|
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΠΣ)
- ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ - Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ |
1. Ειδικοί σκοποί
Σω΅ατικός το΅έας (Ψυχοκινητικός)
-
1 Τα διαθε΅ατικά αυτά σχέδια εργασίας ΅πορούν να συ΅πληρώσουν
εναλλακτικά τις αναφερό΅ενες στο ΑΠΣ «ενδεικτικές διαθε΅ατικές
δραστηριότητες», για τις οποίες διατίθεται περίπου το 10% του διδακτικού
χρόνου και ανταποκρίνονται σε όσα προτείνονται στην τρίτη στήλη του πίνακα
του ∆ΕΠΠΣ
− Ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων: σύνθετες δεξιότητες, περίπλοκες
δεξιότητες.
− Ανάπτυξη των φυσικών σω΅ατικών ικανοτήτων: αντοχή, δύνα΅η, ταχύτητα,
ευλυγισία, ευκινησία.
− Προαγωγή της υγείας και ευεξίας.
− Καλλιέργεια του ρυθ΅ού.
Συναισθη΅ατικός το΅έας
-
− Κοινωνικοί στόχοι: Ανάπτυξη κοινωνικών και ψυχικών αρετών, όπως:
συνεργασία, ο΅αδικό πνεύ΅α, αυτοπειθαρχία, θέληση, υπευθυνότητα, υπο΅ονή,
επι΅ονή και θάρρος. Ανάπτυξη της αυτοεκτί΅ησης και της θετικής αυτοαντίληψης
και αυτοπεποίθησης και η καλλιέργεια ελεύθερης και δη΅οκρατικής έκφρασης.
-
− Ηθικοί στόχοι. Ανάπτυξη ηθικών αρετών, όπως τι΅ιότητα, δικαιοσύνη,
αξιοκρατία, σεβασ΅ός αντιπάλων, αυτοσεβασ΅ός, ΅ετριοφροσύνη, συνετή
αντι΅ετώπιση της νίκης και της ήττας.
Γνωστικός το΅έας
-
− Γνωστικοί στόχοι: Απόκτηση γνώσεων σχετικών ΅ε τη Φυσική Αγωγή και τον
αθλητισ΅ό. Γνώση των κανονισ΅ών των διαφόρων αθλη΅άτων και αγωνισ΅άτων.
Απόκτηση γνώσεων σχετικών ΅ε την Ολυ΅πιακή ιδέα και κίνηση. Απόκτηση γνώσεων
που σχετίζονται ΅ε τον παραδοσιακό χορό, τη ΅ουσική και το τραγούδι σε
τοπικό και εθνικό επίπεδο. Απόκτηση βασικών γνώσεων υγιεινής και πρώτων
βοηθειών.
-
− Συνειδητοποίηση της ανάγκης για "δια βίου" άσκηση ή άθληση και της
ωφέλειας που προκύπτει από αυτή, καθώς και απόκτηση αθλητικών συνηθειών για
ερασιτεχνική ενασχόληση ΅ε τον αθλητισ΅ό (hobbies).
-
− Αισθητικοί στόχοι. Εκτί΅ηση των αισθητικών στοιχείων των κινήσεων.
Οι παραπάνω στόχοι πρέπει να καλλιεργούνται σε όλες τις
τάξεις του Γυ΅νασίου. Προτεραιότητα ό΅ως έχει η ανάπτυξη των κινητικών
δεξιοτήτων των ΅αθητών και ΅έσω αυτών η καλλιέργεια των φυσικών τους ικανοτήτων
και η προαγωγή της υγείας τους.
Μέσα
Τα ΅έσα για την επίτευξη του σκοπού της Φυσικής Αγωγής στο
Γυ΅νάσιο είναι: α) Ελεύθερες κινητικές δραστηριότητες ΅ε ή χωρίς ΅ουσική, β) τα
αναγνωρισ΅ένα στη χώρα ΅ας αθλή΅ατα και αγωνίσ΅ατα για τα οποία υπάρχουν
δυνατότητες να διδαχθούν στα σχολεία, γ) οι ελληνικοί παραδοσιακοί λαϊκοί χοροί
και δ) η κολύ΅βηση, όπου υπάρχουν οι δυνατότητες.
2. Στόχοι, θε΅ατικές ενότητες, Ενδεικτικές δραστηριότητες,
∆ιαθε΅ατικά σχέδια εργασίας
ΤΑΞΗ: Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ |
Στόχοι
|
Θε΅ατικές Ενότητες
(διατιθέ΅ενος χρόνος)
|
Ενδεικτικές
∆ραστηριότητες
|
Α. ΑΘΛΟΠΑΙ∆ΙΕΣ
|
Α.1. Πετοσφαίριση
|
Επιδιώκεται οι ΅αθητές:
Σω΅ατικός το΅έας (Ψυχοκινητικός)
Να καλλιεργήσουν τα βασικά στοιχεία της τεχνικής του
αθλή΅ατος.
Να αναπτύξουν τις ιδιαίτερες δεξιότητες που
απαιτούνται για το άθλη΅α.
Συναισθη΅ατικός το΅έας
|
Τεχνική
Τακτική
Κανονισ΅οί
|
Επανάληψη θε΅άτων Α΄ και Β΄ τάξεων.
Πτώσεις:
∆εξιά-αριστερά χωρίς και ΅ε περιστροφή πίσω και
΅προς χωρίς και ΅ε ΅πάλα. |
Να αναπτύξουν την ετοι΅ότητα και την αγωνιστικότητα
τους.
Να αναπτύξουν τον αυτοέλεγχο και την πειθαρχία τους.
Γνωστικός το΅έας
Να ΅άθουν τους κανονισ΅ούς του αθλή΅ατος και να
αγωνίζονται σύ΅φωνα ΅ε αυτούς.
Να συνειδητοποιήσουν την ανάγκη για «δια βίου» άσκηση
ή άθληση και τα οφέλη που προκύπτουν από αυτή. |
(10 ώρες)
|
Παιγνίδι ΅ε πλήρη εφαρ΅ογή των κανονισ΅ών
|
Α.2. Καλαθοσφαίριση
|
Σω΅ατικός το΅έας (Ψυχοκινητικός)
Να αναπτύξουν σύνθετες και περίπλοκες δεξιότητες στο
΅πάσκετ.
Να καλλιεργήσουν συστη΅ατικά τα βασικά στοιχεία της
τεχνικής που ΅πάσκετ
Να συ΅΅ετέχουν σε αθλητικούς αγώνες.
Συναισθη΅ατικός το΅έας
Να αντι΅ετωπίζουν ΅ε ΅ετριοφροσύνη και ΅ε σύνεση τη
νίκη και την ήττα.
Να αντι΅ετωπίζουν ΅ε σεβασ΅ό και κατανόηση τον
αντίπαλο και τις ιδιαιτερότητές του.
Γνωστικός το΅έας
Να ΅άθουν τους κανονισ΅ούς του ΅πάσκετ και να
αγωνίζονται σύ΅φωνα ΅ε αυτούς.
Να κατανοήσουν τη ση΅ασία του δίκαιου και αληθινού
αγώνα. |
Τεχνική
Α΅υντική τακτική
Επιθετική τακτική
(10 ώρες)
|
Επανάληψη θε΅άτων Α΄ και Β΄ τάξεων.
Απλές ΅ορφές ά΅υνας ζώνης "2-3, 3-2, 2-1-2" και "΅αν
του ΅αν".
Απλές ΅ορφές επίθεσης και αιφνιδιασ΅ού "θέσεις και
΅ετακινήσεις παικτών
Παιγνίδι ΅ε πλήρη εφαρ΅ογή των κανονισ΅ών
|
Α.3. Χειροσφαίριση
|
Σω΅ατικός το΅έας (Ψυχοκινητικός)
Να αναπτύξουν τις κινητικές δεξιότητες που
απαιτούνται για το άθλη΅α.
Να αναπτύξουν την κιναισθητική τους αντίληψη: την
οπτική τους αντίληψη, τις ικανότητες συντονισ΅ού.
Συναισθη΅ατικός το΅έας
Να καλλιεργήσουν ψυχικές αρετές, όπως συνεργασία,
ο΅αδικό πνεύ΅α, αυτοπειθαρχία θέληση, υπευθυνότητα, υπο΅ονή, επι΅ονή και
θάρρος.
Να αναπτύξουν τη δη΅ιουργικότητα και τη φαντασία
τους.
Γνωστικός το΅έας
Να γνωρίσουν τους κανονισ΅ούς του αθλή΅ατος.
|
Τεχνική
Α΅υντική τακτική
Επιθετική τακτική
(10 ώρες)
|
(Επανάληψη θε΅άτων Β΄ τάξης).
Απλές ΅ορφές ά΅υνας "θέσεις και ΅ετακινήσεις
παικτών".
Απλές ΅ορφές επίθεσης "θέσεις και ΅ετακινήσεις
παικτών".
Παιγνίδι ΅ε πλήρη εφαρ΅ογή των κανονισ΅ών
|
Β. ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
|
Β.1 Αγωνίσ΅ατα στίβου
|
Σω΅ατικός το΅έας (Ψυχοκινητικός)
Να καλλιεργήσουν τις ιδιαίτερες δεξιότητες που
απαιτούν τα αγωνίσ΅ατα του στίβου.
Να αναπτύξουν συστη΅ατικά τις αναπνευστικές
δυνατότητες του οργανισ΅ού τους.
Να αναπτύξουν την ικανότητά τους για έλεγχο της
κίνησης.
Συναισθη΅ατικός το΅έας
Να αναπτύξουν ψυχικές αρετές, όπως θέληση,
υπευθυνότητα, υπο΅ονή, επι΅ονή και θάρρος.
Να αναπτύξουν την αυτοεκτί΅ηση, τη θετική
|
∆ρό΅οι ταχύτητας
∆ρό΅οι αντοχής
Σκυταλοδρο΅ία
’λ΅α σε ΅ήκος
’λ΅α τριπλούν
’λ΅α σε ύψος
|
∆ρό΅οι ταχύτητας: Επανάληψη - τελειοποίηση στοιχείων
τεχνικής Α΄ και Β΄ τάξεων.
Επιτάχυνση - επιβράδυνση, βελτίωση ΅ήκους και
συχνότητας διασκελισ΅ού.
Αγώνες δρό΅ου ΅έχρι 80 ΅έτρα.
∆ρό΅οι αντοχής:
Επανάληψη - τελειοποίηση στοιχείων τεχνικής Α΄ και Β΄
τάξεων.
∆ρό΅ος διάρκειας ΅έχρι 15' "σε ο΅αλό ή ανώ΅αλο
έδαφος".
Αγώνες δρό΅ου αντοχής σε ο΅αλό ή
|
αυτοαντίληψη και την αυτοπεποίθηση.
Να αναπτύξουν ηθικές αρετές: όπως τι΅ιότητα,
δικαιοσύνη, αξιοκρατία, σεβασ΅ός αντιπάλων, αυτοσεβασ΅ός, ΅ετριοφροσύνη.
Γνωστικός το΅έας
Να γνωρίσουν στοιχεία της τεχνικής των αγωνισ΅άτων
του στίβου.
Να γνωρίσουν την έννοια της προσπάθειας και του
αγώνα.
Να κατανοήσουν τη ση΅ασία της άσκησης για την υγεία.
Να αποκτήσουν γνώσεις που σχετίζονται ΅ε την
Ολυ΅πιακή Παράδοση.
Να συγκρίνουν τις ικανότητές τους στα διάφορα
αγωνίσ΅ατα και να ανακαλύψουν το αγώνισ΅α που θα ήθελαν να κάνουν και
εκτός σχολείου ερασιτεχνικά ή πρωταθλητικά.
Να κατανοήσουν τη διαφορά ΅εταξύ αθλητισ΅ού και
πρωταθλητισ΅ού.
Να αναπτύξουν κριτική στάση απέναντι στα αρνητικά
φαινό΅ενα του αθλητισ΅ού (αναβολικά, ε΅πορευ΅ατοποίηση κ. ά.).
Να εκτι΅ήσουν τα αισθητικά στοιχεία των κινήσεων των
διαφόρων αθλη΅άτων. |
Σφαιροβολία
Ακοντισ΅ός
Φυσική κατάσταση
(18 ώρες)
|
ανώ΅αλο έδαφος (1.500 ΅έτρα για κορίτσια, 2.000 ΅έτρα
για αγόρια).
Σκυταλοδρο΅ία: Επανάληψη - τελειοποίηση στοιχείων
τεχνικής Α΄ και Β΄ τάξεων.
’λ΅α σε ΅ήκος: Επανάληψη - τελειοποίηση στοιχείων
τεχνικής προηγου΅ένων τάξεων.
Εκ΅άθηση της τεχνικής διασκελισ΅ός στον αέρα στο
σκά΅΅α.
Αγώνες άλ΅ατος στο σκά΅΅α ΅ε καθορισ΅ένη φορά "11-15
διασκελισ΅οί".
’λ΅α τριπλούν:
Επανάληψη - τελειοποίηση στοιχείων τεχνικής Α΄ και Β΄
τάξεων στο σκά΅΅α ΅ε φορά 11 διασκελισ΅ών.
Αγώνες άλ΅ατος τριπλούν ΅ε πλήρη τεχνική και
καθορισ΅ένη φορά "11-15 διασκελισ΅οί".
’λ΅α σε ύψος: Επανάληψη - τελειοποίηση στοιχείων
τεχνικής ''Φλοπ''.
’λ΅ατα ΅ε αύξηση του δρό΅ου φοράς.
Αγώνες άλ΅ατος ΅ε πλήρη τεχνική
Σφαιροβολία: Επανάληψη - τελειοποίηση στοιχείων
τεχνικής Α΄ και Β΄ τάξεων ΅ε βοηθητικά ή κανονικά όργανα.
Αγώνες ΅ε πλήρη τεχνική Ο Μπράιαν από κανονική
βαλβίδα.
Ακοντισ΅ός: Επανάληψη - τελειοποίηση προηγού΅ενων
στοιχείων τεχνικής ρίψης ακοντισ΅ού ΅ε ΅παλάκι "χωρίς ή ΅ε φορά".
Αγώνες ΅ε πλήρη τεχνική.
Φυσική κατάσταση: Όπως και στις προηγού΅ενες τάξεις
αλλά ΅ε ένταση και διάρκεια ασκήσεων, ανάλογα ΅ε τις αυξη΅ένες
δυνατότητες των ΅αθητών αυτής της ηλικίας. Προτί΅ηση σε σύνθετες
΅εθόδους π.χ. κυκλική προπόνηση. |
Γ. ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ
|
Γ.1. Ενόργανη γυ΅ναστική
|
Σω΅ατικός το΅έας (Ψυχοκινητικός)
Να αναπτύξουν πολύπλευρα τις κινητικές τους
δεξιότητες και τα ταλέντα τους.
Συναισθη΅ατικός το΅έας
Να καλλιεργήσουν ψυχικές αρετές, όπως συνεργασία,
ο΅αδικό πνεύ΅α, αυτοπειθαρχία θέληση, υπευθυνότητα, υπο΅ονή, επι΅ονή και
θάρρος.
Να αγωνίζονται τί΅ια και δίκαια και να αντι΅ετωπίζουν
΅ε σεβασ΅ό το συ΅παίκτη και τον αντίπαλο.
Να εκφραστούν και να δη΅ιουργήσουν ΅έσα από την
κίνηση.
Γνωστικός το΅έας
Να γνωρίσουν το σώ΅α τους και τις δυνατότητές τους.
Να εκτι΅ήσουν τα αισθητικά στοιχεία της κίνησης.
|
Ενόργανη γυ΅ναστική
Ρυθ΅ική γυ΅ναστική
(6 ώρες)
|
Επανάληψη - τελειοποίηση των ασκήσεων των
προηγου΅ένων τάξεων. |
∆. ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑ∆ΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ
|
Σω΅ατικός το΅έας (Ψυχοκινητικός)
Να γνωρίσουν το σώ΅α τους ΅έσω της κίνησης και του
ρυθ΅ού. |
Πανελλήνιοι χοροί
Τοπικοί χοροί
|
Πεντοζάλης.
Τικ Μονό.
|
Συναισθη΅ατικός το΅έας
Να χαρούν και να εκφραστούν δη΅ιουργικά.
Γνωστικός το΅έας
Να ΅υηθούν στο τραγούδι, στο ρυθ΅ό, στη ΅ελωδία και
στη χορευτική κίνηση.
Να γνωρίσουν στοιχεία της λαϊκής παράδοσης του τόπου
τους.
Να γνωρίσουν την Ελληνική σκέψη και τον Ελληνικό
Πολιτισ΅ό. |
(6 ώρες)
|
Επανάληψη των χορών των προηγου΅ένων τάξεων.
Βρίσκουν και παρουσιάζουν πληροφορίες για τους
συγκεκρι΅ένους χορούς (περιοχή που τους συναντά΅ε, αν χορεύεται από
άντρες ή γυναίκες, λαβή των χεριών κ.α.). |
Ε. ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ
|
Κολύ΅βηση όπου υπάρχουν οι δυνατότητες.
|
Σύνολο ωρών: 60
|
|
|
Δημιουργία, Διαχείριση, Επιμέλεια : Αθ. Διονυσόπουλος,
Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής
- Σπουδές: Master of Science (Indiana University, USA) //
σε εξέλιξη Διδακτορικό στη Φ.Α. (ΤΕΦΑΑ Αθήνας)
-
Συνεργάτες: Ολα τα εγγεγραμμένα μέλη που έχουν
προσφέρει εκπαιδευτικό υλικό, άρθρα, σχόλια κλπ.
All Rights Reserved. Copyright ©
1997-2013
Αποποίηση Ευθύνης
|
|
|
| |
ΦΥΣΙΚΗ
ΑΓΩΓΗ
|
|
|
Βιβλία Φ.Α. από
ΟΕΔΒ |
|
Περιεχόμενα νομοθεσίας σχετικά με τη Φ.Α. |
|
ΔΗΛΩΣΑΝ για την
Φ.Α.: |
|
Υπουργός Παιδείας, Αρης Σπηλιωτόπουλος: "Η Φυσική Αγωγή υπηρετεί όχι μόνο την μαθητική κοινότητα αλλά και ολόκληρη την κοινωνία" |
|
Φυσική Αγωγή
και Αθλητισμός (Δείτε το, αξίζει παρότι είναι
μεγάλο αρχείο 189 Kb) |
|
Απάντηση υφ. Παιδείας κ. Καλού στα αιτήματα της
Ένωσης Καθηγητών Φυσικής Αγωγής Ελλάδας (Ε.Κ.Φ.Α.Ε.)
για την αναβάθμιση του κλάδου της Φ.Α., τα οποία
κατέθεσε ως αναφορά ο Βουλευτής κ. Αθαν.
Αλευράς. |
|
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
|
|
Γυμνασιάδα
2006,
Αγώνες της Διεθνούς Ομοσπονδίας Σχολικού Αθλητισμού
(ISF). |
|
30 Μηνίτες Φ.Α. |
|
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ |
|
Φ.Α. κ΄ Αρχαία Ελλάδα |
|
Ολυμπιακά
Αγωνίσματα στην Αρχαία Ελλάδα |
|
Ολυμπιονίκες στην Αρχαία Ελλάδα |
|
Χρονικό Εκπ/σης Στελεχών
Φ.Α. |
|
Τα Δύσκολα Χρόνια
Φ.Α. και Εκπ/σης
|
|
Η Σταδιακή Σύγκλιση
Φ.Α. και Εκπ/σης |
|
Πρωτεργάτες Φ.Α. και
Αθλητισμού:
Φωκιανός,
Χρυσάφης,
Βικέλας,
Λάμπρος,
Μάνος |
|
Ιστορική Ανασκόπηση
της Φ.Α. στην Ελληνική Εκπαίδευση |
|
Προβλήματα των καθηγητών Φ. Α. (κ΄άλλων ειδικοτήτων)
ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΔΟΕ)
|
|
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ κ΄ΘΕΣΕΙΣ της ΔΟΕ για την Φ. Α. (κ΄άλλες
ειδικότητες) |
|
Χρονικό Φ.Α. στο
Δημοτικό |
|
Γενικός Στόχος της
Φ.Α. - Επί μέρους Στόχοι |
|
Προγραμματισμός Μαθήματοος
ΦΑ. |
|
Διεθνής
Καταστατικός Χάρτης Φυσικής Αγωγής της UNESCO. |
|
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ
ΕΝΙΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΓΡ/ΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΔΕΠΠΣ) - Φ.Α. |
|
ΔΗΜΟΤΙΚΟ:
1. Σκοπός της διδασκαλίας του ΅αθή΅ατος
2. ’ξονες, Γενικοί στόχοι, Θε΅ελιώδεις έννοιες Διαθε΅ατικής
προσέγγισης
3. Μεθοδολογικές προσεγγίσεις
4. Προτεινό΅ενα διαθε΅ατικά σχέδια εργασίας
5. Αξιολόγηση
6. Προδιαγραφές Βιβλίων και λοιπού διδακτικού υλικού |
|
ΓΥΜΝΑΣΙΟ:
1. Σκοπός της διδασκαλίας του ΅αθή΅ατος
2. ’ξονες, Γενικοί στόχοι, Θε΅ελιώδεις έννοιες Διαθε΅ατικής
προσέγγισης
3. Μεθοδολογικές προσεγγίσεις
4. Προτεινό΅ενα διαθε΅ατικά σχέδια εργασίας
5. Αξιολόγηση
6. Προδιαγραφές Βιβλίων και λοιπού διδακτικού υλικού |
|
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Φ.
Α.: |
|
Α'-Β'
Δημοτικού
Γ'-Δ'
Δημοτικού,
Ε'-ΣΤ'
Δημοτικού |
|
Γυμνάσια &
Λύκεια (2016-17) |
|
Α' Γυμνασίου
Β' Γυμνασίου
Γ' Γυμνασίου |
|
Ολα
τα ΔΕΠΠΣ & ΑΠΣ της Φ.Α. σε μορφή .pdf
|
|
ΩΡΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Φ.Α.: |
|
Α'
Β' Γ' Δ' Ε' ΣΤ' Δημοτικού |
|
Α'
Β' Γ' ημερήσιου Γυμνασίου |
|
Α'
Β' Γ' Γενικού Λυκείου |
|
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΣΕΠ, ΠΕ11,
Φυσική Αγωγή |
|
2007,
Γνωστικό Αντικείμενο |
|
2007,
Παιδαγωγικά, Γενική Διδακτική |
|
2007,
Ειδική Διδακτική |
|
2005, Ειδική Διδακτική
και Παιδαγωγικά, Γενική Διδακτική
|
|
2005, Γνωστικό Αντικεί΅ενο
|
|
ΕΞεταστέα
Υλη, Φ.Α. (ΠΕ11), ΑΣΕΠ, 2006 |
|
ΕΞεταστέα Υλη του 2004-05
|
|
Θέματα 2000 κ΄ 2003
|
|
Θέματα για: Διδακτική
Μεθοδολογία, Παιδαγωγικά Θέματα
(Αλλων Ειδικοτήτων αλλά χρήσιμα κ΄ για την Φυσική
Αγωγή)
|
|
Eρωτήσεις
εργοφυσιολογίας |
|
Παιδαγωγική
2006 |
|
Διδακτική Μεθοδολογία
|
|
Θεωρίες
Μάθησης, (pdf, 480 Kb) |
|
Διοριστέοι ΑΣΕΠ
2002 |
|
30 Μηνίτες Φ.Α
|
|
Διοριστέοι ΑΣΕΠ
2004 |
|
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ στο ΣΧΟΛΕΙΟ
|
|
Από την συλλογή κ΄επιμέλεια του δάσκαλου Γρηγόρη
Φιλιππιάδη |
|
ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΥΓΕΙΑ στο ΣΧΟΛΕΙΟ
|
|
Φαρμακευτική αγωγή μαθητών εντός σχολικού
ωραρίου |
|
ΕΝΩΣΕΙΣ Φ.Α.
|
|
ΠΕΠΦΑ (Πανελλήνια Ένωση Πτυχιούχων Φυσικής Αγωγής) |
|
ΕΓΒΕ (Ένωση Γυμναστών Βορείου Ελλάδος) |
|
|
|
|
|