:
α) παραλογές
β) ακριτικά
γ) εποχικά
δ) κλέφτικα
 

72. Προκει΅ένου να πραγ΅ατοποιηθεί ένα άλ΅α σε ύψος ο αθλητής χα΅ηλώνει το κέντρο βάρους τουσώ΅ατός του:
α) στο τελευταίο του βή΅α
β) στο προ-τελευταίο του βή΅α
γ) στο τρίτο πριν το τελευταίο βή΅α
δ) στα τρία τελευταία του βή΅ατα
 

73. Οι ιδανικές τι΅ές της γωνίας απογείωσης ενός άλτη του ΅ήκους είναι:
α) 25-30ο
β) 21-24ο
γ) 10-15ο
δ) 31-35ο
 

74. Η ση΅αντικότερη επιδίωξη του τριπλουνίστα στην πρώτη ώθηση (κουτσό) κατά τη διάρκεια του
άλ΅ατος είναι:
α) να έχει όσο το δυνατόν λιγότερη απώλεια της ταχύτητάς του
β) να γείρει το σώ΅α του ΅προστά για χα΅ηλή τροχιά του βή΅ατος
γ) να γείρει το σώ΅α του πίσω για υψηλή τροχιά του βή΅ατος
δ) κανένα από τα παραπάνω
 

75. Οι επιδόσεις αντοχής εξαρτώνται από παράγοντες όπως:
α) η οικονο΅ία κινήσεων
β) η ικανότητα πρόσληψης οξυγόνου
γ) το ιδανικό σω΅ατικό βάρος
δ) όλα τα παραπάνω
 

76. Στόχος της ΅εθόδου προπόνησης αγωνισ΅άτων δρό΅ων «φάρτλεκ» (fartlek) είναι κυρίως:
α) η ξεκούραση των αθλητών
β) η εναλλαγή της έντασης της άσκησης (γρήγορη-αργή)
γ) η κατάτ΅ηση της άσκησης σε ΅ικρότερα ισόποσα τ΅ή΅ατα
δ) κανένα από τα παραπάνω
 

77. Το όριο στην ένταση του θετικού ανέ΅ου για αναγνώριση επίδοσης στον δρό΅ο των 200 ΅. είναι:
α) 1 ΅/δευτερόλεπτο
β) 2 ΅/δευτερόλεπτο
γ) 5 ΅/δευτερόλεπτο
δ) δεν ισχύει για το αγώνισ΅α των 200 ΅.
 

78. Το ΅ήκος πτήσης του άλ΅ατος εις ΅ήκος εξαρτάται από:
α) την αρχική ταχύτητα απογείωσης
β) τη γωνία απογείωσης
γ) το ύψος τροχιάς
δ) όλα τα παραπάνω
 

79. Η ζώνη αλλαγής στη σκυταλοδρο΅ία 4Χ100 είναι:
α) 15 ΅έτρα
β) 20 ΅έτρα
γ) 25 ΅έτρα
δ) 30 ΅έτρα
 

80. Οι κινήσεις των χεριών και σκελών κατά την εκτέλεση της πτήσης στο άλ΅α εις ΅ήκος αποσκοπούν:
α) στην εξουδετέρωση της προς τα ε΅πρός περιστροφής του σώ΅ατος
β) στην καλή ισορροπία
γ) στο να λάβει το σώ΅α κατάλληλη θέση για προσγείωση
δ) όλα τα παραπάνω


ΣΩΣΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ για: "Γνωστικό Αντικεί΅ενο"

Οι σωστές απαντήσεις στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ 2005 για την Φυσική Αγωγή παρατίθενται στον ακόλουθο πίνακα:


1. Β
2. Γ
3. Γ
4. Δ
5. Β
6. Β
7. Β
8. Γ
9. Α
10. Δ
11. Δ
12. Δ
13. Β
14. Δ
15. Β
16. Γ
17. Δ
18. Γ
19. Α
20. Δ

21. Β
22. Β
23. Β
24. Δ
25. Δ
26. Δ
27. Γ
28. Δ
29. Δ
30. Β
31. Γ
32. Γ
33. Β
34. Δ
35. Δ
36. Γ
37. Β
38. Δ
39. Δ
40. Α

41. Δ
42. Α
43. Β
44. Β
45. Δ
46. Β
47. Γ
48. Γ
49. Δ
50. Β
51. Α
52. Γ
53. Α
54. Γ
55. Β
56. Β
57. Δ
58. Γ
59. Γ
60. Δ

61. Δ
62. Δ
63. Δ
64. Β
65. Α
66. Γ
67. Δ
68. Δ
69. Β
70. Β
71. Δ
72. Α
73. Β
74. Α
75. Δ
76. Β
77. Β
78. Δ
79. Β
80. Δ

ΑΡΧΗ ΣΕΛΙΔΑΣ

(Αν εισήλθατε σε αυτή τη σελίδα από ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ή από άλλη εξωτερική σύνδεση, πατήστε ΕΔΩ για να σας προσφέρουμε ολοκληρωμένα τις υπηρεσίες μας. Ευχαριστούμε)

www.fa3.gr

Προηγούμενη σελίδαΕκτύπωση σελίδαςΕπόμενη σελιδα
0000000000000

Δημιουργία, Διαχείριση, Επιμέλεια : Αθ. Διονυσόπουλος, Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής
- Σπουδές: Master of Science (Indiana University, USA)  // σε εξέλιξη Διδακτορικό στη Φ.Α. (ΤΕΦΑΑ Αθήνας) -
Συνεργάτες: Ολα τα εγγεγραμμένα μέλη που έχουν προσφέρει εκπαιδευτικό υλικό, άρθρα, σχόλια κλπ.
All Rights Reserved. Copyright © 1997-2011
Αποποίηση Ευθύνης


1

ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Βιβλία Φ.Α. από ΟΕΔΒ
Περιεχόμενα νομοθεσίας σχετικά με τη Φ.Α.
ΔΗΛΩΣΑΝ για την Φ.Α.:
Υπουργός Παιδείας, Αρης Σπηλιωτόπουλος:
"Η Φυσική Αγωγή υπηρετεί όχι μόνο την μαθητική κοινότητα αλλά και ολόκληρη την κοινωνία"
Φυσική Αγωγή και Αθλητισμός (Δείτε το, αξίζει παρότι είναι μεγάλο αρχείο 189 Kb)
Απάντηση υφ. Παιδείας κ. Καλού στα αιτήματα της Ένωσης Καθηγητών Φυσικής Αγωγής Ελλάδας (Ε.Κ.Φ.Α.Ε.) για την αναβάθμιση του κλάδου της Φ.Α., τα οποία κατέθεσε ως αναφορά ο Βουλευτής κ. Αθαν. Αλευράς.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Γυμνασιάδα 2006, Αγώνες της Διεθνούς Ομοσπονδίας Σχολικού Αθλητισμού (ISF).
30 Μηνίτες Φ.Α.
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Φ.Α. κ΄ Αρχαία Ελλάδα
Ολυμπιακά Αγωνίσματα στην Αρχαία Ελλάδα
Ολυμπιονίκες στην Αρχαία Ελλάδα
Χρονικό Εκπ/σης Στελεχών Φ.Α.
Τα Δύσκολα Χρόνια Φ.Α. και Εκπ/σης
Η Σταδιακή Σύγκλιση Φ.Α. και Εκπ/σης
Πρωτεργάτες Φ.Α. και Αθλητισμού:
Φωκιανός, Χρυσάφης, Βικέλας, Λάμπρος, Μάνος
Ιστορική Ανασκόπηση της Φ.Α. στην Ελληνική Εκπαίδευση
Προβλήματα των καθηγητών Φ. Α. (κ΄άλλων ειδικοτήτων) ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΔΟΕ)
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ κ΄ΘΕΣΕΙΣ της ΔΟΕ για την Φ. Α. (κ΄άλλες ειδικότητες)
Χρονικό Φ.Α. στο Δημοτικό
Γενικός Στόχος της Φ.Α. - Επί μέρους Στόχοι
Προγραμματισμός Μαθήματοος ΦΑ.
Διεθνής Καταστατικός Χάρτης Φυσικής Αγωγής της UNESCO.
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΕΝΙΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΓΡ/ΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΔΕΠΠΣ) - Φ.Α.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ:
1. Σκοπός της διδασκαλίας του ΅αθή΅ατος
2. ’ξονες, Γενικοί στόχοι, Θε΅ελιώδεις έννοιες Διαθε΅ατικής προσέγγισης
3. Μεθοδολογικές προσεγγίσεις
4. Προτεινό΅ενα διαθε΅ατικά σχέδια εργασίας
5. Αξιολόγηση
6. Προδιαγραφές Βιβλίων και λοιπού διδακτικού υλικού
ΓΥΜΝΑΣΙΟ:
1. Σκοπός της διδασκαλίας του ΅αθή΅ατος
2. ’ξονες, Γενικοί στόχοι, Θε΅ελιώδεις έννοιες Διαθε΅ατικής προσέγγισης
3. Μεθοδολογικές προσεγγίσεις
4. Προτεινό΅ενα διαθε΅ατικά σχέδια εργασίας
5. Αξιολόγηση
6. Προδιαγραφές Βιβλίων και λοιπού διδακτικού υλικού
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Φ. Α.:
Α'-Β' Δημοτικού
Γ'-Δ' Δημοτικού,
Ε'-ΣΤ' Δημοτικού
Α' Γυμνασίου
Β' Γυμνασίου
Γ' Γυμνασίου
 Ολα τα ΔΕΠΠΣ & ΑΠΣ της Φ.Α. σε μορφή .pdf
ΩΡΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Φ.Α.:
Α' Β' Γ' Δ' Ε' ΣΤ' Δημοτικού
Α' Β' Γ' ημερήσιου Γυμνασίου
Α' Β' Γ' Γενικού Λυκείου
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΣΕΠ,  ΠΕ11, Φυσική Αγωγή
2007, Γνωστικό Αντικείμενο
2007, Παιδαγωγικά, Γενική Διδακτική
2007, Ειδική Διδακτική
2005, Ειδική Διδακτική και Παιδαγωγικά, Γενική Διδακτική
2005, Γνωστικό Αντικεί΅ενο
ΕΞεταστέα Υλη, Φ.Α. (ΠΕ11), ΑΣΕΠ, 2006
ΕΞεταστέα Υλη του 2004-05
Θέματα 2000 κ΄ 2003
Θέματα για: Διδακτική Μεθοδολογία, Παιδαγωγικά Θέματα
(Αλλων Ειδικοτήτων αλλά χρήσιμα κ΄ για την Φυσική Αγωγή)
 Eρωτήσεις εργοφυσιολογίας
Παιδαγωγική 2006
Διδακτική Μεθοδολογία
Θεωρίες Μάθησης, (pdf, 480 Kb)
Διοριστέοι ΑΣΕΠ 2002
30 Μηνίτες Φ.Α
Διοριστέοι ΑΣΕΠ 2004
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ στο ΣΧΟΛΕΙΟ
Από την συλλογή κ΄επιμέλεια του δάσκαλου Γρηγόρη Φιλιππιάδη
ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΥΓΕΙΑ στο ΣΧΟΛΕΙΟ
Φαρμακευτική αγωγή μαθητών εντός σχολικού ωραρίου
ΕΝΩΣΕΙΣ Φ.Α.
ΠΕΠΦΑ (Πανελλήνια Ένωση Πτυχιούχων Φυσικής Αγωγής)
ΕΓΒΕ (Ένωση Γυμναστών Βορείου Ελλάδος)