 |
ΒΙΒΛΙΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ
|

ΒΙΒΛΙΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
|
ΔΗΜΟΤΙΚΟ |
Α/Α |
ΒΙΒΛΙΑ |
ΚΩΔΙΚΟΣ |
1 |
Ψυχοκινητικότητα |
101 731 |
2 |
Ψυχοκινητικότητα (καρτέλες) |
101 732 |
3 |
Νοητικές ικανότητες |
101 733 |
4 |
Νοητικές ικανότητες (καρτέλες) |
101 734 |
5 |
Προφορικός λόγος |
101 735 |
6 |
Προφορικός λόγος (καρτέλες) |
101 736 |
7 |
Συναισθηματική οργάνωση |
101 738 |
8 |
Συναισθηματική οργάνωση (καρτέλες) |
101 739 |
|
|
|

Δημιουργία, Διαχείριση, Επιμέλεια : Αθ. Διονυσόπουλος,
Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής
- Σπουδές: Master of Science (Indiana University, USA) //
σε εξέλιξη Διδακτορικό στη Φ.Α. (ΤΕΦΑΑ Αθήνας)
-
Συνεργάτες: Ολα τα εγγεγραμμένα μέλη που έχουν
προσφέρει εκπαιδευτικό υλικό, άρθρα, σχόλια κλπ.
All Rights Reserved. Copyright ©
1997-2011
Αποποίηση Ευθύνης
|
|
|
| |
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
|

|
 |
Ν.3699/2008
Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
|
 |
«Αναπηρία» και φυσική δραστηριότητα, Δρ. Δ. Κουτσούκη,
Συνέντευξη ως Πρόεδρος ΤΕΦΑΑ
|
 |
Π.Σ.Ε.Ε.Ε.Α.
Σύλλογος Ειδ. Αγωγής, Ιδρυση, Σκοποί |
 |
Κώδικας Ηθικής και
Δεοντολογίας |
 |
ΔΕΠΠΣ & ΑΠΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ |
 |
Διαθεματικό, Αναλυτικό
Πρ. για ΑΜΕΑ (Ολες οι βαθμίδες Εκπ/σης)
|
 |
Διαθεματικό Παιδιών με
κινητικές αναπηρίες (Νηπιαγωγείο)
|
 |
Διαθεματικό
Προσαρμοσμένης Φ.Α. (Νηπιαγωγείο)
|
 |
Διαθεματικό, Αναλυτικό
Πρ. Γλώσσας Παιδιών με κινητικές αναπηρίες (Νηπιαγωγείο)
|
 |
Νέες αντιλήψεις για
ΑΜΕΑ |
 |
Φυσική Αγωγή για παιδιά με Αυτισμό |
 |
Ειδική Φ.Α. στο κέντρο ΕΛΕΠΑΠ |
 |
Απασχόληση |
 |
Ισα Δικαιώματα, Νομική Κατοχύρωση
|
 |
Χρήσιμη Νομολογία |
 |
ΑΜΕΑ, Ατομα ΜΕ Αναπηρίες, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ |
 |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΜΕΑ |
 |
Ιστορική Αναδρομή
Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα (μέχρι 1970) |
 |
Ιστορική
Αναδρομή Ειδικής Αγωγής (από το 1970 μέχρι σήμερα)
|
|
Σχολεία Ειδικής
Αγωγής |
 |
Πρωτοβάθμια
|
 |
Δευτεβάθμια |
 |
Ωρολόγια προγράμματα των
σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής ΣΜΕΑ Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
|
 |
Βιβία Ειδικής
Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης |
 |
Προϋποθέσεις, διαδικασία
και τρόπος παροχής εκπαίδευσης στο σπίτι |
 |
Παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν
την ενσωμάτωση μαθητών με ειδικές ανάγκες στα κανονικά σχολεία
|
 |
Νόμος
2817/2000
(Εκπαίδευση Ατόμων με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες)
Αρθρα:
1,
2,
3-4,
5-8,
9-11,
12-18 |
 |
Κ.Δ.Α.Υ.
Κανονισμός λειτουργίας των Κέντρων Διάγνωσης, Αξιολόγησης και Υποστήριξης
(Κ.Δ.Α.Υ.) των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες και καθορισμός
των καθηκόντων και υποχρεώσεων του προσωπικού αυτού
|
 |
ΠΙΝΑΚΑΣ των Κ.Δ.Α.Υ.
σε όλη την Ελλάδα |
 |
Η Φυσική Αγωγή και
ο Αθλητισμός ως μια κοινωνική διαδικασία |
|
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
(Δεν υπάρχει σχέση των παιδιών με Μ.Δ. με τα παιδιά με ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες που παρουσιάζουν στοιχεία Μαθησιακών
Δυσκολιών)
|
 |
Εισαγωγή, ΔΑΙΑΣΒΤΕΟ! |
 |
Μ.Δ. στο Ολοήμερο Σχολείο |
 |
Μ.Δ. τι φταίει; |
 |
Οι Μαθησιακές Δυσκολίες
στην Σχολική Ηλικία. |
 |
Μ.Δ. επίδραση στη
καθημερινή ζωή |
 |
ΔΥΣΛΕΞΙΑ |
 |
Ορισμός, Συμπτώματα |
 |
Ορισμός (Βρετανικό Ινστιτούτο
Δυσλεξίας) |
 |
Κοινά Χαρακτηριστικά
και Προειδοποιητικές ενδείξεις |
 |
Συμβουλές για εκπαιδευτικούς
από τον Alan Sayles, πρόεδρο Ευρ. Συνδέσμου Δυσλεξίας
|
 |
Σχέση με Διάσπαση Προσοχής |
 |
Μορφές, Αίτια |
 |
Μύθος Πραγματικότητα |
 |
Διαταραχές Γραφής |
 |
Δυσλεξία κ΄Πληροφορική |
 |
Προς Δασκάλους, Καθηγητές, Τρόποι Εξέτασης Μαθητών
|
 |
Τρόπος εξέτασης
δυσλεξικών μαθητών/τριών |
 |
Συμβουλές προς Γονείς |
 |
Μυστικά προς Γονείς |
 |
Επίδραση Μαθ.
Δυσκολιών στη ζωή του παιδιού |
 |
Διάσημοι Δυσλεξικοί |
 |
Συνέδριο Δυσλεξίας |
 |
Η Εκπαίδευση
θεραπεύει |
 |
Το γονίδιο
της δυσλεξίας? |
 |
ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
(ADHD) |
 |
Παγκόσμια Διάγνωση με το
Τεστ Παυλίδη |
 |
Τι είναι Υπερκινητικότητα - Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής |
 |
Υπερκινητικότητα
και Φυσική Αγωγή |
 |
Ποσοστά Υπερκινητικότητας
στην Ελλάδα |
|
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
|
 |
Υπεύθυνοι Αγωγής Yγείας |
|
|
Γρίφοι,
Γνωμικά,
Παροιμίες,
Αινίγματα,
Ημερολόγιο,
Εορτές,
Αριθμομηχανή,
Μουσική,
Σωστό
- Λάθος,
Σαν σήμερα,
jokes |
|
|
|
|