Ιστότοπος Φυσικής Αγωγής
(www.fa3.gr )
ΑΡΧΙΚΗ
ΣΕΛΙΔΑ
ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
|
|
|
www.fa3.gr
|
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ στο ΑΣΕΠ, 28-1-2007
- Φυσική Αγωγή
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ - ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
|
ΑΝΩΤΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΤΟΥΣ 2006
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
|
Επιπλέον Επιλογές:
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΣΕΠ
για Φ.Α. |
|
2009,
Ειδική Διδακτική (με
απαντήσεις)
|
|
2009,
Παιδαγωγικά -Γενική Διδακτική (με απαντήσεις) |
|
2009,
Γνωστικό Αντικείμενο (με απαντήσεις) |
|
|
|
2007,
Γνωστικό Αντικείμενο |
|
2007,
Παιδαγωγικά, Γενική Διδακτική
|
|
2007,
Ειδική Διδακτική |
|
2005,
Ειδική Διδακτική και Παιδαγωγικά, Γενική Διδακτική
|
|
2005, Γνωστικό Αντικεί΅ενο
|
|
ΕΞεταστέα Υλη, Φ.Α.
(ΠΕ11), ΑΣΕΠ, 2006
|
|
ΕΞεταστέα Υλη του 2004-05
|
|
Θέματα 2000 κ΄ 2003
|
|
Θέματα για: Διδακτική Μεθοδολογία,
Παιδαγωγικά Θέματα
(Αλλων Ειδικοτήτων αλλά χρήσιμα κ΄ για την Φυσική Αγωγή)
|
|
Eρωτήσεις εργοφυσιολογίας
|
|
Παιδαγωγική 2006
|
|
Διδακτική Μεθοδολογία
|
|
Θεωρίες Μάθησης, (pdf,
480 Kb) |
|
Διοριστέοι
ΑΣΕΠ 2002 |
|
30 Μηνίτες Φ.Α
|
|
Διοριστέοι
ΑΣΕΠ 2004 |
|
|
|
.
Κλάδοι-Ειδικότητες:
ΠΕ 01 ΘΕΟΛΟΓΩΝ, ΠΕ 02 ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ, ΠΕ 03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ,
ΠΕ 0401 ΦΥΣΙΚΩΝ, ΠΕ 0402 ΧΗΜΙΚΩΝ, ΠΕ 0404 ΒΙΟΛΟΓΩΝ,
ΠΕ 0405 ΓΕΩΛΟΓΩΝ, ΠΕ 08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ,
ΠΕ 09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΩΝ, ΠΕ 10 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΩΝ, ΠΕ
11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΠΕ 13 ΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΠΕ 15 ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΤΗ
ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ Κυριακή 28-1-2007
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ
- ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
(συντελεστής βαρύτητας 40%)
Να απαντήσετε στις τριάντα δύο (32) ισοδύναμες ερωτήσεις
του επόμενου ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ με τη μέθοδο των πολλαπλών
επιλογών. Για τις απαντήσεις σας να χρησιμοποιήσετε
το ειδικό ΑΠΑΝΤΗΤΙΚΟ ΦΥΛΛΟ. Κάθε ερώτηση συμμετέχει
κατά 1,25 % στη διαμόρφωση της βαθμολογίας της δεύτερης
θεματικής ενότητας.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ
1. Δεν είναι σήμερα σπάνιο φαινόμενο η παραβατικότητα
των εφήβων. Πώς μπορούμε να αντιμετωπίσουμε, παιδαγωγικά,
κρούσματα νεανικής παραβατικότητας στο σχολείο;
α) Με διάλογο με μαθητές και γονείς.
β) Με επιβολή κυρώσεων στους παραβάτες.
γ) Με εντατικοποίηση της διδασκαλίας.
δ) Με παραπομπή των εμπλεκόμενων μαθητών
σε ψυχολόγο.
2. Σε μια τάξη λυκείου εμφανίζονται φαινόμενα
ρατσισμού στις σχέσεις των μαθητών. Με ποιον τρόπο
μπορεί να παρέμβει σε αρχικό στάδιο ο/η εκπαιδευτικός;
α) Με μετακινήσεις μαθητών από τμήμα σε τμήμα.
β) Με κυρώσεις σε μαθητές που εκδηλώνουν
ρατσιστική συμπεριφορά.
γ) Με αναφορά στο σύλλογο διδασκόντων.
δ) Με συζητήσεις στην τάξη.
3. Σε μια τάξη λυκείου παρατηρείται ότι δημιουργούνται
μικρές κλίκες μαθητών που εκφοβίζουν τους υπόλοιπους
μαθητές. Πώς μπορεί σε αρχικό στάδιο να αντιμετωπιστεί
το φαινόμενο αυτό;
α) Με ανίχνευση των κοινωνικών σχέσεων ανάμεσα
στους μαθητές.
β) Με απομόνωση των μαθητών αυτών.
γ) Με αναφορά στη διεύθυνση του σχολείου.
δ) Με ενημέρωση των γονέων.
4. Σε μια τάξη γυμνασίου διαπιστώνεται ότι ένας
μαθητής απουσιάζει συχνά από το μάθημα («κάνει κοπάνες»).
Πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά το πρόβλημα
αυτό;
α) Με υπομονή και ανεκτικότητα.
β) Με τιμωρίες.
γ) Με δραστική παρέμβαση του διευθυντή του
σχολείου.
δ) Με συνεργασία σχολείου και οικογένειας.
5. Ο/Η εκπαιδευτικός μπαίνει για πρώτη φορά σε
μια σχολική τάξη και ένας μαθητής θορυβεί κατά τη
διάρκεια του μαθήματος. Τι θα πρέπει να κάνει για
να ενισχύσει την αυτοπειθαρχία του μαθητή;
α) Να επιπλήξει το μαθητή.
β) Να επιχειρήσει να νουθετήσει το μαθητή.
γ) Να τον απομακρύνει από την τάξη.
δ) Να κάνει έκκληση στο μαθητή για την τήρηση
των κανόνων του σχολείου.
6. Με ποιo από τις παρακάτω δραστηριότητες του/της
εκπαιδευτικού συνδέεται η επιλεκτική λειτουργία
του σχολείου;
α) Με την προαγωγή ή μη των μαθητών στην επόμενη
σχολική βαθμίδα.
β) Με την επιλογή των καταλληλότερων διδακτικών
στόχων.
γ) Με την επιλογή των καταλληλότερων μέσων
διδασκαλίας.
δ) Με την ανάπτυξη παιδαγωγικών δραστηριοτήτων.
7. Οι σημερινές κοινωνίες χαρακτηρίζονται ως
κοινωνίες της γνώσης και της διά βίου μάθησης. Τι
σημαίνει αυτό για το έργο του σχολείου;
α) Ότι πρέπει να αυξηθεί η ύλη διδασκαλίας σε
όλα τα μαθήματα.
β) Ότι πρέπει τα σχολικά βιβλία να περιλαμβάνουν
περισσότερες πληροφορίες από ό,τι στο παρελθόν.
γ) Ότι πρέπει να τοποθετηθούν στα σχολεία
περισσότεροι εκπαιδευτικοί ειδικότητας πληροφορικής.
δ) Ότι πρέπει να καλλιεργείται στους μαθητές
η ικανότητα κρίσης και σύνθεσης.
8. Σε μια τάξη γυμνασίου διαπιστώνεται επιθετική
συμπεριφορά κάποιων μαθητών. Πώς πρέπει να αντιδράσει
από παιδαγωγική άποψη ο/η καθηγητής/καθηγήτρια;
α) Με αναζήτηση των αιτίων της επιθετικής συμπεριφοράς,
β) Με αναφορά στο διευθυντή του σχολείου.
γ) Με αναφορά στο σύλλογο διδασκόντων.
δ) Με συλλογική τιμωρία των μαθητών.
9. Ποιος είναι ο κύριος στόχος της κοινωνικοποίησης
ως βασικής λειτουργίας του σχολείου;
α) Η μετάδοση γνώσεων στους μαθητές.
β) Η μεταβίβαση αξιών και προτύπων συμπεριφοράς
στους μαθητές.
γ) Η καλλιέργεια της γλωσσικής ικανότητας
των μαθητών.
δ) Η βαθμολόγηση της επίδοσης των μαθητών.
10. Πώς μπορούν να αντιμετωπιστούν εγκαίρως ελλείμματα
εκπαιδευτικής ισότητας;
α) Με αντισταθμιστικές ρυθμίσεις στην προσχολική
ηλικία.
β) Με αλλαγές στα προγράμματα διδασκαλίας.
γ) Με βελτίωση των σχολικών βιβλίων.
δ) Με εκπαιδευτική μεταρρύθμιση.
11. Πώς πρέπει να αντιμετωπίζονται από τον/την
εκπαιδευτικό οι λανθασμένες απαντήσεις μαθητών σε
ερωτήσεις του/της κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας;
α) Να αγνοούνται.
β) Να διορθώνονται ετεροχρονισμένα.
γ) Να αξιοποιούνται άμεσα στη διδασκαλία.
δ) Να αξιοποιούνται κατά τη βαθμολόγηση των
μαθητών.
12. Οι ερωτήσεις που υποβάλλει ο/η εκπαιδευτικός
κατά τη διεξαγωγή της διδασκαλίας του/της χρησιμοποιούνται
σωστά όταν:
α) ενεργοποιούν τη σκέψη των μαθητών.
β) απαιτούν μονολεκτικές απαντήσεις.
γ) ο/η εκπαιδευτικός δίνει την απάντηση σε περίπτωση
που δεν απαντούν οι μαθητές.
δ) ο/η εκπαιδευτικός βοηθά σε μεγάλο βαθμό τους
μαθητές να απαντήσουν.
13. Η σαφής διατύπωση των διδακτικών στόχων στην
καθημερινή προετοιμασία του/της εκπαιδευτικού κρίνεται
αναγκαία γιατί:
α) διαπιστώνει ο/η εκπαιδευτικός κατά πόσο
πέτυχε η διδασκαλία του/της.,
β) διαπιστώνει ο σχολικός σύμβουλος αν οι
εκπαιδευτικοί εργάζονται μεθοδικά.
γ) αποκτά ο/η εκπαιδευτικός την εκτίμηση
των γονέων των μαθητών,
δ) κερδίζει ο/η εκπαιδευτικός την εκτίμηση
των συναδέλφων του.
14. Ποιο είναι το κύριο γνώρισμα των προγραμμάτων
τύπου Curriculum;
α) Οι περικοπές στη διδακτέα ύλη.
β) Οι διδακτικοί στόχοι.
γ) Η διεύρυνση των περιθωρίων δράσης του/της
εκπαιδευτικού,
δ) Η Βαθμολόγηση της επίδοσης του μαθητή.
15. Αν υποτεθεί ότι κατά τη διάρκεια ενός γραπτού
διαγωνίσματος ένας μαθητής αντιγράφει από το βιβλίο
του, ποια αντίδραση του/της εκπαιδευτικού θεωρείτε
παιδαγωγικώς ορθή στην περίπτωση αυτή;
α) Να μην κάνει καμία παρατήρηση εκείνη τη στιγμή,
αλλά να κατεβάσει βαθμό στη βαθμολόγηση του γραπτού
του μαθητή.
β) Να κάνει στο μαθητή χαμηλόφωνη παρατήρηση.
γ) Να επιπλήξει το μαθητή, ώστε να συνετιστούν
και οι υπόλοιποι.
δ) Να αποφύγει να κάνει κάποια αναφορά.
16. Σύμφωνα με τη θεωρία της κοινωνικής μάθησης,
ο μαθητής μαθαίνει όταν:
α) εργάζεται ατομικά.
β) μιμείται προβαλλόμενα πρότυπα.
γ) επαινείται συχνά από τον/την εκπαιδευτικό.
δ) είναι επιμελής.
17. Σύμφωνα με τις αρχές της προγραμματισμένης
διδασκαλίας και μάθησης, τη μαθησιακή διαδικασία
προωθεί/προωθούν:
α) οι επιδόσεις του μαθητή.
β) η ενίσχυση του μαθητή.
γ) το πολύ διάβασμα από το μαθητή.
δ) η μεθόδευση της διδασκαλίας από τον/την
εκπαιδευτικό.
18. Μια βασική αρχή του «νέου σχολείου» (του
«σχολείου εργασίας») είναι:
α) η εντατικοποίηση της μάθησης.
β) η αυτενέργεια του μαθητή.
γ) η διαθεματική προσέγγιση στη διδακτική
διαδικασία,
δ) η βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας;
19. Απαραίτητη προϋπόθεση για μια αποτελεσματική
διδασκαλία θεωρείται ο κατάλληλος σχεδιασμός της.
Τι πρέπει να περιλαμβάνει κατά πρώτο λόγο ο σχεδιασμός
της διδασκαλίας;
α) Σχεδιασμό τεστ σχολικής επίδοσης.
β) Διαμόρφωση διδακτικών στόχων.
γ) Αναζήτηση εποπτικών μέσων διδασκαλίας.
δ) Συζήτηση στο σύλλογο διδασκόντων.
20. Η θεωρία για την αγωγή του παιδιού που διατύπωσε
ο Ζαν-Ζακ Ρουσσό είναι και σήμερα επίκαιρη. Ποια
από τις παρακάτω προτάσεις προκύπτει από τη θεωρία
αυτή;
α) Το παιδί θα πρέπει να αφήνεται ελεύθερο να
αναπτύσσεται στο φυσικό περιβάλλον του.'
β) Ο/Η παιδαγωγός θα πρέπει να επιπλήπει
το παιδί όταν αυτό δεν πειθαρχεί.
γ) 0 συχνός έλεγχος της συμπεριφοράς του
παιδιού συμβάλλει στην αυτονομία του.
δ) Το παιδί θα πρέπει να καθοδηγείται
συστηματικά για την κατάκτηση,της γνώσης.
21. Ποιος θα πρέπει να είναι ο κύριος στόχος
της γνωστικής λειτουργίας του σχολείου στις σύγχρονες
κοινωνίες;
α) Η μετάδοση κατά το δυνατόν περισσότερων γνώσεων
και πληροφοριών.
β) Η ανάπτυξη της ικανότητας επιλογής της
κατάλληλης γνώσης.
γ) Η ανάπτυξη δεξιοτήτων χειρισμού ηλεκτρονικού
υπολογιστή.
δ) Η καλλιέργεια τη£ γλωσσικής ικανότητας.
22. Ένας μαθητής παρουσιάζει παραβατική συμπεριφορά.
Ποιο όργανο είναι αρμόδιο για την αντιμετώπιση του
προβλήματος σε επίπεδο σχολείου;
α) 0 σύλλογος γονέων και κηδεμόνων.
β) 0 διευθυντής.
γ) 0 σύλλογος διδασκόντων.
δ) 0 σχολικός σύμβουλος.
23. Πού έγκειται η κοινωνικοποιητική σημασία
των σχολικών βιβλίων;
α) Αποτελούν πηγή πληροφοριών για το μαθητή.
β) Αποτελούν οδηγό για τον προγραμματισμό
της διδακτέας ύλης.
γ) Καλλιεργούν στάσεις και αντιλήψεις.
δ) Αποτελούν μέσο για εμπέδωση της γνώσης.
24. Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου αποβλέπει
κυρίως:
α) στην ενίσχυση του μαθητή.
β) στη μείωση της διδακτέας ύλης.
γ) στην ενίσχυση του ρόλου του διευθυντή
του σχολείου.
δ) στη βελτίωση της ποιότητας_της παρεχόμενης
εκπαίδευσης.
25. Για τη μετάβαση από το λύκειο στην τριτοβάθμια
εκπαίδευση εφαρμόζεται:
α) η παιδαγωγική λειτουργία της αξιολόγησης.
β) η επιλεκτική λειτουργία της αξιολόγησης.
γ) η διαμορφωτική αξιολόγηση.
δ) η διαγνωστικήαξιολόγηση.
26. Ένα από τα προβλήματα του σύγχρονου σχολείου
είναι η πληθώρα της διδακτέας ύλης. Με ποιον από
τους παρακάτω τρόπους μπορεί να αντιμετωπιστεί το
πρόβλημα αυτό από διδακτική άποψη;
α) Με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών.
β) Με εντατικοποίηση του ρυθμού διδασκαλίας.
γ) Με νέα εποπτικά μέσα διδασκαλίας.
δ) Με αλλαγές στη_μεθόδευση της διδασκαλίας.
27. Η σχολική διδασκαλία είναι μια διαδικασία:
α) τυχαία.
β) αυθόρμητη.
γ) προγραμματισμένη.
δ) μονοδιάστατη.
28. Ο/Η εκπαιδευτικός που τοποθετείται σε μια
σχολική μονάδα γίνεται μέλος του συλλόγου διδασκόντων.
Τι σημαίνει η συμμετοχή του στο όργανο αυτό διοίκησης;
α) Ότι μειώνεται το διδακτικό του ωράριο.
β) Ότι οργανώνει τακτές συναντήσεις με τους
γονείς των μαθητών του/της.
γ) Ότι συνεργάζεται με το σχολικό σύμβουλο.
δ) Ότι ρυθμίζει ζητήματα που αφορούν
το εκπαιδευτικό έργο του σχολείου.
29. Στην Α' τάξη ενός γυμνασίου φοιτούν αλλοδαποί
μαθητές που γνωρίζουν ελάχιστα την ελληνική γλώσσα.
Τι θα πρέπει να κάνει ο/η εκπαιδευτικός από πλευράς
οργάνωσης της διδασκαλίας;
α) Να επιμείνει στη διδασκαλία του λεξιλογίου.
β) Να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν
φιλικές σχέσεις μεταξύ τους.
γ) Να προσαρμόσει τη διδασκαλία του στα διαφορετικά
επίπεδα των μαθητών.
δ) Να επιμείνει στη διδασκαλία της προφορικής
έκφρασης.
Σε μια σχολική μονάδα
στην αρχή του σχολικού έτους γίνεται στο σύλλογο
διδασκόντων συζήτηση για την αναγκαιότητα και
τους στόχους της αξιολόγησης της επίδοσης των
μαθητών και του εκπαιδευτικού έργου γενικότερα.
Κατά τη συζήτηση αυτή διατυπώθηκαν διάφορες
απόψεις, οι οποίες και καταγράφονται στις επόμενες
τρεις (3) ερωτήσεις (30-32).
Ποια από τις απόψεις που αναφέρονται σε καθεμία
από τις παρακάτω περιπτώσεις είναι η ορθή;
30. Η αξιολόγηση
του εκπαιδευτικού έργου είναι αναγκαία για τη σχολική
μονάδα κυρίως γιατί:
α) συμβάλλει στην αποτελεσματικότητα του
σχολείου.
β) επιτρέπει τον έλεγχο από την πλευρά της
πολιτείας.
γ) πληροφορεί τους γονείς για τις επιδόσεις
των μαθητών.
δ) συμβάλλει στην υπηρεσιακή εξέλιξη των
εκπαιδευτικών.
31. Η αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή αποτελεί
βάση για το σχεδιασμό της διδασκαλίας από τον/την
εκπαιδευτικό γιατί:
α) ενημερώνονται οι γονείς των μαθητών.
β) ανατροφοδοτείται ο/η εκπαιδευτικός.
γ) διευκολύνεται η βαθμολόγηση των μαθητών.
δ) ενισχύεται η άμιλλα μεταξύ των μαθητών.
32. Η βασική παιδαγωγική λειτουργία της αξιολόγησης
της σχολικής επίδοσης του μαθητή έγκειται στο ότι:
α) ενημερώνει και ανατροφοδοτεί το μαθητή.
β) ενημερώνει το σχολικό σύμβουλο.
γ) συμβάλλει στο διαχωρισμό μεταξύ καλών
και αδύνατων μαθητών.
δ) καθιστά δυνατή τη δίκαιη βαθμολόγηση των
μαθητών μιας τάξης.
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
1 α, 2 δ, 3
α, 4 δ, 5 δ, 6 α, 7 δ, 8 α,
9 β, 10 β, 11 γ, 12 α, 13 α, 14 β, 15 β, 16 β,
17 β, 18 β, 19 β, 20 α, 21 β, 22 γ, 23 γ, 24 δ,
25 β, 26 γ, 27 γ, 28 δ, 29 γ, 30 α, 31 β, 32 α
(Αν
εισήλθατε σε αυτή τη σελίδα από ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ
ή από άλλη εξωτερική σύνδεση, πατήστε
ΕΔΩ για
να σας προσφέρουμε ολοκληρωμένα τις υπηρεσίες μας.
Ευχαριστούμε)
|
|
|
www.fa3.gr
0000000000000
Δημιουργία, Διαχείριση, Επιμέλεια : Αθ. Διονυσόπουλος,
Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής
- Σπουδές: Master of Science (Indiana University, USA) //
σε εξέλιξη Διδακτορικό στη Φ.Α. (ΤΕΦΑΑ Αθήνας)
-
Συνεργάτες: Ολα τα εγγεγραμμένα μέλη που έχουν
προσφέρει εκπαιδευτικό υλικό, άρθρα, σχόλια κλπ.
All Rights Reserved. Copyright ©
1997-2011
Αποποίηση Ευθύνης
|
|
|
|
|
ΦΥΣΙΚΗ
ΑΓΩΓΗ
|
|
|
Βιβλία Φ.Α. από
ΟΕΔΒ |
|
Περιεχόμενα νομοθεσίας σχετικά με τη Φ.Α. |
|
ΔΗΛΩΣΑΝ για την
Φ.Α.: |
|
Υπουργός Παιδείας, Αρης Σπηλιωτόπουλος: "Η Φυσική Αγωγή υπηρετεί όχι μόνο την μαθητική κοινότητα αλλά και ολόκληρη την κοινωνία" |
|
Φυσική Αγωγή
και Αθλητισμός (Δείτε το, αξίζει παρότι είναι
μεγάλο αρχείο 189 Kb) |
|
Απάντηση υφ. Παιδείας κ. Καλού στα αιτήματα της
Ένωσης Καθηγητών Φυσικής Αγωγής Ελλάδας (Ε.Κ.Φ.Α.Ε.)
για την αναβάθμιση του κλάδου της Φ.Α., τα οποία
κατέθεσε ως αναφορά ο Βουλευτής κ. Αθαν.
Αλευράς. |
|
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
|
|
Γυμνασιάδα
2006,
Αγώνες της Διεθνούς Ομοσπονδίας Σχολικού Αθλητισμού
(ISF). |
|
30 Μηνίτες Φ.Α. |
|
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ |
|
Φ.Α. κ΄ Αρχαία Ελλάδα |
|
Ολυμπιακά
Αγωνίσματα στην Αρχαία Ελλάδα |
|
Ολυμπιονίκες στην Αρχαία Ελλάδα |
|
Χρονικό Εκπ/σης Στελεχών
Φ.Α. |
|
Τα Δύσκολα Χρόνια
Φ.Α. και Εκπ/σης
|
|
Η Σταδιακή Σύγκλιση
Φ.Α. και Εκπ/σης |
|
Πρωτεργάτες Φ.Α. και
Αθλητισμού:
Φωκιανός,
Χρυσάφης,
Βικέλας,
Λάμπρος,
Μάνος |
|
Ιστορική Ανασκόπηση
της Φ.Α. στην Ελληνική Εκπαίδευση |
|
Προβλήματα των καθηγητών Φ. Α. (κ΄άλλων ειδικοτήτων)
ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΔΟΕ)
|
|
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ κ΄ΘΕΣΕΙΣ της ΔΟΕ για την Φ. Α. (κ΄άλλες
ειδικότητες) |
|
Χρονικό Φ.Α. στο
Δημοτικό |
|
Γενικός Στόχος της
Φ.Α. - Επί μέρους Στόχοι |
|
Προγραμματισμός Μαθήματοος
ΦΑ. |
|
Διεθνής
Καταστατικός Χάρτης Φυσικής Αγωγής της UNESCO. |
|
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ
ΕΝΙΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΓΡ/ΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΔΕΠΠΣ) - Φ.Α. |
|
ΔΗΜΟΤΙΚΟ:
1. Σκοπός της διδασκαλίας του ΅αθή΅ατος
2. ’ξονες, Γενικοί στόχοι, Θε΅ελιώδεις έννοιες Διαθε΅ατικής
προσέγγισης
3. Μεθοδολογικές προσεγγίσεις
4. Προτεινό΅ενα διαθε΅ατικά σχέδια εργασίας
5. Αξιολόγηση
6. Προδιαγραφές Βιβλίων και λοιπού διδακτικού υλικού |
|
ΓΥΜΝΑΣΙΟ:
1. Σκοπός της διδασκαλίας του ΅αθή΅ατος
2. ’ξονες, Γενικοί στόχοι, Θε΅ελιώδεις έννοιες Διαθε΅ατικής
προσέγγισης
3. Μεθοδολογικές προσεγγίσεις
4. Προτεινό΅ενα διαθε΅ατικά σχέδια εργασίας
5. Αξιολόγηση
6. Προδιαγραφές Βιβλίων και λοιπού διδακτικού υλικού |
|
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Φ.
Α.: |
|
Α'-Β'
Δημοτικού
Γ'-Δ'
Δημοτικού,
Ε'-ΣΤ'
Δημοτικού |
|
Α' Γυμνασίου
Β' Γυμνασίου
Γ' Γυμνασίου |
|
Ολα
τα ΔΕΠΠΣ & ΑΠΣ της Φ.Α. σε μορφή .pdf
|
|
ΩΡΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Φ.Α.: |
|
Α'
Β' Γ' Δ' Ε' ΣΤ' Δημοτικού |
|
Α'
Β' Γ' ημερήσιου Γυμνασίου |
|
Α'
Β' Γ' Γενικού Λυκείου |
|
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΣΕΠ, ΠΕ11,
Φυσική Αγωγή |
|
2007,
Γνωστικό Αντικείμενο |
|
2007,
Παιδαγωγικά, Γενική Διδακτική |
|
2007,
Ειδική Διδακτική |
|
2005, Ειδική Διδακτική
και Παιδαγωγικά, Γενική Διδακτική
|
|
2005, Γνωστικό Αντικεί΅ενο
|
|
ΕΞεταστέα
Υλη, Φ.Α. (ΠΕ11), ΑΣΕΠ, 2006 |
|
ΕΞεταστέα Υλη του 2004-05
|
|
Θέματα 2000 κ΄ 2003
|
|
Θέματα για: Διδακτική
Μεθοδολογία, Παιδαγωγικά Θέματα
(Αλλων Ειδικοτήτων αλλά χρήσιμα κ΄ για την Φυσική
Αγωγή)
|
|
Eρωτήσεις
εργοφυσιολογίας |
|
Παιδαγωγική
2006 |
|
Διδακτική Μεθοδολογία
|
|
Θεωρίες
Μάθησης, (pdf, 480 Kb) |
|
Διοριστέοι ΑΣΕΠ
2002 |
|
30 Μηνίτες Φ.Α
|
|
Διοριστέοι ΑΣΕΠ
2004 |
|
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ στο ΣΧΟΛΕΙΟ
|
|
Από την συλλογή κ΄επιμέλεια του δάσκαλου Γρηγόρη
Φιλιππιάδη |
|
ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΥΓΕΙΑ στο ΣΧΟΛΕΙΟ
|
|
Φαρμακευτική αγωγή μαθητών εντός σχολικού
ωραρίου |
|
ΕΝΩΣΕΙΣ Φ.Α.
|
|
ΠΕΠΦΑ (Πανελλήνια Ένωση Πτυχιούχων Φυσικής Αγωγής) |
|
ΕΓΒΕ (Ένωση Γυμναστών Βορείου Ελλάδος) |
|
|
|
|
|