Ιστότοπος Φυσικής Αγωγής (www.fa3.gr
)
ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΑΡΘΡΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Φ.Α. |
|
|
 |
Αερόμπικ (Αεροβική Γυμναστική)
|
Εισηγητής: |
|
Νώντας Κώστας |
|
Υπηρεσία: |
|
Πτυχιούχος ΤΕΦΑΑ Θράκης, Εργάζεται ως
aerobic instructor |
Ειδικότητα: |
|
Ειδική (Προσαρμοσμένη) Φυσική Αγωγή |
E-mail: |
|
nodas_95@hotmail.com |
Ημ/νία Υποβολής: |
|
25-2-2005 |
Ο σκοπός των προγραμμάτων αεροβικής γυμναστικής είναι:
1)
Η βελτίωση του καρδιοαναπνευστικού συστήματος(αερόβια
ικανότητα)
2) Τόνωση του μυϊκού συστήματος (μυϊκή
αντοχή-ευλυγισία-συναρμογή κινήσεων)
3) Μείωση σωματικού λίπους
4) Διασκέδαση -ψυχαγωγία
Τρόποι μέτρησης της έντασης:
1) Έλεγχος καρδιακής συχνότητας (καρωτίδα, καρπός, κρόταφοι,
στέρνο, μηροί, Polar)
2) Ένταση άσκησης 55-85% της M.Κ.Σ(μέγιστη καρδιακή
συχνότητα) ή 60-90% της VO 2 max (μέγιστη πρόσληψη οξυγόνου)
3) Εξίσωση Karnoven: 220-ηλικία-καρδιακή συχνότητα ηρεμίας Χ
την ένταση %
4) Τιμές γαλακτικού οξέος (LA) = 1-4 mmol /L (αερόβια ζώνη)
4-8 mmol/L( αναερόβια ζώνη)
5) Υποκειμενική κλίμακα κόπωσης(Borg Scale)
6) Λόγος γαλακτικού/ Borg(synder)
------------------------------------------
Είδος και τύπος της αερόβιας άσκησης
1) Συνεχόμενη ή διάρκειας μέθοδος(steady state)
2) Συνεχόμενη εναλλασσόμενη (band tubes)
3) Διαλειμματική(interval)
4) Κυκλική
Συχνότητα άσκησης
Η ιδανική συχνότητα άσκησης για αερόβιες προσαρμογές
θεωρούνται 3-5/φορές την εβδομάδα.
Οι παράγοντες που επηρεάζουν την συχνότητα της άσκησης
είναι:
η φυσκή κατάσταση
η ηλικία
ο στόχος
Τα στάδια βελτίωσης & προσαρμογών
(ΜΕΤΑΒΟΛΙΚΑ)
-Μείωση της μέγιστης καρδιακής συχνότητας
-Αύξηση του χρόνου άσκησης
-Αύξηση κατανάλωσης οξυγόνου
-Μείωση παραγωγής γαλακτικού οξέος
-Αύξηση της έντασης της άσκησης
-Βελτίωση της VO 2 max
-Ενεργοποίηση των λιπών
-Μείωση καρδιακής συχνότητας ηρεμίας
(ΜΥΪΚΑ)
-Ενδυνάμωση μυϊκού συστήματος
-Ενδυνάμωση αρθρώσεων
-Μείωση % ποσοστού σωματικού λίπους
-Βελτίωση ευλυγισίας-ευκαμψίας
-Βελτίωση συναρμοστικών κινήσεων
-Νευρομυϊκό σύστημα
-Ψυχολογική ευεξία
(Πηγή:
http://www.fa3.gr/konstas/ )
|
|
|
|

Δημιουργία, Διαχείριση, Επιμέλεια : Αθ. Διονυσόπουλος,
Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής
- Σπουδές: Master of Science (Indiana University, USA) //
σε εξέλιξη Διδακτορικό στη Φ.Α. (ΤΕΦΑΑ Αθήνας)
-
Συνεργάτες: Ολα τα εγγεγραμμένα μέλη που έχουν
προσφέρει εκπαιδευτικό υλικό, άρθρα, σχόλια κλπ.
All Rights Reserved. Copyright ©
1997-2011
Αποποίηση Ευθύνης
|
|
|
| |
ΑΡΘΡΑ
ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Φ.Α.
|

|
 |
ΣΧΟΛΙΚΗ Φ.Α. |
 |
Γιατί η Φ.Α.
στην Ελλάδα τείνει να μετατραπεί από μέσο
σωματικής άσκησης σε μέσο θεωρητικής μάθησης |
 |
Ιστορική Ανασκόπηση της Φυσικής Αγωγής στην Ελληνική Εκπαίδευση |
 |
Η Φυσική Αγωγή στα Ελληνικά Αναλυτικά Προγράμματα Προσχολικής Αγωγής: Μια Ιστορική Αναδρομή |
 |
Οι λανθασμένες επιλογές του παρελθόντος να γίνουν παραδείγματα προς αποφυγήν |
 |
Η Φυσική Αγωγή Σή΅ερα |
 |
Η συμβολή της Φυσικής Αγωγής στην αυτοπραγμάτωση
του ατόμου |
 |
Η Φ.Α. στο Γυμνάσιο |
 |
ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΕΚΠ/ΣΗΣ |
 |
Η επαγγελματική ανάπτυξη
των εκπαιδευτικών |
 |
ΑΘΛ. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ |
 |
Παρατήρηση Μοντέλου
και Μάθηση Κινητικών Δεξιοτήτων |
 |
ΣΩΣΤΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ |
 |
Προπόνηση Δύναμης
|
|
Πλήρης Αναπνοή |
 |
Εκγύμναση Κοιλιακών |
|
Εκγύμναση Ραχιαίων
|
 |
Ασκήσεις στη
θάλασσα |
 |
Λάθη στην Εκγύμναση |
 |
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
& Φ.Α. |
 |
Ο ρόλος των Νέων Τεχνολογιών στη Φυσική Αγωγή
Πολυδωρόπουλος Κων/νος, Κάμτσιος Σπυρίδων.
|
 |
Οι Νέες Τεχνολογίες και η Διδασκαλία της Φυσικής Αγωγής
Απόστολος Σίσκος & Παναγιώτης Αντωνίου
|
 |
ΔΙΑΤΡΟΦΗ |
 |
Πλήρεις τροφές, Βιταμίνες |
 |
Πυραμίδα τροφίμων, Γενικές
αρχές |
 |
ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ |
 |
Η Παιδική παχυσαρκία |
 |
Ο ρόλος του Καθ. Φ. Α. |
 |
Παιδική παχυσαρκία
και TV |
 |
ΑΝΑΛΥΤ. ΠΡΟΓΡ. Φ.Α. |
 |
Σεπτέμβρης του 2011 τα νέα αναλυτικά προγράμματα |
 |
Φυσική Αγωγή
- Αναλυτικά Προγράμματα, Γουναρίδης Χ. |
 |
Η Φυσική Αγωγή στα Ελληνικά Αναλυτικά Προγράμματα Προσχολικής Αγωγής: Μια Ιστορική Αναδρομή |
 |
Ανάγκη
αναμόρφωσης των αναλυτικών προγραμμάτων Φ.Α.
|
 |
H Διαθεματική
Μέθοδος Διδασκαλίας |
 |
ΕΡΓΟΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ, Φυσιολογία |
|
English-Greek
Medical Glossary (Muscles) - Αγγλο-ελληνικό
λεξιλόγιο ιατρικών όρων (μυϊκό σύστημα) |
|
Ο Σαμψών, Ο Πύρρος
και το μυικό σύστημα |
 |
Η βιολογική
μηχανή που λέγεται μυς |
 |
Το λογιστήριο
του σώματος |
 |
Η φυσιολογία
και οι συναφείς επιστήμες |
 |
Αερόμπικ
|
 |
Παχυσαρκία (1)
|
 |
Παχυσαρκία (2)
|
 |
ΑΣΚΗΣΗ κ' ΥΓΕΙΑ
|
|
Συμβολή της Σχολ. Φ.Α.
|
 |
Φ.Α. κ΄ "Δια Βίου
Ασκηση" |
 |
Αεροβική
Γυμναστική |
 |
Αερόβια Ασκηση
|
 |
Σύγχρονος
Ανθρωπος κ΄ Ασκηση |
 |
Φυσική αγωγή και οστική πυκνότητα σε διάφορες ηλικιακές ομάδες |
 |
ΜΑΖΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
|
 |
Προτάσεις Γραφείου
Φ.Α. Β'Αθήνας |
 |
Ελληνικός Αθλητισμός Ώρα Μηδέν
(Προτάσεις Προέδρου ΣΕΓΑΣ κ. Βασίλη Σεβαστή) |
 |
ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΣ
|
 |
Αξίες του Ολυμπισμού
|
--------------------------- |
ΔΕΙΚΤΕΣ του ΟΟΣΑ |
 |
Μια ΅ατιά στην εκπαίδευση,
Εκδοση 2003 (στα Ελληνικά) |
 |
Μια ΅ατιά στην εκπαίδευση,
Εκδοση 2004 (στα Ελληνικά) |
 |
Μια ΅ατιά στην εκπαίδευση,
Εκδοση 2005 (στα Ελληνικά) |
 |
Μια ΅ατιά στην εκπαίδευση,
Εκδοση 2006 (στα Ελληνικά) |
 |
Μια ΅ατιά στην εκπαίδευση,
Εκδοση 2007 (στα Ελληνικά) |
 |
Μια ΅ατιά στην εκπαίδευση,
Εκδοση 2008 (στα Ελληνικά) |
 |
Μια ΅ατιά στην εκπαίδευση,
Εκδοση 2009 (στα Ελληνικά)
Επίσης στα Αγγλικά:
Education at a Glance
2010
Education
at a Glance 2009
Education
at a Glance 2008
Education
at a Glance 2007
Education
at a Glance 2006
|
--------------------------- |
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ |
 |
Φτώχεια Εκπαίδευση και κοινωνικές ανισότητες στην Εποχή της Παγκοσμιοποίησης
(Κέντρο Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολιτικής Γενικής Συνομοσπονδίας Εργατών Ελλάδας) |
 |
Οικονομική
διάσταση της παιδείας στην Eλλάδα |
 |
Είδη Ευφυίας |
 |
Έρευνα: Οι μαθητές διψούν για ελεύθερο χρόνο |
 |
Οδηγός επιβίωσης στην
τάξη για το νέο εκπαιδευτικό |
 |
Εμπόδια
κ΄δυσκολίες επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Α/θμιας |
 |
Κοινωνιολογικές διαστάσεις της σχολικής αποτυχίας |
--------------------------- |
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ |
 |
Διαθε΅ατικότητα
και Ευέλικτη Ζώνη, Σ. Αλαχιώτης |
 |
Τί
είναι η Διαθεματικότητα;, Λόγοι μετάβασης στη
νέα διδακτική πρακτική, Παράδειγμα
«διαθεματικής» διδασκαλίας, Τι είναι η μέθοδος
Project και πώς εφαρμόζεται |
 |
Θεμελίωση,
στοχοθεσία και διαθεματικότητα στο νέο Πλαίσιο Προγράμματος
Σπουδών για την υποχρεωτική εκπαίδευση, Γ. Γρόλλιος |
 |
Το νέο
Πρόγραμμα Σπουδών και η σύγχυση γύρω από τη διαθεματικότητα,
Γ. Γρόλλιος |
 |
Η «Διαθεματικότητα» στην Εκπαίδευση:
Μπορούν να αλλάξουν το σχολείο τα ΔΕΠΣΣ και η Ευέλικτη Ζώνη
αν δεν καταργηθούν οι εξετάσεις και οι βαθμοί;
|
 |
Η
Διαθε΅ατική Προσέγγιση στη Διδασκαλία της
Φυσικής Αγωγής.
Δρ. Δη΅ήτρης Μυλώσης
|
--------------------------- |
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
 |
Ναι ή όχι στην αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών; Ιάκωβος Γ. Μπριλής, Πρόεδρος της ΕΛΜΕ ΧΙΟΥ
|
ΠΟΝΗΜΑΤΑ: |
 |
Δρ.Ολγα Βασιλειάδου |
 |
Δρ.Νικόλαος
Τριπόδης |
|
|
|
|
|
|
|