|
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΠΣ)
- ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ - Β' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ |
1. Ειδικοί σκοποί
Σω΅ατικός το΅έας (Ψυχοκινητικός)
-
1 Τα διαθε΅ατικά αυτά σχέδια εργασίας ΅πορούν να συ΅πληρώσουν
εναλλακτικά τις αναφερό΅ενες στο ΑΠΣ «ενδεικτικές διαθε΅ατικές
δραστηριότητες», για τις οποίες διατίθεται περίπου το 10% του διδακτικού
χρόνου και ανταποκρίνονται σε όσα προτείνονται στην τρίτη στήλη του πίνακα
του ∆ΕΠΠΣ
− Ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων: σύνθετες δεξιότητες, περίπλοκες
δεξιότητες.
− Ανάπτυξη των φυσικών σω΅ατικών ικανοτήτων: αντοχή, δύνα΅η, ταχύτητα,
ευλυγισία, ευκινησία.
− Προαγωγή της υγείας και ευεξίας.
− Καλλιέργεια του ρυθ΅ού.
Συναισθη΅ατικός το΅έας
-
− Κοινωνικοί στόχοι: Ανάπτυξη κοινωνικών και ψυχικών αρετών, όπως:
συνεργασία, ο΅αδικό πνεύ΅α, αυτοπειθαρχία, θέληση, υπευθυνότητα, υπο΅ονή,
επι΅ονή και θάρρος. Ανάπτυξη της αυτοεκτί΅ησης και της θετικής αυτοαντίληψης
και αυτοπεποίθησης και η καλλιέργεια ελεύθερης και δη΅οκρατικής έκφρασης.
-
− Ηθικοί στόχοι. Ανάπτυξη ηθικών αρετών, όπως τι΅ιότητα, δικαιοσύνη,
αξιοκρατία, σεβασ΅ός αντιπάλων, αυτοσεβασ΅ός, ΅ετριοφροσύνη, συνετή
αντι΅ετώπιση της νίκης και της ήττας.
Γνωστικός το΅έας
-
− Γνωστικοί στόχοι: Απόκτηση γνώσεων σχετικών ΅ε τη Φυσική Αγωγή και τον
αθλητισ΅ό. Γνώση των κανονισ΅ών των διαφόρων αθλη΅άτων και αγωνισ΅άτων.
Απόκτηση γνώσεων σχετικών ΅ε την Ολυ΅πιακή ιδέα και κίνηση. Απόκτηση γνώσεων
που σχετίζονται ΅ε τον παραδοσιακό χορό, τη ΅ουσική και το τραγούδι σε
τοπικό και εθνικό επίπεδο. Απόκτηση βασικών γνώσεων υγιεινής και πρώτων
βοηθειών.
-
− Συνειδητοποίηση της ανάγκης για "δια βίου" άσκηση ή άθληση και της
ωφέλειας που προκύπτει από αυτή, καθώς και απόκτηση αθλητικών συνηθειών για
ερασιτεχνική ενασχόληση ΅ε τον αθλητισ΅ό (hobbies).
-
− Αισθητικοί στόχοι. Εκτί΅ηση των αισθητικών στοιχείων των κινήσεων.
Οι παραπάνω στόχοι πρέπει να καλλιεργούνται σε όλες τις
τάξεις του Γυ΅νασίου. Προτεραιότητα ό΅ως έχει η ανάπτυξη των κινητικών
δεξιοτήτων των ΅αθητών και ΅έσω αυτών η καλλιέργεια των φυσικών τους ικανοτήτων
και η προαγωγή της υγείας τους.
Μέσα
Τα ΅έσα για την επίτευξη του σκοπού της Φυσικής Αγωγής στο
Γυ΅νάσιο είναι: α) Ελεύθερες κινητικές δραστηριότητες ΅ε ή χωρίς ΅ουσική, β) τα
αναγνωρισ΅ένα στη χώρα ΅ας αθλή΅ατα και αγωνίσ΅ατα για τα οποία υπάρχουν
δυνατότητες να διδαχθούν στα σχολεία, γ) οι ελληνικοί παραδοσιακοί λαϊκοί χοροί
και δ) η κολύ΅βηση, όπου υπάρχουν οι δυνατότητες.
2. Στόχοι, θε΅ατικές ενότητες, Ενδεικτικές δραστηριότητες,
∆ιαθε΅ατικά σχέδια εργασίας
ΤΑΞΗ: Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ |
Στόχοι
|
Θε΅ατικές
Ενότητες (διατιθέ΅ενος χρόνος)
|
Ενδεικτικές
∆ραστηριότητες
|
Α. ΑΘΛΟΠΑΙ∆ΙΕΣ
|
Α.1. Πετοσφαίριση
|
Σω΅ατικός το΅έας (Ψυχοκινητικός)
Επιδιώκεται οι ΅αθητές:
Να γνωρίσουν στοιχεία της τεχνικής του αθλή΅ατος.
Να αναπτύξουν τις φυσικές τους ικανότητες:ευκινησία
ευλυγισία, ταχύτητα, δύνα΅η.
Να συ΅΅ετέχουν σε αθλητικούς αγώνες.
Συναισθη΅ατικός το΅έας
Να συ΅΅ετέχουν ισότι΅α στον αγώνα χωρίς αποκλεισ΅ούς
λόγω περιορισ΅ένων δυνατοτήτων.
Να καλλιεργήσουν πνεύ΅α ο΅αδικότητας συνεργασίας και
επικοινωνίας.
Να αντι΅ετωπίζουν ΅ε σύνεση τη νίκη και την ήττα.
Γνωστικός το΅έας
Να ΅άθουν τους κανονισ΅ούς του αθλή΅ατος.
Να συνειδητοποιήσουν την ανάγκη για «διά βίου» άσκηση
ή άθληση και τα οφέλη που προκύπτουν από αυτή. |
Τεχνική
Κανονισ΅οί
(13
ώρες)
|
Πάσα ΅ε τα δάκτυλα.
Πάσα ΅ε τους πήχεις.
Βολή "σέρβις" από κάτω. Βολή "σέρβις" από πάνω, τύπου
τένις.
Καρφί: "βή΅ατα φοράς, αναπήδηση, χτύπη΅α ΅πάλας."
Μπλοκ: "αναπήδηση επιτόπου και ΅ε πλάγια βή΅ατα".
Ε΅πέδωση ΅ε παιχνίδι - στοιχειώδεις κανονισ΅οί
|
Α.2. Καλαθοσφαίριση
|
Σω΅ατικός το΅έας (Ψυχοκινητικός)
Να γνωρίσουν στοιχεία της τεχνικής του αθλή΅ατος
Να αναπτύξουν τις φυσικές τους ικανότητες:ευκινησία
ευλυγισία, ταχύτητα, δύνα΅η και αντοχή.
Να ενεργοποιήσουν τις κινητικές τους ικανότητες.
Συναισθη΅ατικός το΅έας
Να αποκτήσουν ε΅πιστοσύνη στις ικανότητές τους και να
αναλα΅βάνουν πρωτοβουλίες.
Να ενεργοποιήσουν τις πνευ΅ατικές τους ικανότητες.
Να αναπτύξουν τη φαντασία τους και την εφευρετικότητά
τους.
Να αναπτύξουν τη συγκέντρωση της προσοχής για τη
βελτίωση της προσαρ΅οστικότητας
Γνωστικός το΅έας
Να γνωρίσουν τους κανονισ΅ούς του ΅πάσκετ.
Να κατανοήσουν τη ση΅ασία και το ρόλο τους στην ο΅άδα
|
Τεχνική
Κανονισ΅οί
(13
ώρες)
|
Στάση παίκτη - ΅ετακινήσεις.
Είδη πάσας: πάσα από το στήθος, σκαστή, υψηλή, "πάνω
από το κεφάλι" εξ επαφής
"χέρι-χέρι" ΅ακρινή "΅ε ένα χέρι".
Ντρίπλα: "επιτόπια και προχωρητική".
Στρόβιλος "πίβοτ": στηθικός και νωτιαίος "΅ε το δεξί
και το αριστερό πόδι".
Στα΅άτη΅α ΅ετά από ντρίπλα "΅ε πήδη΅α, ΅ε δίχρονο
βη΅ατισ΅ό"
Σουτ από στάση: "ελεύθερη βολή"
θέση ποδιών, κορ΅ού, χεριών κλπ.
Σουτ ΅ε κίνηση: "δίχρονος βη΅ατισ΅ός και σουτ".
Ε΅πέδωση ΅ε παιχνίδι -
στοιχειώδεις κανονισ΅οί.
|
Α.3. Ποδόσφαιρο
|
Σω΅ατικός το΅έας (Ψυχοκινητικός)
Να γνωρίσουν στοιχεία της τεχνικής του ποδοσφαίρου.
Να καλλιεργήσουν το ταλέντο τους.
Να αναπτύξουν τις φυσικές σω΅ατικές ικανότητες:
ταχύτητα ευκινησία, ευλυγισία, αντοχή, δύνα΅η.
Συναισθη΅ατικός το΅έας
Να αναπτύξουν κριτική σκέψη απέναντι στα αρνητικά
φαινό΅ενα του αθλητισ΅ού, όπως είναι η βία, η χυδαιολογία και το
ντόπινγκ
Να δια΅ορφώσουν φίλαθλο πνεύ΅α.
Γνωστικός το΅έας
Να γνωρίσουν και να κατανοήσουν την ανάγκη ύπαρξης
των κανονισ΅ών για το παιχνίδι.
Να αποδέχονται τις αποφάσεις των διαιτητών.
Να κατανοήσουν την ευεργετική επίδραση της άσκησης
στο σώ΅α και στο πνεύ΅α. |
Τεχνική
Κανονισ΅οί
(13
ώρες)
|
Είδη πάσας: Με το εσωτερικό του ποδιού, ΅ε το
εξωτερικό του ποδιού, ΅ε το ΅ετατάρσιο "κουντεπιέ" κ.ά.
Είδη υποδοχής "στα΅άτη΅α" της ΅πάλας: Με το πέλ΅α, ΅ε
το εσωτερικό του ποδιού και της κνή΅ης, ΅ε το ΅ηρό κλπ.
Προώθηση και έλεγχος της ΅πάλας "κοντρόλ" ευθύγρα΅΅η
΅ετακίνηση ΅ε την ΅πάλα
Ντρίπλα: "Μετακίνηση της ΅πάλας ΅ε ελιγ΅ούς".
Κεφαλιά: απλή κεφαλιά ΅ε το ΅έτωπο.
Σουτ: ΅ε το εσωτερικό ΅έρος του ποδιού, το εξωτερικό
"κουντεπιέ".
Αράουτ: επαναφορά της ΅πάλας από τα πλάγια.
Είδη λαβών του τερ΅ατοφύλακα:
Όταν η ΅πάλα βρίσκεται ψηλά.
Στο ύψος του κορ΅ού.
Χα΅ηλά κλπ.
Ε΅πέδωση ΅ε παιχνίδι.
|
Β. ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
|
Β.1. Αγωνίσ΅ατα στίβου
|
Σω΅ατικός το΅έας (Ψυχοκινητικός)
Να καλλιεργήσουν τις ιδιαίτερες δεξιότητες που
απαιτούν τα αγωνίσ΅ατα του στίβου.
Να αναπτύξουν κινητικές δραστηριότητες στο
περιβάλλον.
Συναισθη΅ατικός το΅έας
Να αναπτύξουν ψυχικές αρετές, όπως θέληση,
υπευθυνότητα, υπο΅ονή, επι΅ονή και θάρρος.
Να αναπτύξουν την αυτοεκτί΅ηση, τη θετική
αυτοαντίληψη και την αυτοπεποίθηση.
Να αγαπήσουν και να προστατεύουν το φυσικό
περιβάλλον.
Να αναπτύξουν ηθικές αρετές: όπως τι΅ιότητα,
δικαιοσύνη, αξιοκρατία, σεβασ΅ός αντιπάλων, αυτοσεβασ΅ός, ΅ετριοφροσύνη.
Γνωστικός το΅έας
Να γνωρίσουν στοιχεία της τεχνικής των
αγωνισ΅άτων του στίβου.
Να γνωρίσουν την έννοια της προσπάθειας και του
αγώνα.
Να κατανοήσουν τη ση΅ασία της άσκησης για την υγεία
του σώ΅ατος και του πνεύ΅ατος.
Να κατανοήσουν τη ση΅ασία και το ρόλο της διατροφής.
Να αποκτήσουν γνώσεις για τις ΅ορφές αθλητισ΅ού
ξεκινώντας από τα αρχαία χρόνια και φτάνοντας ΅έχρι και σή΅ερα.
Να ανακαλύψουν το αθλητικό πρότυπο που τους
ταιριάζει. |
∆ρό΅οι ταχύτητας
∆ρό΅οι αντοχής
Σκυταλοδρο΅ία
’λ΅α σε ΅ήκος
’λ΅α τριπλούν
’λ΅α σε ύψος
Σφαιροβολία
Ακοντισ΅ός
Φυσική κατάσταση
(30
ώρες)
|
∆ρό΅οι ταχύτητας:
Βασική τεχνική διασκελισ΅ού "τοποθέτηση ποδιού,
κίνηση χεριών, ώθηση σκέλους, θέση κορ΅ού, ρυθ΅ός".
Εκκίνηση από όρθια θέση και συσπειρωτική.
Βασική τεχνική του διασκελισ΅ού "τοποθέτηση ποδιού,
κίνηση χεριών, θέση κορ΅ού, ρυθ΅ός δρό΅ου, αναπνοή".
Εκκίνηση δρό΅ου αντοχής. Συνεχής δρό΅ος 2'-10' για
ε΅πέδωση της τεχνικής του δρό΅ου.
Σκυταλοδρο΅ία:
Απλή τεχνική ΅εταβίβασης της σκυτάλης ΅ε αλλαγή
χεριού ".
’λ΅α σε ΅ήκος:
’λ΅α ΅ε συσπειρωτική τεχνική "φορά,
πάτη΅α, αιώρηση, προσγείωση".
’λ΅α τριπλούν. Βασική τεχνική του άλ΅ατος:
"Ρυθ΅ός δρό΅ου, πάτη΅α ρυθ΅ός αναπηδήσεων, θέση
κορ΅ού" ΅ε περιορισ΅ένη φορά (αγόρια- κορίτσια).
’λ΅α σε ύψος:
Τεχνική άλ΅ατος σε στιλ "ψαλίδι".
Βασική τεχνική Φλοπ.
Σφαιροβολία:
Βασική τεχνική ρίψης.
Ρίψη ΅ε ΅ετακίνηση.
Ακοντισ΅ός: Ρίψη ΅ικρής ΅πάλας "τύπου τένις" χωρίς
και ΅ε φορά ΅ε τη βασική τεχνική του ακοντισ΅ού.
Φυσική κατάσταση: ∆ραστηριότητες για την ανάπτυξη
βασικών φυσικών ικανοτήτων "αντοχή, δύνα΅η, ταχύτητα, ευλυγισία,
συναρ΅ογή". |
Γ. ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ
|
Γ.1. Ενόργανη γυ΅ναστική
|
Σω΅ατικός το΅έας (Ψυχοκινητικός)
Να αναπτύξουν πολύπλευρα τις κινητικές τους
δεξιότητες και τα ταλέντα τους.
Συναισθη΅ατικός το΅έας
Να καλλιεργήσουν ψυχικές αρετές όπως: συνεργασία,
ο΅αδικό πνεύ΅α, αυτοπειθαρχία θέληση, υπευθυνότητα, υπο΅ονή, επι΅ονή και
θάρρος.
Να αγωνίζονται τί΅ια και δίκαια και να αντι΅ετωπίζουν
΅ε σεβασ΅ό το συ΅παίκτη και τον αντίπαλο.
Γνωστικός το΅έας
Να γνωρίσουν το σώ΅α τους και τις δυνατότητές τους.
Να γνωρίσουν και να κατανοήσουν ότι ο αθλητισ΅ός
είναι τρόπος ζωής. |
Ενόργανη Γυ΅ναστική
Ρυθ΅ική γυ΅ναστική
(10
ώρες)
|
Ενόργανη Γυ΅ναστική:
Απλές κυβιστήσεις - ανακυβιστήσεις.
Στηρίξεις απλές και κατακόρυφη.
Τροχός.
Κυβίστηση σε πλινθίο ή απλά άλ΅ατα σε εφαλτήριο "΅ε ή
χωρίς βατήρα".
Ρυθ΅ική γυ΅ναστική:
Απλές κινήσεις ΅ε σχοινάκια, ΅πάλες, κορδέλες,
στεφάνια "για κορίτσια". |
∆. ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑ∆ΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ
|
Σω΅ατικός το΅έας (Ψυχοκινητικός)
Να γνωρίσουν το σώ΅α τους ΅έσω της κίνησης και του
ρυθ΅ού.
Συναισθη΅ατικός το΅έας
Να χαρούν και να εκφραστούν δη΅ιουργικά.
Γνωστικός το΅έας
Να ΅υηθούν στο τραγούδι, στο ρυθ΅ό, στη ΅ελωδία και
στην κίνηση του χορού.
Να γνωρίσουν στοιχεία της λαϊκής παράδοσης του τόπου
τους. |
Πανελλήνιοι
Τοπικοί
(11
ώρες)
|
α) Μακελάρικος.
(Γρήγορος χασάπικος).
β) Συρτός καλα΅ατιανός.
γ) Ένας τοπικός.
Να βρουν και να παρουσιάσουν πληροφορίες για τους
συγκεκρι΅ένους χορούς.
(Περιοχή που τους συναντά΅ε, αν χορεύονται από άντρες
ή γυναίκες, λαβή των χεριών κ.ά.). |
Ε. ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ
|
Κολύ΅βηση όπου υπάρχουν οι δυνατότητες.
|
Σύνολο ωρών: 90
|
|
|
Δημιουργία, Διαχείριση, Επιμέλεια : Αθ. Διονυσόπουλος,
Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής
- Σπουδές: Master of Science (Indiana University, USA) //
σε εξέλιξη Διδακτορικό στη Φ.Α. (ΤΕΦΑΑ Αθήνας)
-
Συνεργάτες: Ολα τα εγγεγραμμένα μέλη που έχουν
προσφέρει εκπαιδευτικό υλικό, άρθρα, σχόλια κλπ.
All Rights Reserved. Copyright ©
1997-2013
Αποποίηση Ευθύνης
|
|
|
| |
ΦΥΣΙΚΗ
ΑΓΩΓΗ
|
|
|
Βιβλία Φ.Α. από
ΟΕΔΒ |
|
Περιεχόμενα νομοθεσίας σχετικά με τη Φ.Α. |
|
ΔΗΛΩΣΑΝ για την
Φ.Α.: |
|
Υπουργός Παιδείας, Αρης Σπηλιωτόπουλος: "Η Φυσική Αγωγή υπηρετεί όχι μόνο την μαθητική κοινότητα αλλά και ολόκληρη την κοινωνία" |
|
Φυσική Αγωγή
και Αθλητισμός (Δείτε το, αξίζει παρότι είναι
μεγάλο αρχείο 189 Kb) |
|
Απάντηση υφ. Παιδείας κ. Καλού στα αιτήματα της
Ένωσης Καθηγητών Φυσικής Αγωγής Ελλάδας (Ε.Κ.Φ.Α.Ε.)
για την αναβάθμιση του κλάδου της Φ.Α., τα οποία
κατέθεσε ως αναφορά ο Βουλευτής κ. Αθαν.
Αλευράς. |
|
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
|
|
Γυμνασιάδα
2006,
Αγώνες της Διεθνούς Ομοσπονδίας Σχολικού Αθλητισμού
(ISF). |
|
30 Μηνίτες Φ.Α. |
|
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ |
|
Φ.Α. κ΄ Αρχαία Ελλάδα |
|
Ολυμπιακά
Αγωνίσματα στην Αρχαία Ελλάδα |
|
Ολυμπιονίκες στην Αρχαία Ελλάδα |
|
Χρονικό Εκπ/σης Στελεχών
Φ.Α. |
|
Τα Δύσκολα Χρόνια
Φ.Α. και Εκπ/σης
|
|
Η Σταδιακή Σύγκλιση
Φ.Α. και Εκπ/σης |
|
Πρωτεργάτες Φ.Α. και
Αθλητισμού:
Φωκιανός,
Χρυσάφης,
Βικέλας,
Λάμπρος,
Μάνος |
|
Ιστορική Ανασκόπηση
της Φ.Α. στην Ελληνική Εκπαίδευση |
|
Προβλήματα των καθηγητών Φ. Α. (κ΄άλλων ειδικοτήτων)
ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΔΟΕ)
|
|
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ κ΄ΘΕΣΕΙΣ της ΔΟΕ για την Φ. Α. (κ΄άλλες
ειδικότητες) |
|
Χρονικό Φ.Α. στο
Δημοτικό |
|
Γενικός Στόχος της
Φ.Α. - Επί μέρους Στόχοι |
|
Προγραμματισμός Μαθήματοος
ΦΑ. |
|
Διεθνής
Καταστατικός Χάρτης Φυσικής Αγωγής της UNESCO. |
|
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ
ΕΝΙΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΓΡ/ΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΔΕΠΠΣ) - Φ.Α. |
|
ΔΗΜΟΤΙΚΟ:
1. Σκοπός της διδασκαλίας του ΅αθή΅ατος
2. ’ξονες, Γενικοί στόχοι, Θε΅ελιώδεις έννοιες Διαθε΅ατικής
προσέγγισης
3. Μεθοδολογικές προσεγγίσεις
4. Προτεινό΅ενα διαθε΅ατικά σχέδια εργασίας
5. Αξιολόγηση
6. Προδιαγραφές Βιβλίων και λοιπού διδακτικού υλικού |
|
ΓΥΜΝΑΣΙΟ:
1. Σκοπός της διδασκαλίας του ΅αθή΅ατος
2. ’ξονες, Γενικοί στόχοι, Θε΅ελιώδεις έννοιες Διαθε΅ατικής
προσέγγισης
3. Μεθοδολογικές προσεγγίσεις
4. Προτεινό΅ενα διαθε΅ατικά σχέδια εργασίας
5. Αξιολόγηση
6. Προδιαγραφές Βιβλίων και λοιπού διδακτικού υλικού |
|
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Φ.
Α.: |
|
Α'-Β'
Δημοτικού
Γ'-Δ'
Δημοτικού,
Ε'-ΣΤ'
Δημοτικού |
|
Γυμνάσια &
Λύκεια (2016-17) |
|
Α' Γυμνασίου
Β' Γυμνασίου
Γ' Γυμνασίου |
|
Ολα
τα ΔΕΠΠΣ & ΑΠΣ της Φ.Α. σε μορφή .pdf
|
|
ΩΡΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Φ.Α.: |
|
Α'
Β' Γ' Δ' Ε' ΣΤ' Δημοτικού |
|
Α'
Β' Γ' ημερήσιου Γυμνασίου |
|
Α'
Β' Γ' Γενικού Λυκείου |
|
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΣΕΠ, ΠΕ11,
Φυσική Αγωγή |
|
2007,
Γνωστικό Αντικείμενο |
|
2007,
Παιδαγωγικά, Γενική Διδακτική |
|
2007,
Ειδική Διδακτική |
|
2005, Ειδική Διδακτική
και Παιδαγωγικά, Γενική Διδακτική
|
|
2005, Γνωστικό Αντικεί΅ενο
|
|
ΕΞεταστέα
Υλη, Φ.Α. (ΠΕ11), ΑΣΕΠ, 2006 |
|
ΕΞεταστέα Υλη του 2004-05
|
|
Θέματα 2000 κ΄ 2003
|
|
Θέματα για: Διδακτική
Μεθοδολογία, Παιδαγωγικά Θέματα
(Αλλων Ειδικοτήτων αλλά χρήσιμα κ΄ για την Φυσική
Αγωγή)
|
|
Eρωτήσεις
εργοφυσιολογίας |
|
Παιδαγωγική
2006 |
|
Διδακτική Μεθοδολογία
|
|
Θεωρίες
Μάθησης, (pdf, 480 Kb) |
|
Διοριστέοι ΑΣΕΠ
2002 |
|
30 Μηνίτες Φ.Α
|
|
Διοριστέοι ΑΣΕΠ
2004 |
|
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ στο ΣΧΟΛΕΙΟ
|
|
Από την συλλογή κ΄επιμέλεια του δάσκαλου Γρηγόρη
Φιλιππιάδη |
|
ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΥΓΕΙΑ στο ΣΧΟΛΕΙΟ
|
|
Φαρμακευτική αγωγή μαθητών εντός σχολικού
ωραρίου |
|
ΕΝΩΣΕΙΣ Φ.Α.
|
|
ΠΕΠΦΑ (Πανελλήνια Ένωση Πτυχιούχων Φυσικής Αγωγής) |
|
ΕΓΒΕ (Ένωση Γυμναστών Βορείου Ελλάδος) |
|
|
|
|
|